Miksi naiset eivät halua seurustella miehen kanssa, joka haluaa edetä rauhallisemmin?
Miksi naisilla ei riitä kärsivällisyyttä tapailla miestä, joka ehdottaa rauhalliseen tahtiin tutustumista?
Kommentit (46)
Voi tulla monelle palstalaiselle yllätyksenä, mutta sekä naisissa että miehissä on erilaisia ihmisiä.
Itse haluaisin rauhallisesti etenevän suhteen. Ei ole treffikokemusta kovin paljon ja olen muutenkin sellainen hidas tutustuja esim. ystäviä tehdessä. Haluan kasvattaa luottamusta pikkuhiljaa. Ei kiinnosta hätiköity yhteenmuutto yms.
Jos mies ei halua seksiä kovin nopeasti, mulla ainakin tulee mieleen joku tosi estoinen ja epävarma tapaus. Mulle hyvä seksi on parisuhteessa tärkeä juttu enkä jaksaisi viikkokaupalla tapailla miestä, jota seksuaalinen kanssakäyminen ei tunnu kiinnostavan.
Miksi aivan kaikki miehet vierastavat naisia, joilla on vaatteissa akryylisekoitetta tai keltaista väriä?
Miksi kaikki miehet ovat lihavia?
Miksi kaikilla suomalaisilla miehillä on klamydia?
Vierailija kirjoitti:
Munasolut happanee.
Niitä voidaan kerätä talteen ja pakastaa, ja monelle nuorelle uranaiselle se olisi jopa suositeltavaa, ja säilyttäisi mahdollisuuden saada omia lapsia myöhemmin jos vaikka sairastuisi, se olisi kuin eräänlainen backup/optio.
Nykyään jo suht edellinen ja turvallinen toimenpide+mielenrauha.
Mitä tuollakin sitten tarkoittaa. Ei tule mitään niiden kanssa jotka selkeästi heti haluaisi päästä petiin, en tykkää. Mutta en mä tykkää sellaisestakaan jonka kanssa on vielä useiden tapaamisten jälkeen täysin epäselvää mikä on homman nimi, onko mies sellainen loputtomiin jaamaava tapaus joka ei saa päätettyä onko kiinnostunut minusta vai eikö ole. Näitäkin on nähty. Ei jaksa sellaistakaan.
Totta se on että naisen ei tule levitellä heti haaraväliään. Ensiksi tutustutaan ja jos hyväksi havaittu niin seukataan ja sitten voisi mennä intiimimpään osastoon pikkuhiljaa hivutellen.
Rauhallinen ok
2 vuoden etanatahti ei
Miksi yksikään MIES eteni hitaammin? Hitaammin eteneminen on intohimon puutetta, seksinpelkoa ja suoranaista nössöilyä. 50-luvun Suomi-filmeissä sellaiset.
Mulla aika moni tapailu on päättynyt siihen, ettei seksi ole toiminut. Eli toisen tapa olla intiimissä kanssakäymisessä ei ole miellyttänyt tai muuten vain sukuelimet eivät ole tuntuneet vastinpareilta.
minusta se olisi ihanaa. en ole ihan varma haluanko lapsia.
Vakavissaan oleva mies haluaa toimia nopeasti. Vitkastelija pyörittää useampia naisia, eikä tiedä kenet valkkaisi.
Huomattu on. Panemaan pitäisi mennä heti tai ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan siksi, että epäilevät sun tapailevan muitakin, kun seksi ei kelpaa. Nykyään se on yleensä merkki siitä.
Vitkastelijoille kyllä pilde maittaa vaan ei sitoutuminen. Epämääräisyys ja kuhnailu on paha merkki, kannattaa jättää ja jatkaa toisaalla.
Miksi vastaatte näille trolleille? Ei nämä ketään naisia oikeasti tapaile, koko elämän sisältö on netissä trollaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vakavissaan oleva mies haluaa toimia nopeasti. Vitkastelija pyörittää useampia naisia, eikä tiedä kenet valkkaisi.
Sänkyyn nopeasti menevät nimenomaan pyörittävät montaa naista yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on sellainen nopeat syö hitaat- ja seal the deal -juttu.
Juurikin näin.
Onko tässä kyse avioliittoon asti odottamisesta? Se ei ole enää kohtuullista. Kannattaa etsiä omista uskovaisten piiristä sitten.