Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAUNEUDENHOITOFANIEN oma ketju; Ihonhoitoa, vartalonhoitoa, meikkejä, hiustenhoitoa, tuoksuja....

tuotteita, hoitoja, kaikkea muuta ihanaa *******
12.09.2018 |

Suosittele tuotteita, kysy tuotteista, kerro jos olet nähnyt uusia tuotesarjoja jossain liikkeissä tai nettikaupoissa, jaa ihonhoitosuosituksia henkilöille joilla saattaa olla saman tyyppinen iho kuin itselläsi ym. kivaa.

Kaikki fiksut, asialliset tyypit, tervetuloa mukaan :)

Kommentit (221)

Vierailija
161/221 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki niille joilla rohtuu huulet pahasti kirjoitti:

Kärsin vuosikausia todella kuivista huulista, rohtuivat helposti rosoisiksi ja suupielet halkeili vuorotellen. Huulivoiteet ja muut huuliin laitettavat tuotteet pahensivat vaan sitä kuivuutta.

Sitten vihdoin uskaltauduin kauneusklinikalle, viime alkutalvesta, jossa minulle laitettiin sellainen kevyempi ja nestemäisempi hyaloronihappo-huulipistos Restylane Kysse joka ei paksunna tai väännä huulia halvan ankan näköisiksi kuten pelottavan näköiset volyymitäytöt usein tekee vaan lopputulos on enemmänkin sellainen kun olisi laittanut huuliin hieman turvottavaa huulikiiltoa, enkä tarvinnut huulirasvaa koko talvena kun aine kosteutti huulia sisältäpäin. Teho kesti noin puoli vuotta.

Aion mennä parin kuukauden päästä uudestaan koska en halua enää taistella halkeilevien huulten kanssa. Ei sattunut yhtään koska huuliin laitetaan puudutusvoide ensin. En pidä neuloista tai pistämisestä mutta tuo oli yllättävän kivuton käsittely, enkä olisi koskaan uskonut. Enemmän ne halkeileviksi rohtuneet huulet sattuvat ja kirvelevät.

Tutut ja sukulaiset eivät huomanneet eroa, muuta kuin että sanoivat uuden huulikiiltoni näyttävän hyvältä ja sopivan minulle, eikä ihme koska tuo hoito lisää vähän punaa huuliin :D Yllättyivät kun sanoin käyneeni huulipiikeillä, tosin nyt moni muu heistä kiinnostunut asiasta myös juuri tuon kosteuttavan ominaisuuden takia.

Olisi kiva kuulla jonkinlainen hinta toimenpiteelle? Sitten voisi arvioida, onko puolen vuoden "huulikiilto" sen hintainen, että sitä viitsisi harkita.

Näyttää olevan 380 euroa, NordicShape esteettinen klinikka Espoossa. Ammattilaisen eli kirurgian ja esteettisen erikoissairaanhoitajan tekemänä. Muistelisin että silloin oli joku tarjous kun otin eli sain tuosta jonkin verran alennusta.

Hmm. Kestää siis puoli vuotta, eli kuukausihinta huulikiillolle 63 euroa. Aika kallista, ei kiitos.

Mun mielestä halpaa, jos ajattelee miten kivulias painajainen kuiva iho/kuivat huulet on..

Minulla on atooppinen iho ja ekseemaa, joten tiedän kyllä mikä painajainen iho voi olla. Kuivaan ihoon en kuitenkaan ensimmäisenä hakisi huulia pullistavaa täyteainetta avuksi, vaan kokeilisin yksinkertaistaa iholle käytettävät tuotteet ja testata yksitellen, mikä pahentaa ja auttaa. Tämän jälkeen kokeilisin sokeri+öljykuorintaa ja erilaisia kosteuttavia tuotteita ja ehdottomasti sisäistä "rasvaamista" eli oliiviöljyä ja pähkinöitä reilu annos per päivä.

Täyteaine on hyaloronihappoa eli sitä sokeriyhdistettä jota meillä kaikilla on elimistössä. Hyaloronihappo kosteuttaa ja elvyttää ja olen ainakin itse saanut siitä avun niin huuliin kuin muualle kasvoihin.

Vierailija
162/221 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki niille joilla rohtuu huulet pahasti kirjoitti:

Kärsin vuosikausia todella kuivista huulista, rohtuivat helposti rosoisiksi ja suupielet halkeili vuorotellen. Huulivoiteet ja muut huuliin laitettavat tuotteet pahensivat vaan sitä kuivuutta.

Sitten vihdoin uskaltauduin kauneusklinikalle, viime alkutalvesta, jossa minulle laitettiin sellainen kevyempi ja nestemäisempi hyaloronihappo-huulipistos Restylane Kysse joka ei paksunna tai väännä huulia halvan ankan näköisiksi kuten pelottavan näköiset volyymitäytöt usein tekee vaan lopputulos on enemmänkin sellainen kun olisi laittanut huuliin hieman turvottavaa huulikiiltoa, enkä tarvinnut huulirasvaa koko talvena kun aine kosteutti huulia sisältäpäin. Teho kesti noin puoli vuotta.

Aion mennä parin kuukauden päästä uudestaan koska en halua enää taistella halkeilevien huulten kanssa. Ei sattunut yhtään koska huuliin laitetaan puudutusvoide ensin. En pidä neuloista tai pistämisestä mutta tuo oli yllättävän kivuton käsittely, enkä olisi koskaan uskonut. Enemmän ne halkeileviksi rohtuneet huulet sattuvat ja kirvelevät.

Tutut ja sukulaiset eivät huomanneet eroa, muuta kuin että sanoivat uuden huulikiiltoni näyttävän hyvältä ja sopivan minulle, eikä ihme koska tuo hoito lisää vähän punaa huuliin :D Yllättyivät kun sanoin käyneeni huulipiikeillä, tosin nyt moni muu heistä kiinnostunut asiasta myös juuri tuon kosteuttavan ominaisuuden takia.

Olisi kiva kuulla jonkinlainen hinta toimenpiteelle? Sitten voisi arvioida, onko puolen vuoden "huulikiilto" sen hintainen, että sitä viitsisi harkita.

Näyttää olevan 380 euroa, NordicShape esteettinen klinikka Espoossa. Ammattilaisen eli kirurgian ja esteettisen erikoissairaanhoitajan tekemänä. Muistelisin että silloin oli joku tarjous kun otin eli sain tuosta jonkin verran alennusta.

Hmm. Kestää siis puoli vuotta, eli kuukausihinta huulikiillolle 63 euroa. Aika kallista, ei kiitos.

Mun mielestä halpaa, jos ajattelee miten kivulias painajainen kuiva iho/kuivat huulet on.

Itsekin menisin mielellään, mutta en uskalla ottaa mitään pistoksia.

Yksi pistosvapaa apu on hadalabon hyaluroniseerumi, monet laittaa sitä sellaiseen huulikiiltopulloon, sellainen pyörivä, ja käyttää sitä pitkin päivää, se myös pullistaa näkyvästi huulia.

Miksi et uskalla? :) Huuliin laitetaan puudutusaine vaikuttamaan ensin, joten pistokset ei tunnu missään ja kun ammattilainen tekee niin ei jää arpia eikä tule kuolioita ja ammattilaisilta löytyy myös vasta-aineet mikäli aine ei sopisikaan.

Olen joskus ennenkin selittänyt täällä, etten kestä monia lääkityksiä, tatuointivärejä, lävistykset kasvaa ulos jne.

Sen takia en laita mitään pistoksia, saisin varmaan jonkun kuolettavan extraharvinaisen reaktion. 

Miten tuo tatuointivärin sietokyky ilmeni iholla? Aiheutti ihottumaa?

Minun keho reagoi useimpiin lääkkeisiin niin että ilmenee pahoinvointina, huimauksena, joskus ihottuma, 

Minä otan silti botoksia silmien väliin pystyviivoihin (auttaa jännityspäänsärkyyn) ja restylanea nenänpieliin koska juuri ne kohdat juonteineen alkoivat mielestäni erottua liikaa kasvoista, onneksi ei ole ollut ongelmia. Pitäisi jossain vaiheessa ottaa botoksia leuan alueelle jotten jännittäisi leukaa liikaa esim. nukkuessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/221 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sisäilmat todellakin alkaneet kuivua niin paljon että iho reagoi? Kun pesen illalla meikkejä vaikka herkän tai kuivan ihon puhdistusaineella niin 10 min sisällä kasvot punoittaa sen näköisenä kuin olisin saanut liikaa aurinkoa.Muuten ihoni on normaali ja yleensä jopa hieman rasvoittuvaan päin.

Vierailija
164/221 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan sitä kun Suomeen ei olla vieläkään saatu Narsin, Benefitin, Too Facedin ja Stilan meikkejä. Näillä on paljon ns. kulttituotteita.

Miten paljon noissa tököteissä oikeasti on eroja, eikö käytännössä parempi ole mitä vähemmän kemikaalia tunget itseesi?

165/221 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanebo38/Sensai38:n jälkeen löysin vain yhden paremman vastaavan, sekin aasialainen eli japanilainen Fiberwig ja lähtee lämpimällä vedellä. Sitä on tuuheuttavaa ja peruspidentävää, käytän tuota peruspidentävää. Suomessa tuota merkkiä myy Kicks.

Itse rakastan näitä polymeerimaskaroita (siis lämpimällä vedellä poistettavia) ja olen kokeillut lähes kaikki, mitä markkinoilla on. Fiberwig on hyvä, Estee lauderilta löytyy Double Wear, MAC:lta Extended Play, ja Cliniquelta Lash Power. Nämä ovat suosikkejani.

Halpissarjoista löytyy Rimmelin ScandalEyes Reloaded (oranssi putkilo) joka oli yllättäjä, toimii!

🇺🇦🇮🇱

166/221 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako Suomesta julkkisten suosimaa Cetaphil-sarjaa? En muista nähneeni mutten ole käynyt apteekissa ja tavaratalojen kosmetiikkaosastoilla moneen kuukauteen.

Niiden herkän ihon putsari on ihan kulttituote, ja edullinen. Olen pitkään lukenut sen olevan etenkin jenkkijulkkisten suosima tuote, ja hehkuttavat että se ajaa paremmin asiansa kuin kalliit putsarit.

Ruotsissa apteekit kuulemma myyneet tuota merkkiä jo yli vuoden.

Eipä ole näkynyt. Itse hamstraan näitä Arlandan lentokentältä...

🇺🇦🇮🇱

167/221 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummelia parempaa kosteusvoidetta ei ole! Melkein kaikki muut kokeiltu.

Haisee lehmän utareille, muuten kai ihan jees.

Höpö, Tummelissa ei ole hajusteita.

Eräs todella allerginen ystäväni ei voi käyttää mitään muuta voidetta ihon riehaantumatta. Eli kyllä tässä todella laadukkaat raaka-aineet on.

Itsekin käytän Tummeliä käsivoiteena, se on vaan niin hyvää. Kasvoihin en tätä laita, siihen se on mulle liian täyteläistä. Kuivaihoisella varmaan toimiikin.

🇺🇦🇮🇱

168/221 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suositelkaa keratiinipitoista hoitoainetta tai vastaavaa, joko poispestävää tai hiuksiin jätettävää. Ongelmanani on latvojen "hapsuttuminen" päivän mittaan. Hoitoaine ei saisi tehdä hiuksia tahmeiksi, ei sähköisiksi eikä aiheuttaa keltaisuutta raitahiuksiin. Minulla on puolipitkät vaaleiksi raidoitetut hiukset joiden laatu on melko ohut mutta raitojen ansiossa niissä on sentään vähän ryhtiä. Olen ymmärtänyt että keratiini olisi ainoa joka auttaisi näihin latvoihin, ja se ei ole hiustenleikkuusta kiinni vaan sama hapsutusilmiö on vaikka hiukseni olisivat pitkät, puolipitkät tai pitkä polkka.

Kampaamoista löytyy kalliimpia, mutta markettisarjoista ehdottomasti paras on Aussien 3 Minute Miracle, se alkuperäinen versio. Saman sarjan hiuksiin jätettävä hoitoöljy on myös loistavaa. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
169/221 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan sitä kun Suomeen ei olla vieläkään saatu Narsin, Benefitin, Too Facedin ja Stilan meikkejä. Näillä on paljon ns. kulttituotteita.

Miten paljon noissa tököteissä oikeasti on eroja, eikö käytännössä parempi ole mitä vähemmän kemikaalia tunget itseesi?

Mitä kohtaa et viestiketjun otsikossa ymmärtänyt? Jos ketjun nimi alkaa; Kauneudenhoitofanien oma ketju, niin voisiko siitä kenties päätellä että tämä ei ole sinun paikka?! Ketjun kuvaus jatkuu; Kaikki fiksut, asialliset tyypit, tervetuloa mukaan. Mikä tuossa jäi sinulle vielä epäselväksi?

Vierailija
170/221 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs todella allerginen ystäväni ei voi käyttää mitään muuta voidetta ihon riehaantumatta. Eli kyllä tässä todella laadukkaat raaka-aineet on.

Itsekin käytän Tummeliä käsivoiteena, se on vaan niin hyvää. Kasvoihin en tätä laita, siihen se on mulle liian täyteläistä. Kuivaihoisella varmaan toimiikin.

Viitattiin varmaan siihen että Tummelista tulee edelleen se lehmän utaremielleyhtymä :D

171/221 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuleehan se mielleyhtymä, mutta ei se siis todellakaan haise millekään navetalle! :D

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
172/221 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako Suomesta julkkisten suosimaa Cetaphil-sarjaa? En muista nähneeni mutten ole käynyt apteekissa ja tavaratalojen kosmetiikkaosastoilla moneen kuukauteen.

Niiden herkän ihon putsari on ihan kulttituote, ja edullinen. Olen pitkään lukenut sen olevan etenkin jenkkijulkkisten suosima tuote, ja hehkuttavat että se ajaa paremmin asiansa kuin kalliit putsarit.

Tätä saa näköjään iHerbistä. Ja en ostaisi ikinä huonon INCIn takia (Gentle skin cleanser):

”Water, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Sodium Lauryl Sulfate, Stearyl Alcohol, Methylparaben, Propylparaben, Butylparaben.”

Propylene Glycol on allergeeni, jota välttelen. Ja sitten sulfaatti ja parabeenit...ei ei ei!

Vierailija
173/221 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Käytän Tummelia kantapäihin ja jalkapohjiin.

Illalla reilusti Tummelia, tuorekelmua suojaksi ja sukat jalkaan, aamulla jalat ovat pehmeät kuin vauvan peppu.

Vierailija
174/221 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko suosituksia auringolta suojautumiseen, helmikuussa odottaa Thaimaa.

.

Iho vaalea, pisamoita, ei kuitenkaan  pala herkästi.

.

Selannut nettiä, löytyy niin paljon suosituksia, ettei osaa päättää, mitä hankkisi mukaan.

Olisiko apteekkituotteet hyviä vai löytyykö parempia muualta?

Nenään ja poskipäihin suositeltiin jotain full block-voidetta, en löytänyt netistä mitään sellaista.

175/221 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa myydään australialaisia Banana Boat -sarjan aurinkovoiteita, ovat ihan parhautta. En ikinä enää osta omia mukaan, vaan ostan näitä paikan päältä. 

Suosikkini on läpinäkyvä, vedenkestävä spray, joka ei tee inhottavaa kelmua eikä nahkeutta iholle. Suihkutan aamulla koko kropan ja kasvot tällä, annan kuivahtaa hetken, ja sitten puen päälle. Tällä pärjää koko päivän.

Sarjasta löytyy myös Full Block.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
176/221 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä saa näköjään iHerbistä. Ja en ostaisi ikinä huonon INCIn takia (Gentle skin cleanser):

”Water, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Sodium Lauryl Sulfate, Stearyl Alcohol, Methylparaben, Propylparaben, Butylparaben.”

Propylene Glycol on allergeeni, jota välttelen. Ja sitten sulfaatti ja parabeenit...ei ei ei!

Minä 38v ostan ja käytän Cetaphilin Gentle Skin Cleanseria, koska sen avulla ihoni pysyy sileänä, puhtaana, pienihuokoisena, ja laikuttomana. Se on parantanut ihoni laatua niin paljon että kehtaan jopa lähteä ulos ilman meikkiä.

Olen käyttänyt jo 3 vuotta.

Mieheni käyttää tuota aina ennen parranajoa eli pesee sillä kasvot ja kuivaa ensin.

Vierailija
177/221 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Thaimaassa myydään australialaisia Banana Boat -sarjan aurinkovoiteita, ovat ihan parhautta. En ikinä enää osta omia mukaan, vaan ostan näitä paikan päältä. 

Suosikkini on läpinäkyvä, vedenkestävä spray, joka ei tee inhottavaa kelmua eikä nahkeutta iholle. Suihkutan aamulla koko kropan ja kasvot tällä, annan kuivahtaa hetken, ja sitten puen päälle. Tällä pärjää koko päivän.

Sarjasta löytyy myös Full Block.

.

Kiitokset

Tämän tuotteita oli tutkittu 12/2017 labrassa ja todettu, että lasten 50+ suojakerroin olikin vain 20 ja aikuisten spray 50+  suojakerroin oli 10,7.

Oikeusjuttua kehittelivät, koska niin moni oli palanut näitä käyttäessään.

178/221 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin ja löysin tietoa siitä, että tosiaan tuon merkin tuotteita oli todettu ala-arvoisiksi. 

Ihme, mulla on sitten vain ollut hyvä tuuri, kun mulla nuo ovat toimineet loistavasti. Onkohan koostumuksia korjattu tuon skandaalin jälkeen? 

Itse rakastuin siihen Sport +50 -suihkeeseen, kun se on ainoa, joka ei tee sellaista inhottavaa tahmeaa kalvoa iholle.

Mutta tosiaan jos tuollaista on tapahtunut, niin ei niitä sitten varmasti enää kannata ostaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
179/221 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancasterin aurinkovoiteet ovat toimineet minulla, ne vedenkestävät suihkeet parhaita. Ostin niitä Saksasta, en tiedä saako Suomesta.

Vierailija
180/221 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banana Boatilla oli markkinoiden edullisin ja paras itseruskettava muinoin. Oli parempi kuin St.Tropez. Ei tehnyt oranssiksi, saakohan sitä vielä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan