Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAUNEUDENHOITOFANIEN oma ketju; Ihonhoitoa, vartalonhoitoa, meikkejä, hiustenhoitoa, tuoksuja....

tuotteita, hoitoja, kaikkea muuta ihanaa *******
12.09.2018 |

Suosittele tuotteita, kysy tuotteista, kerro jos olet nähnyt uusia tuotesarjoja jossain liikkeissä tai nettikaupoissa, jaa ihonhoitosuosituksia henkilöille joilla saattaa olla saman tyyppinen iho kuin itselläsi ym. kivaa.

Kaikki fiksut, asialliset tyypit, tervetuloa mukaan :)

Kommentit (221)

Vierailija
121/221 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saa vähennettyä kasvojen punaisuutta?

Jättämällä liian tai liian voimakkaan kuorinnan ja käyttämällä sen sijaan hellävaraisia happokuorintoja, esim. First Aid Beautyn lappuja. Syömällä oikein, ainakin mulla huono ravinto lehahduttaa posket punaiseksi.

Itselläni hävisi kaikki punaisuus kasvoista maidon jättämisellä, nykyään ei mausteetkaan, eikä punaviini tee punaisuutta.

Ilmeisesti se maito teki jonkun tulehduksen kehoon, joka näkyi punaisuudella kasvoissa.

Monet jenkithän tekee silleen että ottavat närästyslääkkeen ennen punaviinin juomista, se kuulemma ehkäisee ihon punaiseksi lehahtamista :)

Vierailija
122/221 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositelkaa keratiinipitoista hoitoainetta tai vastaavaa, joko poispestävää tai hiuksiin jätettävää. Ongelmanani on latvojen "hapsuttuminen" päivän mittaan. Hoitoaine ei saisi tehdä hiuksia tahmeiksi, ei sähköisiksi eikä aiheuttaa keltaisuutta raitahiuksiin. Minulla on puolipitkät vaaleiksi raidoitetut hiukset joiden laatu on melko ohut mutta raitojen ansiossa niissä on sentään vähän ryhtiä. Olen ymmärtänyt että keratiini olisi ainoa joka auttaisi näihin latvoihin, ja se ei ole hiustenleikkuusta kiinni vaan sama hapsutusilmiö on vaikka hiukseni olisivat pitkät, puolipitkät tai pitkä polkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/221 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öljy/seerumisuosituksia? Tässä omani: Decleorin Aromessence Rose D'Orient Serum

Kaikenlaiset suositukset olisivat 100 % hyödyllisempiä heti, jos jaksettaisiin kertoa se oma ihotyyppi tai hiustenlaatu ym.

Vierailija
124/221 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten hoidatte itseänne kuin kosmetiikalla?  Itse liikun ja yritän syödä hyvin ettei paino karkaa vääriin lukemiin . Itse olen huomannut ruokavalion olevan tärkeämpi kuin kosmetiikkatuotteet.

Vierailija
125/221 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia Cultivator’s kasvihiusväreistä kellään?

Vierailija
126/221 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten hoidatte itseänne kuin kosmetiikalla?  Itse liikun ja yritän syödä hyvin ettei paino karkaa vääriin lukemiin . Itse olen huomannut ruokavalion olevan tärkeämpi kuin kosmetiikkatuotteet.

Käyn kävelyllä, syön monipuolisesti, en tupakoi, en biletä ja valvo ja pyrin nukkumaan 7 tuntia joka yö.

En ota aurinkoa ja jos liikun auringossa niin laitan suojakerrointa. Alkoholia vain viikonloppuisin ja lähinnä viiniä ruuan kanssa.

Hoidan tietenkin ihoa laadukkailla tuotteilla ja pyrin käymään kauneushoidoissa ainakin 2-3 krt vuodessa.

Kauneusklinikan tekemän iho-kuvantamisanalyysin (Visia) mukaan ihoni on 6-7 vuotta nuoremmassa kunnossa kuin minun ikäisillä (41) keskimäärin, eli se mitä teen tai jätän tekemättä, näyttää toimivan :D

Vierailija
127/221 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras puhdistustuote ikinä: Evelom. Lueskelin tästä eikä sen incissä ole mitään ihmeellistä. Sain sitten näytteen ja minkään muun puhdistustuotteen jäljiltä iho ei ole niin puhdas + pehmeä + tasaisen värinen. Puhdistaa meikin myös hyvin ja jos käyttää liinaa ohjeen mukaan, tulee puhdistusrituaaliin mukavaa hidasta spa-fiilistä. Ensin hierotaan kasvoille aine, sitten kuumalla vedellä kosteuttua liinaa pidetään kasvoilla ja annetaan vaikuttaa. Sitten hieron liinalla ja vedellä voiteen pois ja lopuksi kostutan jäisellä vedellä ja pidän sitä hetken kasvoilla.

No 7 -sarjassa oli aikoinaan samanlainen puhdistustuote eli pumppupullossa puhdistusvoide ja siihen päälle sitten kuumassa vedessä kostutettu liina. Tykkäsin tuotteesta ihan hirveästi ja hamstrasin niitä aikoinaan Hakaniemen Sokokselta ennen kuin ko. tuote tai vissiin koko merkki poistui valikoimista. 

Täytyy tutustua tuohon Eve Lomiin vaikka pikasilmäyksellä näytti olevan melko kallis. En koe mielekkääksi maksaa iholta poishuuhdeltavasta puhdistustuotteesta montaa kymppiä. Tuo No 7 oli myös edullinen, tosi harmi, kun se lähti :(

Vierailija
128/221 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellaan sama ongelma kuin mulla? Silmani ovat tosi herkat ja alkavat punoittaa kaikista ripsareista! Eiko ole mitaan tuotetta joka olisi tarpeeksi hellavarainen? Joskus pidin hillittyja ripsienpidennyksia, silmat pysyi kunnossa.

Enta sitten kuoritteko vartaloa? Itse pesen kuorivalla kintaalla joka lauantai sauna jalkeen, sen jalkeen rasvaan huolellisesti. Silti peffassa on selluliittia ja iho jotenkin kuiva, kuhmuinen ja huono.

Haluaisin suositella Lidl in tuoksutonta kosteusvoidetta vartalolle, maksaa 1,99€ ja parasta mita Olen ikina koittanut!

Vierailija
129/221 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enta sitten kuoritteko vartaloa? Itse pesen kuorivalla kintaalla joka lauantai sauna jalkeen, sen jalkeen rasvaan huolellisesti. Silti peffassa on selluliittia ja iho jotenkin kuiva, kuhmuinen ja huono.

Haluaisin suositella Lidl in tuoksutonta kosteusvoidetta vartalolle, maksaa 1,99€ ja parasta mita Olen ikina koittanut!

Kuorinta ei valitettavasti auta selluliittiin. Ei myöskään rasvat. Itse olen saanut eniten apua laihtumisesta ja lihaskuntoliikunnasta, muttei se ehkä kokonaan häviä.

Käytän muuten myös kuorintahanskoja, ovat tehokkaat ja edulliset.

Vierailija
130/221 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras puhdistustuote ikinä: Evelom. Lueskelin tästä eikä sen incissä ole mitään ihmeellistä. Sain sitten näytteen ja minkään muun puhdistustuotteen jäljiltä iho ei ole niin puhdas + pehmeä + tasaisen värinen. Puhdistaa meikin myös hyvin ja jos käyttää liinaa ohjeen mukaan, tulee puhdistusrituaaliin mukavaa hidasta spa-fiilistä. Ensin hierotaan kasvoille aine, sitten kuumalla vedellä kosteuttua liinaa pidetään kasvoilla ja annetaan vaikuttaa. Sitten hieron liinalla ja vedellä voiteen pois ja lopuksi kostutan jäisellä vedellä ja pidän sitä hetken kasvoilla.

Monet tykkää, mutta couperosaiholle hot cloth cleanserit ei sovi.

Vierailija
131/221 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tässä keskustella hiustenhoidostakin? Suihkutan hiuksiini satunnaisesti kevyesti vaalentavia "beach" suihkeita eli jotka hieman poistavat tummuutta tyvestä. Kaipa se on myös vaalennusta, vaikka aika hellävaraista. Ostin nyt kokeiluun Joicon K-pak liquid reconstructorin. Onko kellään siitä kokemusta?

En ole kokeillut kyseistä tuotetta mutta käyttänyt K-pak tuotteita jo vuosia. Reconstructor-proteiinihoito ja intense hydrating-tehohoito ovat ihan klassikkoja.

Vierailija
132/221 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli Cetaphilista. Se on karsinogeeninen: https://www.wellandgood.com/good-looks/cetaphil-why-the-popular-cleanse…

Vierailija
133/221 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellaan sama ongelma kuin mulla? Silmani ovat tosi herkat ja alkavat punoittaa kaikista ripsareista! Eiko ole mitaan tuotetta joka olisi tarpeeksi hellavarainen? Joskus pidin hillittyja ripsienpidennyksia, silmat pysyi kunnossa.

Tämä kuulemma toiminut kaverilla, jolla on vastaavanlainen ongelma: https://www.lumene.com/fi/lumene-sensitive-touch-mascara-8360700.html?d…

Vierailija
134/221 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla pari kaveria joilla erittäin herkät silmät, ja he pystyvät vain ja ainoastaan käyttämään Sensain 38-asteen ripsiväriä, sitä joka lähtee pois lämpimällä vedellä.

Vierailija
135/221 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla pari kaveria joilla erittäin herkät silmät, ja he pystyvät vain ja ainoastaan käyttämään Sensain 38-asteen ripsiväriä, sitä joka lähtee pois lämpimällä vedellä.

Mulla sama. Tuo on 1. ripsari joka ei ärsytä silmiä, enää ei tarvitse etsiä uutta.

Vierailija
136/221 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä uusia nykytuoksuja vaivaa, minun iho on kyllä pysynyt aika lailla samanlaisena vuosikymmenet ja edelleen hormonitoiminta normaalia joten se ei ole vaikuttanut ihoon, mutta monet tuoksut ovat ensin ihan hyviä, hetken päästä niissä tuoksuu joku laimea kukka tai hedelmä mikä on tietysti ihan ok kun työskentelen toimistossa ettei muut häiriinny tuoksustani, mutta se jälkihaju jonka vain minä tunnun haistavan, on usein sellainen ontto, ulkoa tulleen koiran ja miesmäisen tuoksujen puun sekoitus!

Jos käytän jotain klassista tuoksua joka ollut markkinoilla vuosikymmeniä ja vaikka niiden koostumus ei olisi niin luonnollisten raaka-aineiden oloinen kuin mitä se on joskus muinoin ollut, niin ei niistä tule tuota jälkihajua.

Vierailija
137/221 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se että tuoksuvalmistajat tekevät samasta tuoksusta monta eri versiota, eli jostain Dior J'Adorestakin on varmaan yli 25 eri versiota tähän päivään asti

Ymmärrän jos samasta on on parfyymi, eau de parfyymi ja toilette ja kenties joku kevyempi ja vähän hedelmäisemmäksi tai sitruksiseksi tehty kesätuoksuversio, mutta kun niitä alkaa tulla liukuhihnalta ja jossain vaiheessa se alkuperäinen suorastaan r a i s k a t a a n jollain sokerisella esanssipommilla, ja noita julkaistaan parikin kappaletta vuodessa!

Tuleeko niin kalliiksi lanseerata uusi tuoksu uusine pulloineen ja nimineen? Siksi kierrätetään vanhoja ideoita, ja tehdään ostaminen mahdollisimman vaikeaksi asiakkaalle koska usein olen kuullut että joku on ottanut tavaratalon hyllystä sen väärän tuoksun kun katsoi vaan pakkausta että tuollaisessa se hyvä vanha viimeksikin oli.

Vierailija
138/221 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia Cultivator’s kasvihiusväreistä kellään?

Värjäsin sävyllä Henna ja nätit tuli, tosin haalistuu jonkin verran. En halunnut uusia käsittelyä joten värjäsin hiukset riskillä tavallisilla väreillä.

Vierailija
139/221 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suositelkaa hyvää mikroneulausrullaa.

Olen kuullut niin paljon juttua noista että porukka saaneet kasvojen ihoille tulehduksia, niin en itse uskalla ostaa. Ilmeisesti ne vempaimet pitää desinfioida hyvin ennen käyttöä ja kasvot pestä kunnolla ettei bakteerit ala tehdä jotain ihonalaista, tukkoista akne"kenttää" sinne :-o

Itse ostin rullan (en muista merkkiä). Jätin muutamia kertoja ja finniarvet vaaleni.

Vierailija
140/221 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Voin omalta kohdaltani suositella:

Atopik-kauravoidetta, hoitoseerumia ja kasvovettä. Mulla on pintakuiva, herkästi punastuva iho ja nuo tuntuvat kivoilta, ei ärsytä yhtään ja kosteuttavat tosi tehokkaasti. Pieni hilseily on poskista hävinnyt kokonaan. En ole vielä kokeillut Atopikin puhdistusainetta, mutta aion.

Päivällä käytän The Ordinaryn Buffet-seerumia Atopikin sijasta ja kevyempää kosteusvoidetta, koska tuo kauravoide on aika täyteläistä.

Käytän myös Paula's Choice BHA-voidetta t-alueelle, mutten joka päivä. Estää mustapäitä (ei ihan kokonaan mutta aika hyvin).

Tällä hetkellä käytän puhdistukseen Olivia Kleinin herkän ihon puhdistusgeeliä, joka on valehtelematta ihana tuote. Vaahdotetaan käsissä ja sitten hierotaan kasvoille, jotenkin se tuntuu tosi ylelliseltä ja puhdistaa todella hellävaraisesti. Käytän yleensä ensin voidemaista putsaria (nyt joku ranskalainen luomutuote jonka aion vain käyttää loppuun, ei erikoinen) ja sitten sitä geeliä, mutta jos ei ole paljon meikkiä niin geeli yksinkin varmaan riittää. Minä käytän päivittäin mineraaliaurinkovoidetta joten tarvitsen tehokkaan puhdistuksen.

Olen 45 ja mulla on pintakuiva lievästi couperoottinen iho. Sen jälkeen kun otin yllämainitut tuotteet käyttöön pari kuukautta sitten olen huomannut aivan selkeän eron. Iho on sileä, ei yhtään kuivan tuntuinen eikä näköinen, kuivuudesta johtuneet pikkujuonteet ovat hävinneet. Meikki, sikäli kuin sitä käytän, asettuu paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi