Miksi naiset eivät halua seurustella miehen kanssa, joka haluaa edetä rauhallisemmin?
Miksi naisilla ei riitä kärsivällisyyttä tapailla miestä, joka ehdottaa rauhalliseen tahtiin tutustumista?
Kommentit (46)
Sellaiset vätykset eivät pärjää parisuhdemarkkinoilla, jos ovat "rauhassa tutustuvia".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisetkin suuttuvat, jos eivät saa. Tämä on fakta.
Mä en suutu. En ole niin lapsellinen pilluntarjoamiseen kipeä idiootti. Mulle kävis aloittajan kaltainen mies oikein hyvin, mutta he eivät uskalla lähestyä minua! He saavat vain näitä pillunlevittelijänaisia, koska se nainen saa olla siinä aloitteellinen. Ja ne naiset just on niitä helppoja nakkeja.
AP, miten teille hitaille miehille oikein jutellaan? Luulen, että olen iskenyt silmäni yhteen kaltaiseesi, mutta en osaa keskustella hänen kanssaan. Kaikki sanat pakenee päästä, vaikka meillä on paljonkin yhteistä. Aina sillä pahimmalla hetkellä, kun pitäisi olla kiinnostava ja hyvää juttuseuraa, että juttu etenisi mihinkään niin tyhjenee pää ihan kokonaan. Ja hän vain hymyilee ja odottaa... Miksei asiat voisi olla helpompia ja voisi vain skipata tämän alkuvaiheen yli ja lakata arvuuttelemasta, että "ajatteleekohan se musta niin?".
Nykyään on monilla naisilla niin paljon red flagejä, että ne pitää tunnistaa ajoissa, ettei mene sellaisen kanssa naimisiin, kenestä on haittaa kuin hyötyä todellisessa, täydentävässä avioliitossa.
Liian nopeasti etenevät ovat red flag.
Liian nopeasti vauvan haluavat ovat red flag.
Näitä on.
Kyllä ihminen pitää analysoida kunnolla.
Moni mies kärsii huonosta naisesta, kun miehet eivät toimi järkevästi ja katso objektiivisesti näitä merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sellaisiakin naisia on, esim. minä. Haluan edetä rauhallisesti ja tutustua kumppaniin kunnolla. En voisi mennä sänkyynkään ennen kuin voin luottaa toiseen kunnolla.
Kannatan, näin menettelin ja oltu nyt 50 v yhdessä.
Silloin 60-luvun lopussa kaikki paneskelivat ristiin rastiin, mutta mieheni halusi tutustua kunnolla ja sai minutkin mukaan ajatukseen, enkä ole katunut.
Ei minulla ainakaan ole, ja tiedoksi vaan että en ole mikään k il tti tai jännä mies vaan ihan pitkässä parisuhteessa oleva perusPekko, siis ihan tavallinen vakosamettihousuinen mies.