Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAUNEUDENHOITOFANIEN oma ketju; Ihonhoitoa, vartalonhoitoa, meikkejä, hiustenhoitoa, tuoksuja....

tuotteita, hoitoja, kaikkea muuta ihanaa *******
12.09.2018 |

Suosittele tuotteita, kysy tuotteista, kerro jos olet nähnyt uusia tuotesarjoja jossain liikkeissä tai nettikaupoissa, jaa ihonhoitosuosituksia henkilöille joilla saattaa olla saman tyyppinen iho kuin itselläsi ym. kivaa.

Kaikki fiksut, asialliset tyypit, tervetuloa mukaan :)

Kommentit (221)

Vierailija
181/221 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avenen fysikaalisen suojan sisältävät aurinkovoiteet ovat toimineet mulla.

Vierailija
182/221 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättääkö seerumit kenenkään muun iholle tahmaista tunnetta? Kosteusvoide tai öljy menee kyllä päälle ongelmitta eikä tahmautta sitten enää tunne mutta ajattelin vain onko tämä yleistäkin vai vain oman/harvojen ihon piirre. Minulla on yleensäkin ongelmia saada mitään imeytymään ihooni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/221 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättääkö seerumit kenenkään muun iholle tahmaista tunnetta? Kosteusvoide tai öljy menee kyllä päälle ongelmitta eikä tahmautta sitten enää tunne mutta ajattelin vain onko tämä yleistäkin vai vain oman/harvojen ihon piirre. Minulla on yleensäkin ongelmia saada mitään imeytymään ihooni.

Minulla oli sama ongelma ja tuon takia minä joudun käydä timanttihionnassa (Diamond Microdermabrasion) 4-5 kk välein, koska se poistaa ihon pinnasta kaiken kuolleen solukon ja muut pienet lähes näkymättömät tukkeutumat  joka estää sitä tuotetta imeytymästä.

Huomasin siitäkin että kun levitän seerumin ja kosteusvoiteen päälle meikkivoidetta niin se lähtee rullautumaan. Nyt ongelmaa ei enää ole, vaikken ole vaihtanut hoitotuotteiden merkkiä tai kauneusrutiineja.

Lisäksi tuo hoito tekee minun ihon sävystä todella tasaisen ja nuorentaa sen ansiosta eli peilistä katsoo raikkaat kasvot ja ne näyttää vastahoidetulta seuraavat kaksi viikkoa ainakin. Eri ihotyypeille käytetään erilaisia suuttimia vai mitä ne nyt ovat oikealta nimeltään, siis siinä laitteessa jota kuljetetaan ihon pinnalla. Siksi herkkäihoinenkin saa tuosta hyödyn. Hoito ei tunnu yhtään epämukavalta.

Minulla on normaali, pintakuiva iho joka rasvoittuu T-alueelta lähinnä kesäisin.

Vierailija
184/221 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan nettikaupasta saa nykyään Aerinin, Jo Malonen ja Tom Fordin tuoksuja, lisäksi Tom Fordin meikkejä.

Näyttää vaan olevan aika kalliita nuo Fordin meikit täällä, huulipunatkin 55 eur kappale! Minä maksoin 40 euroa kun kävin Saksassa.

Ihmettelen myös sitä että miten MACin meikit maksaa Ruotsissa monta euroa vähemmän kuin Suomessa? Olivat varmaan fiksuja kun eivät luopuneet omasta valuutastaan.

Vierailija
185/221 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan MAC meikkini Bangerheadista, hinnat muutamaa euroa halvemmat kuin Suomessa. Lisäksi ilmainen toimitus :)

Vierailija
186/221 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, olisikohan täällä kellään hyviä ehdotuksia yövoiteeksi kun iho on kuiva ja herkkä?

Vierailija
187/221 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sama ongelma ja tuon takia minä joudun käydä timanttihionnassa (Diamond Microdermabrasion) 4-5 kk välein, koska se poistaa ihon pinnasta kaiken kuolleen solukon ja muut pienet lähes näkymättömät tukkeutumat  joka estää sitä tuotetta imeytymästä.

Huomasin siitäkin että kun levitän seerumin ja kosteusvoiteen päälle meikkivoidetta niin se lähtee rullautumaan. Nyt ongelmaa ei enää ole, vaikken ole vaihtanut hoitotuotteiden merkkiä tai kauneusrutiineja.

Lisäksi tuo hoito tekee minun ihon sävystä todella tasaisen ja nuorentaa sen ansiosta eli peilistä katsoo raikkaat kasvot ja ne näyttää vastahoidetulta seuraavat kaksi viikkoa ainakin. Eri ihotyypeille käytetään erilaisia suuttimia vai mitä ne nyt ovat oikealta nimeltään, siis siinä laitteessa jota kuljetetaan ihon pinnalla. Siksi herkkäihoinenkin saa tuosta hyödyn. Hoito ei tunnu yhtään epämukavalta.

Minulla on normaali, pintakuiva iho joka rasvoittuu T-alueelta lähinnä kesäisin.

Mulla on kyllä riittänyt ihan kuorinta, ja tietysti tuotteet jotka sopivat toistensa kanssa koostumuksen kannalta. Ei siihen mitään timanttihiontoja tarvita.

(En siis väita etteikö siitä olisi kirjoittajan mielestä hyötyä, muttei siis mitenkään välttamätontä ole.)

Vierailija
188/221 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan seerumista. Jotkut tahmaa, toiset ei.

Vierailija
189/221 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka, olisikohan täällä kellään hyviä ehdotuksia yövoiteeksi kun iho on kuiva ja herkkä?

Minä olen levittänyt korealaisten kangasnaamioiden pakettien pohjalta niitä jämäseerumeja kasvoihin, avokado ja aloe vera olivat niiden naamioiden nimet, eleven.fi:stä tilasin. Ne rauhoittavat ja kosteuttavat ihoa, ja imeytyvätkin hyvin. Monet yövoiteet jättää sellaiset inhottavat kalvot ihon pintaan ja sitten ne rasvat ovat lopulta tyynyliinassa kiinni.

Vierailija
190/221 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama ongelma ja suositeltiin Kora Organiksin Noni-öljyä, tilasin sen Kicksiltä mutta paketti ei ole vielä saapunut. Kerron sitten kokemuksia kun olen kokeillut :)

Vierailija
191/221 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä riittänyt ihan kuorinta, ja tietysti tuotteet jotka sopivat toistensa kanssa koostumuksen kannalta. Ei siihen mitään timanttihiontoja tarvita.

(En siis väita etteikö siitä olisi kirjoittajan mielestä hyötyä, muttei siis mitenkään välttamätontä ole.)

Tavallisella kuorinnalla ei vaan saa pienenpieniä ihotukoksia ja mustapäitä pois, timanttikuorintalaitteella lähtee ja ne pysyvätkin pois aika pitkään.

Vierailija
192/221 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisella kuorinnalla ei vaan saa pienenpieniä ihotukoksia ja mustapäitä pois, timanttikuorintalaitteella lähtee ja ne pysyvätkin pois aika pitkään.

Tuon takia minäkin vannon timanttihionnan nimeen, sillä tuntuu lähtevän sellaiset pienet pintarypyn näköisetkin ihon pinnasta pois, jotka on ilmeisesti vähän syvemmältä kuollutta ihoa eikä mitään juonteita. Lisäksi iho näyttää lähes photoshopatulta toimenpiteen jälkeen, Eikä maksa kuin satasen luokkaa.

Vierailija
193/221 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinolista tai c-vitamiinista kokemuksia? Mulla nyt käytössä iltaisin Paulas Choice retinoliseerumi, toistaiseksi vain joka toinen päivä. Ei haittoja, tosin en osaa vielä sanoa hyödyistä mitään. Onko kukaan kokeillut tuota tai vahvempia tuotteita? (PC:ltä löytyy myös 1% retinoli, en ole uskaltanut vielä kokeilla). 

C-vitamiini kuulemma auttaa häivyttämään melasmaläiskiä. Täytyy pistää kokeiluun kun vain löytäisin sopivan tuotteen. Jos ei muuta niin kokeilen PC:n boosteria.

En uskalla laittaa kovin montaa tehoainetta iholle kerralla koska ihoni on vähän herkkä ja reagoi helposti. Esim. AHA-tuotteita en voi käyttää lainkaan. 

Vierailija
194/221 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama ongelma ja suositeltiin Kora Organiksin Noni-öljyä, tilasin sen Kicksiltä mutta paketti ei ole vielä saapunut. Kerron sitten kokemuksia kun olen kokeillut :)

No niin, olen kokeillut tätä Koran öljyä sekä yö- että päiväkäyttöön. Ihon pinta kuivuu syksystä kevääseen asti, ja välillä saattaa jopa ärtyä ja punoittaa jos olen ollut päivän kuivassa toimistohuoneilmassa. Kesäisin ihoni on normaali.

Öljy neutraalin tuoksuinen, ei ärsytä ihoa, imeytyy aika nopeasti moniin muihin öljypohjaisiin tuotteisiin verrattuna. Olen itse sellainen että kaikki tahmeat tuotteet ärsyttää minua, mutta tämä oli hyvä. Pullossa on pipetti joten siitä näkee minkä verran tuotetta tulee laitettua.

Yökäytössä oikein hyvä, päiväkäytössä myös ja laitoin sen päälle puolet korealaista bb-voidetta ja puolet Guerlainin ohutta meikkivoidetta (sekoitin ne yhteen ensin), annoin ensin öljyn imeytyä ihoon noin 5 min ja tuotteet liukuivat iholle eivätkä jämähtäneet juonteisiin.

Olin katsovinani että tuo öljy tulee olemaan tarjouksessa Hulluilla Päivillä. Kannattaa tutustua.

Vierailija
195/221 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retinolista tai c-vitamiinista kokemuksia? Mulla nyt käytössä iltaisin Paulas Choice retinoliseerumi, toistaiseksi vain joka toinen päivä. Ei haittoja, tosin en osaa vielä sanoa hyödyistä mitään. Onko kukaan kokeillut tuota tai vahvempia tuotteita? (PC:ltä löytyy myös 1% retinoli, en ole uskaltanut vielä kokeilla). 

C-vitamiini kuulemma auttaa häivyttämään melasmaläiskiä. Täytyy pistää kokeiluun kun vain löytäisin sopivan tuotteen. Jos ei muuta niin kokeilen PC:n boosteria.

En uskalla laittaa kovin montaa tehoainetta iholle kerralla koska ihoni on vähän herkkä ja reagoi helposti. Esim. AHA-tuotteita en voi käyttää lainkaan. 

Minun kasvojen iho kestää oikein hyvin esim. hyaloronihappopistokset, mutta AHA ja retinoli ärsyttää ihoani, saan niistä allergisen näköisen reaktion vaikken tietääkseni ole millekään allerginen.

C-vitamiini ei ärsytä, ainakaan se Kiehlsin seerumiversio.

Vierailija
196/221 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö melasmaläikät kannattaisi käydä laitehoidattamassa kosmetologilla? Sellainen hoito joka korjaa aurinkovauriot samalla ja syvältä saakka?

Vierailija
197/221 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ongelmana kaksoisleuka vaikka olen hoikka, mutta ikä vetää naamaa vähän alaspäin.

Ultraääni-Hifu-hoidolla saisi kai kaksoisleukaa veke tällä lailla kuin kuvassa, veitsettömästi, ilman sairaslomia?

http://www.bodyzwellness.com/wp-content/uploads/2017/02/HIFU-TREATMENT-…

Kellään kokemuksia?

Espoossa näköjään tehdään tuota toimenpidettä.

Vierailija
198/221 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin testaamassa Jo Malonen tuoksuja. Aika kalliita ja siinä suhteessa pysyvyys kuitenkin todella huono. Ensin haistat ranteessa raikkaan kukkakimpun ja vartin päästä haistat ranteessa jonkun vanhan maljakkoveden jossa ollut kukkia edellisiltana.

Vierailija
199/221 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä noista kauneusjoulukalentereista?

Minusta on kiero tapa laittaa asiakkaat maksamaan tuotenäytekokoisista pakkauksista, ja pistetään ne vielä aikuisille luukkujen taakse jotta elämä on vähän jännittävämpää. Tuollaisiahan kuuluisi saada kosmetiikkaostosten kylkiäisinä!

Vierailija
200/221 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä noista kauneusjoulukalentereista?

Minusta on kiero tapa laittaa asiakkaat maksamaan tuotenäytekokoisista pakkauksista, ja pistetään ne vielä aikuisille luukkujen taakse jotta elämä on vähän jännittävämpää. Tuollaisiahan kuuluisi saada kosmetiikkaostosten kylkiäisinä!

Ja pöh! Nuohan ovat hyvä bisnesidea, kun meitä kokeilunhaluisia ja lapsenmielisiä kosmetiikkahulluja kuten itseni riittää kyllä varmasti. 🤓 Sinä et kuulu heihin, mutta älä pilaa meidän iloa. 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän