Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ihovoiteisiin uskot?

Vierailija
12.09.2018 |

Kerro

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia olen käyttänyt Egyptian Miracle Cream rasvaa joka on tehty vain luonnonaineista kuten oliiviöljy, mehiläisvaha jne ja mun iholle toimii paremmin kuin mikään muu kokeilemani.

2/5 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mihinkään voiteisiin. Ne sisältävät yleensä todella paljon silikonia, joka tukkii huokoset, sekä hajusteita, joista tulee rasvoittumista ja finnejä. 

Jos on pakko käyttää jotain voidetta, käytän apteekin hajusteetonta perusvoidetta. Muuta en enää naamalleni uskaltaisi laittaa. Varsinkaan ns. luonnonkosmetiikka!

Käytän vain 100% öljyjä kasvovoiteena, ja kas kummaa, enää ei nenää puristaessa tursua silikoni ihomatoina huokosista. Finnejä ei tule ja iho tuntuu hengittävältä ja tasaiselta.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne melkoinen uskonto on joillekin....itse olen ateisti tässäkin asiassa ja käytän perus niveaa silloin kun tuntuu että naamaa kiristää.

Vierailija
4/5 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, ainoastaan kosteuttavia kasvo- kroppapesuaineita. Todella vähän ryppyjä silti. Iho sileä, eikä kuiva. Parempi kun iho saa vaan vapaasti hengittää. Tietysti ymmärrän jos joillakin on kuiva iho ja kutisee, silloin hyvä käyttääkin.

Vierailija
5/5 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen Herran voiteeseen. Jos vaikka delaa, niin sitä kun laittaa niin ei haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme