Pystyisikö suutelemaan täysin vierasta ihmistä (kuten ensitreffit alttarilla)?
Tai missä vaan paritusohjelmassa kun yks tyyppi suutelee kaikkia vuoronperään.
Mikä fiilis? Miten itse toimisit?
Kommentit (16)
Kyllä voisin, riippuu miten kiimaisen näköinen mies kyseessä.
näyttelijät tekee tätä kaiken aikaa
Olen suudellut varmaan kymmeniä tuntemattomia ihmisiä.
Pystyisin kyllä suutelemaan, mutta en menemään tuntemattoman kanssa naimisiin.
Nuorena 16-20 vuotiaana suutelin ties ketä viihteellä. Nykyään tuntuisi oudolta.
Kyllä varmaankin saattaisin pystyä, mutta tuskin kaikkien kanssa nauttimaan pussaamisesta. - Enkä tohdi kutsua itseäni erinomaiseksi suutelijaksi.
Periaatteessa pystyisin, mutta en haluaisi.
Naimisiin meno olisi se iso, ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
näyttelijät tekee tätä kaiken aikaa
Näyttelijät tekevät monta muutakin asiaa, jota minä en olisi valmis tekemään, kuin korkeintaan korvausta ja palkkiota vastaan, enkä aina silloinkaan. - Sinänsä on jännää, että kun osa näyttelijöistä osaa työnsä (näyttelimisensä), niin hyvin ja erinomaisesti, että osa uskoo tuntevansa ja tietävänsä näyttelijän kun kuvittelee ja vakaasti uskoo näytttelijän ja näyeltävän henkilön olevan yksi ja sama henkilö, tai joissa on ainakin hyvin paljon samaa, niinpä juoppoa näytellyttä saatetaan pitää juopponsa ja homo näytellyt on eittämättä itsekin homo ja kumppaniaan pettänyt eittämättä petturi itsekin jne.
En välttämättä, joskus liian aikaiset pusut ensitreffeilläkin tuntuvat epämukavilta ja -luonnollisilta. Mutta tähän vaikuttaa paljon onko toinen osapuoli fyysisesti viehättävä ja tuntuuko minkäänlaista kemiaa.
Eh. Olen nuollut kymmenien tuntemattomien ihmisten alapäänkin ^^
Vierailija kirjoitti:
Tietysti pytyisin. Miksi en?
Aika monelle -tai tuskin olen ainoa.- suuteleminen on aika intiimi toimenpide, jota ei kaikkien kanssa "pysty" tai tuntee ainakin hyvin hankalana ajatuksen, että "pystisi" suutelemaan.
En.
En menisi tuntemattoman kanssa naimisiin.
Bachelor/-ette -ohjelmissa esiintyvät ovat mielestäni kierrätysjätettä.
Joo jos tunnen mitään vetoa toista osapuolta kohtaan.