Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että hoitajat arvostelee keskenään potilaiden kroppia?

Vierailija
12.09.2018 |

Ja varsinkin miespotilaiden elimiä. Olen saanut kuulla että varustettu mies on kaikkien osaston hoitajien tiedossa alta aikayksikön.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Jotain hupia tylsään työhön.

Vierailija
2/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki hoitsut vielä pesee mua ja rasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole totta.

Vierailija
4/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, hoitajat ovat yleensä lihavia ei heillä ole varaa arvostella muita.

Vierailija
5/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis KAIKKI tekevät niin! Lisäksi hoitajat ja lääkärit harrastavat seksiä työpaikalla. Lisäksi potilaiden ja hoitajien sekä potilaiden ja lääkäreiden välillä on toisinaan pientä flirttiä. Kirurgit ovat todella kiihkeinä hoitajiin. Anestesiahoitaja ja kirurgi todennäköisesti harrastavat seksiä leikkauksen jälkeen. Onhan näitä. Sairaala on ihan oma maailmansa, tervetuloa sairaalaan!

Vierailija
6/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin, hoitajat ovat yleensä lihavia ei heillä ole varaa arvostella muita.

No eikä ole...

Vierailija
7/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Jotain hupia tylsään työhön.

Olen farmaseutti ja hoitajilla näyttää olevan aina todella hauskaa töissä. Paljon hauskempaa kuin meillä. Yleensä ovat niin kaveria keskenään ja nauravat aina yhdessä. Se näyttää ulkopuolisen silmin niin kivalta että tekisi melkein mieli vaihtaa alaa. :D

Vierailija
8/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat saa keskenään puhua mitä lystää (?) Kunhan tiedot jää heidän välisiksi eikä liiku mihinkään työpaikan seinien sisältä.

Vierailija
9/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, voin kertoa että evvk. Lääkäreistä tmv voi olla puhetta ja juorua, mutta potilaat ovat potilaita eikä niitä todellakaan tule ajateltua tuossa mielessä.

Vierailija
10/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä sairaalassa tapahtuu, jää sairaalaan. Sairaala on täynnä suhteita ja jänniä kuvioita kuten sairaalasarjoissa konsanaan.

Vierailija
11/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät todellakaan puhu potilaista yhtään mitään. Niillä on ihan omat juorunsa, ei ne nyt tauoillansa potilaista puhu.😂

Vierailija
12/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan. Yök koko ajatus

Vierailija
13/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urbaanilegendaa ja täyttä pötyä.

Vierailija
14/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajan työ olis aika rankkaa jos tulis mietittyä potilaita siinä mielessä. Peniksiä ja pimppejä ne näkee päivittäin. Tissejä (koska bi:t, lesbot ja mieshoitajat) paljasta pintaa näkevät päivittäin. Eivät todellakaan mieti potilaita missään mielessä..

Vierailija
15/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat tuskin todellakaan miettivät potilaita siinä mielessä MUTTA toisinaan potilaat miettivätkin hoitajia siinä mielessä............

Vierailija
16/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää! Oikeesti! Ei vois vähempää kiinnostaa! Oon ollu hoitajana kohta 20 vuotta eikä ikinä, kertaakaan oo tullu mieleenkään tollasista asioista puhua. En suoraan sanottuna edes kiinnitä huomiota siinä mielessä. Eikä oo kyllä kukaan kolleega myöskään ottanut puheeksi. Kyllä varmasti sais hullun maineen jos tollasia alkais työkavereille puhumaan.

Vierailija
17/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajat tuskin todellakaan miettivät potilaita siinä mielessä MUTTA toisinaan potilaat miettivätkin hoitajia siinä mielessä............

Ei mitään hoitajia mietitä vaan lääkäreitä.

Vierailija
18/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää! Oikeesti! Ei vois vähempää kiinnostaa! Oon ollu hoitajana kohta 20 vuotta eikä ikinä, kertaakaan oo tullu mieleenkään tollasista asioista puhua. En suoraan sanottuna edes kiinnitä huomiota siinä mielessä. Eikä oo kyllä kukaan kolleega myöskään ottanut puheeksi. Kyllä varmasti sais hullun maineen jos tollasia alkais työkavereille puhumaan.

Lisään vielä että käytös saattaa joskus puhututtaa, sekä hyvässä että pahassa. Mutta ei koskaan ulkonäkö! Ei miesten eikä naisten.

Vierailija
19/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokaisella työpaikalla on omat sisäpiirin juttunsa :D

Vierailija
20/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että eivät. Olen ollut yhdessä leikkauksessa ja olen trans. Kirurgi oli aika outo ja töksäyttelevä, ja teki jonkun isonkin ongelman mun fysiikastani. Joskus mietin, mitä ne puhui ehkä musta kun olin taju kankaalla ja muutenkin.

Mun luona kävi osastolla aina kuitenkin sama hoitaja (paitsi yöllä), joka oli tosi mukava. Hän sai mun sairaalassa olon tuntumaan paljon paremmalta.

Ylipäänsä mulla on hoitajista enemmän hyviä kokemuksia. Lääkärit, kirurgit, yms. on mitä on, mutta hoitajat on yleensä mukavia ja empaattisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi