Kerro mielestäsi paras kaunis, surullinen kappale?
Haluan itkeä, eli nyt vinkatkaa parhaimmat biisit siihen mielentilaan.
Mun lemppari tällä hetkellä on Jason Isbell - If We Were Vampires
”It's knowing that this can't go on forever
Likely one of us will have to spend some days alone
Maybe we'll get forty years together
But one day I'll be gone or one day you'll be gone” 😭😭
Kommentit (123)
James Bluntin Goodbye my loveria en pysty kuuntelemaan itkemättä
Herman's Hermits - No Milk Today
Chris Botti - All would envy (feat. Shawn Colvin)
Sannin versio kappaleesta Kelpaat kelle vaan
Celine Dion- My heart will go on
parasta on vaikea valita mutta esim. tämä.
I Will Follow You Into The Dark
Toni Childs - Dreamer, elokuvasta Moonlight & Valentino.... Aivan ihanan itkettävä biisi varsinkin leffaan yhdistettynä.
Ingalsin Laura, Maija Vilkkumaan biisi.
Eihän se kauhean surullinen itsessään ole, mutta mä itken aina, kun sitä kuuntelen.
Kelly Clarkson "Piece By Piece" ja etenkin American Idol The farewell Season- esitys, jossa tuomarit ja laulaja itsekin liikuttuvat (löytyy youtubesta). Aina kun tuntuu, että sisällä on surua jumissa, tuo esitys auttaa itkemisen alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Radiohead - Street spirit
Tämä on kyllä yksi melodisesti kauneimpia ja lyriikoiden puolesta ei jätä mitään sijaa toivonkipinällekään. Thom Yorken mukaan hän ei itse kirjoittanut sitä, laulu vain tuli hänen kauttaan jostain muualta. Kaikissa muissa bändin surullisissakin kappaleissa on edes hitunen toivoa, Street spirit on vain pimeä tunneli ilman valoa toisessa päässä.
Lara Fabianin esittämä Adagio. Huh huh.
Vesalan Sinuun minä jään, Pan's labyrinth-elokuvasta biisi Lullaby, ja ikisuosikkini Dire straitsin Brothers in arms. Joku tuolla aiemmin jo mainitsikin Ane Brunin biisin Opening. Hieno kappale sekin.
Suicide is Painless (M.A.S.H Theme)
Kannattaa kuunnella sanat tai lukea ne tuosta videon alta. Aika uskomaton suoritus 14 vuotiaalta Mike Altmanilta (ohjaaja Robert Altmanin pojalta) kyetä noin koskettavaan tekstiin ja kypsään ilmaisuun siinä iässä.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Suicide_Is_Painless