Idols 2018 -keskusteluketju
Kommentit (1928)
Vierailija kirjoitti:
JES, Leolta kuullaan huomenna livelähetyksessä taas oma biisi: https://www.seiska.fi/Telkkari/Seiska-paljastaa-Idolsin-kulisseissa-kuo…
Mitähän Leon omasta biisistä on sensuroitu? Kirosanoja ainakin on tällä kaudella jo kuultu, joten sensuurin kohteena on varmaan jotain muuta.
Tuotantoyhtiö kommentoinut, että "alatyylisiä ilmaisuja" ja Leo itse ymmärtänyt, miksi sanoja on näiltä osin muutettu. Perus Seiskalehden draamaa siis, ei kuohu kulisseissa.
Tuo Vilkkumaan kampaus on jotenkin traaginen
Maija Vilkkumaa muistuttaa kasvoiltaan Marit Björgeniä.
Eihän tuo Vilkkumaa osaa ollenkaan laulaa. Sanoistakaan ei saa selvää
Pidin tosta pitkähiuksisesta kitarista äsken.
Maijan esiintyminen on aina ollut vaivaannuttavaa, hän ei ole ihan niin sexy kuin kuvittelee.
Tää on katsojien kusettamista. Vallan piti olla katsojilla ja nyt vedetään takataskusta joku hiton jokeri kortti! Are u kidding me.
Pudotukset järjestetty tosi typerästi. Ohjelman alussa ja lopussa tippuu kilpailija.
Maija on pitkään ollut paras suomalainen rokkimimmi, kymmenkunta huippubiisiä ..pitkän tauonkin jälkeen taattua laatua, joten suuta soukemmalle!
Santa putosi ja Noora nostettiin takaisin. What the fuck???
Mulla meni ohi mut miksi he tekivät ton pudotuksen? Oliko saman verran ääniä vai häh? Hemmetti tuo Hautala... mutella kunnes laulut alkaa.
Kisan ainoa hyvä laulaja putosi.
Maija on sellanen iskelmä-tyllerö.
Pelkään tuon Patrickin puolesta, niin epävarma ja hermona että ihan livelähetyksessä voi tapahtua mitä vaan. Toivottavasti olen väärässä ja hanskaa tilanteen.
Vilkkumaan lauluääni ei kuulunut kunnolla taustamusiikin seasta. Kuuluukohan sitten kilpailijoidenkaan lauluäänet?
Saralla toppi ja VERKKAHOUSUT?
No nyt on kerrankin erinäköiset kaksoset.
Saran tämänpäivän style tuo turhan hyvin muodot esiin vatsan seudulla.
Nooralla pysyy ääni hyvin kasassa!
”Siinä missä muut ohjelman kilpailijat esittävät kaikkien tuntemia hittikappaleita, Leo aikoo vetäistä suorassa lähetyksessä omatekemänsä biisin. Ongelma on se, etteivät huippulahjakkaan muhoslaisen riimit kestä Nelosen mielestä päivänvaloa – eivät ainakaan koko perheen ohjelmaksi mielletyssä Idolsissa.
– Joo, kyllä tämä pitää paikkansa, Leo hymähtää Seiskalle.
– Niitä (riimejä) jouduttiin vähän pehmentämään, kun kuitenkin lapsetkin katsovat tätä ohjelmaa ja näin poispäin.
Minkälaista riimiä sieltä olisi sitten ollut luvassa?
– Sitä ei voi tietää. Mutta näette sen siistitymmän version sitten suorassa lähetyksessä.
”
Miten niin Leo ”ei voi tietää”, minkälaista riimiä olisi ollut luvassa? Tarkoittiko kuitenkin, että ei voi kertoa? Joka tapauksessa, odotan Leon esitystä innolla. Muiden kilpailijoiden valitsemat hittikappaleet olen varmaan jo kuullut monesti.