Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amerikka-asiantuntijat, kysymys teille

Vierailija
12.09.2018 |

Haluaisin matkustaa Yhdysvaltoihin mahdollisimman "amerikkalaiseen" kaupunkiin, mitä suosittelisitte? Ja miksi?

Haluaisin siis päästä näkemään perusamerikkalaista elämää.

Nuorena valitsisin vaihto-oppilasmaaksi muun kuin Yhdysvallat ja harmittaa vähän, nyt haluaisin korjata asian matkustamalla.

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee vaikka jonnekin pienemåään paikkaan, vaikka Charlotte, eikä turistirysään. On tosi iso maa ja näin ollen erilaista joka puolella

Vierailija
2/9 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on tosiaan kaikenlaista, mutta ehkä tosiaan joku pienempi kaupunki olisi jollain lailla ”aidompi”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hieman pienempää kaupunkia ajattelin itsekin. Maisemat voisi olla kauniita ja ulkoilumahdollisuuksia myös.

T. ap

Vierailija
4/9 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee vaikka jonnekin pienemåään paikkaan, vaikka Charlotte, eikä turistirysään. On tosi iso maa ja näin ollen erilaista joka puolella

Floridaan matkatessa vaihdoin konetta Charlotessa. Koneen ikkunasta näköala oli aika suomalainen noin niinkuin puiden puolesta :D... Jos sitä haluaa, niin kannattaisi mieluummin suunnata Coloradon Denveriin.

Vierailija
5/9 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienissa kaupungeissa ei ole paljonkaan nahtavyyksia, mene Chicagoon, loytyy tekemista ja nakemista ja paljon mukavampi kuin New York. On nykyisin USAn "foodie" kaupunki, parhaat ravintolat.

Vierailija
6/9 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene etelä californiaan missä on mexicolaisia, hehän ovat amerikkalaisia ja jotkut ovat intiaaneja ihan sulurikkauksiltaan. Minulla olisi pääsylippu sinne miljonäärien kanssa mutta minua ei innosta omien rahojeni käyttö sellaiseen. Jos joku vie minut sinne niin miksi ei tai sitten kuin olen itse miljonääri. Muut kohteet kiinostaa enemmän etelästä.

Vierailija
7/9 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koillisen osavaltioista löydät kauniita pikkukaupunkeja.

Vierailija
8/9 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Oklahoma on ollut huikea elämys, myös Pohjois-Texas. Siellä todellakin on kaukana maailman typeryyksistä ja eletään todellista punaniskojen biblebelt -elämää. Se on hurmaavaa omalla tavallaan. Ihmiset on tosi ystävällisiä ja sosiaalisia. Ympärillä preeriaa, jopa biisoneita ajettaessa läpi luonnonpuistojen ja punaista multaa. Texasin puolella on silmän kantamattomiin aukeita, joissa öljypumput pumppaa öljyä maasta. Edelleen (tai no, 10 vuotta sitten, ei kai se niin paljoa ole siitä muuttunut, kun kävin siellä ekan kerran 30 vuotta sitten ja ainakin seuraavaan 20 vuoteen muutos oli hidasta) siellä näkee paljon pick up -autoja, niitä aajaa miehet cowboy -tyylissään, maanteiden varrella jättirekkoja ja huoltoasemien baareissa tarjoilee edelleen yliblondatut naiset juurikasvulla ylimeikattuna. Samaa näkymää riittää siitä New Mexicoon myös.

Vierailija
9/9 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ch

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi