Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAUNEUDENHOITOFANIEN oma ketju; Ihonhoitoa, vartalonhoitoa, meikkejä, hiustenhoitoa, tuoksuja....

tuotteita, hoitoja, kaikkea muuta ihanaa *******
12.09.2018 |

Suosittele tuotteita, kysy tuotteista, kerro jos olet nähnyt uusia tuotesarjoja jossain liikkeissä tai nettikaupoissa, jaa ihonhoitosuosituksia henkilöille joilla saattaa olla saman tyyppinen iho kuin itselläsi ym. kivaa.

Kaikki fiksut, asialliset tyypit, tervetuloa mukaan :)

Kommentit (221)

Vierailija
201/221 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku suositella hyvää silmänympärysvoidetta/geeliä? Myös hyvä peiteaine olisi hakusessa. Silmänympärysalueeni kuivuu päivän mittaan ja peiteaine varisee pois 😔 Nyxin valikoimaan kuuluu topcoat-aine jolla saa tehtyä ripsarista vedenkestävää. Onko kukaan testannut? Mulla olisi yksi ihana ruskea ripsiväri mutta se varisee 😔 Tuon topcoatin bongasin mutta en vielä ostanut..

Vierailija
202/221 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä noista kauneusjoulukalentereista?

Minusta on kiero tapa laittaa asiakkaat maksamaan tuotenäytekokoisista pakkauksista, ja pistetään ne vielä aikuisille luukkujen taakse jotta elämä on vähän jännittävämpää. Tuollaisiahan kuuluisi saada kosmetiikkaostosten kylkiäisinä!

Niinpä ja kun miettii että paljonko roskaakin tuollaisesta tulee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/221 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku suositella hyvää silmänympärysvoidetta/geeliä? Myös hyvä peiteaine olisi hakusessa. Silmänympärysalueeni kuivuu päivän mittaan ja peiteaine varisee pois 😔 Nyxin valikoimaan kuuluu topcoat-aine jolla saa tehtyä ripsarista vedenkestävää. Onko kukaan testannut? Mulla olisi yksi ihana ruskea ripsiväri mutta se varisee 😔 Tuon topcoatin bongasin mutta en vielä ostanut..

Tarkennatko vielä vähän, että minkä ikäinen olet, ja mihin toivot silmänympärysvoiteen tehoavan?

Tummat silmänaluset, turvonneet silmänaluset, kuivat silmänaluset vai juonteiset silmänaluset?

Vierailija
204/221 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut vaikka mitkä silmänaluspeitevoiteet vuosien varrella ihan MACista Narsiin, Stilasta Chaneliin ja Shiseidosta Benefitiin sekä kaikki valokynät mitä saatavilla on ollut, ja ainoa joka toimii eli peittää eikä mene juonteisiin tai tee kakkumaista lopputulosta, on Lancomen Effacernes Concealer eli tuon näköinen tuubi

https://eleven.fi/files/e/effa-01_500x500.jpg

Todellakin suosittelen. Olen 43v, ihoni on normaali, pieniä juonteita silmäkulmissa, ja pieni väsymys näkyy joskus aamuisin tummina silmänalusina. Tuo tuote pelastaa ja siitä löytyy vielä todella vaalea sävykin.

Vierailija
205/221 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin testaamassa Jo Malonen tuoksuja. Aika kalliita ja siinä suhteessa pysyvyys kuitenkin todella huono. Ensin haistat ranteessa raikkaan kukkakimpun ja vartin päästä haistat ranteessa jonkun vanhan maljakkoveden jossa ollut kukkia edellisiltana.

Ne ovat pelkkiä Cologneja eli ei lähellekään Eau de Toiletten pysyvyyttä.

Vierailija
206/221 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras silmämeikinpoistoaine? Sellainen joka poistaa vedenkestävänkin meikin helposti?

Onko Lancômen edelleen markkinoiden paras, se jossa öljyinen ja vetinen versio samassa eli puolet nesteestä eri väristä kuin toinen?

Cliniquella oli joskus ihan kelpo silmämeikinpoistoaine.

Vierailija
207/221 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt kuinka tarpeellinen aurinkosuoja on näin Suomessa talvella. Nyt kun katsoo UVI:ta se on koko suomessa 0. Olen alkanut vasta käyttämään happoja ihon hoidossa ja tiedän, että silloin auringolta suojaaminen on erityisen tärkeää. Tietääkö joku auringolta suojautumisesta enemmän ja osaisi valaista asiaa? Tietysti voin lisätä aurinkovoiteen aina varalta, mutta en ole löytänyt aurinkosuojaa kasvoille, mitä on erityisen mielyttävä käyttää. Riittääkö esim. meikkivoiteessa ja/tai päivävoiteessa oleva aurinkosuoja kun UVI on heikko?

Vierailija
208/221 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Retinolista tai c-vitamiinista kokemuksia? Mulla nyt käytössä iltaisin Paulas Choice retinoliseerumi, toistaiseksi vain joka toinen päivä. Ei haittoja, tosin en osaa vielä sanoa hyödyistä mitään. Onko kukaan kokeillut tuota tai vahvempia tuotteita? (PC:ltä löytyy myös 1% retinoli, en ole uskaltanut vielä kokeilla). 

C-vitamiini kuulemma auttaa häivyttämään melasmaläiskiä. Täytyy pistää kokeiluun kun vain löytäisin sopivan tuotteen. Jos ei muuta niin kokeilen PC:n boosteria.

En uskalla laittaa kovin montaa tehoainetta iholle kerralla koska ihoni on vähän herkkä ja reagoi helposti. Esim. AHA-tuotteita en voi käyttää lainkaan. 

Eikö melasmaläikät kannattaisi käydä laitehoidattamassa kosmetologilla? Sellainen hoito joka korjaa aurinkovauriot samalla ja syvältä saakka?

Olen tutkinut asiaa ja ilmeisesti melasmaan ei ole olemassa luotettavaa hoitoa. Ihotautilääkärikin oli samaa mieltä. Esim. laserhoito voi tehota, tai sitten ei, ja voi jopa pahentaa pigmentoitumista. Sen takia haluan ensin kokeilla c-vitamiinia koska siinä ainakaan ei ole mainittavia riskejä. T. sama.

Vierailija
209/221 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt kuinka tarpeellinen aurinkosuoja on näin Suomessa talvella. Nyt kun katsoo UVI:ta se on koko suomessa 0. Olen alkanut vasta käyttämään happoja ihon hoidossa ja tiedän, että silloin auringolta suojaaminen on erityisen tärkeää. Tietääkö joku auringolta suojautumisesta enemmän ja osaisi valaista asiaa? Tietysti voin lisätä aurinkovoiteen aina varalta, mutta en ole löytänyt aurinkosuojaa kasvoille, mitä on erityisen mielyttävä käyttää. Riittääkö esim. meikkivoiteessa ja/tai päivävoiteessa oleva aurinkosuoja kun UVI on heikko?

En osaa sanoa mutta jos käytät happoja niin suosittelisin varmuuden vuoksi aurinkosuojaa ja nimenomaan UVA-suojaa, koska hapot herkistävät ihoa. Voisit tietysti kysyä asiaa kauneushoitolasta.

Vierailija
210/221 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras silmämeikinpoistoaine? Sellainen joka poistaa vedenkestävänkin meikin helposti?

Onko Lancômen edelleen markkinoiden paras, se jossa öljyinen ja vetinen versio samassa eli puolet nesteestä eri väristä kuin toinen?

Cliniquella oli joskus ihan kelpo silmämeikinpoistoaine.

Minä olen kokeillut useita ja ne ovat kaikki aika lailla samanlaisia. Muistaakseni Biothermin oli aika hyvä. Sephoran oma merkki oli yllättävän hyvä ja suht edullinen, ostin sitä Espanjassa koska satuin tarvitsemaan, ja ostaisin uudestaan.

Vierailija
211/221 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOSITUS: kirjoitti:

Olen kokeillut vaikka mitkä silmänaluspeitevoiteet vuosien varrella ihan MACista Narsiin, Stilasta Chaneliin ja Shiseidosta Benefitiin sekä kaikki valokynät mitä saatavilla on ollut, ja ainoa joka toimii eli peittää eikä mene juonteisiin tai tee kakkumaista lopputulosta, on Lancomen Effacernes Concealer eli tuon näköinen tuubi

Todellakin suosittelen. Olen 43v, ihoni on normaali, pieniä juonteita silmäkulmissa, ja pieni väsymys näkyy joskus aamuisin tummina silmänalusina. Tuo tuote pelastaa ja siitä löytyy vielä todella vaalea sävykin.

Olen kuullut että se on hyvä. Toinen hyvä on NARSin radiant creamy ja Too Facedin peitevoide.

p.s. mikä on "kakkumainen" lopputulos?

Vierailija
212/221 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SUOSITUS: kirjoitti:

Olen kuullut että se on hyvä. Toinen hyvä on NARSin radiant creamy ja Too Facedin peitevoide.

p.s. mikä on "kakkumainen" lopputulos?

"Kakkumainen", siis sellainen paksupakkeloitu joka näyttää siltä että pinta on alkanut halkeilemaan ja huokoistumaan  :)

Vierailija
213/221 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemusta niistä Elizabeth Ardenin Ceramide -kapseleista? Olen lukenut paljon kehuja ulkomaisista lehdistä ja ulkomaisilta sivustoilta, mutta mietin että miten ne sopii tällaiselle tyypilliselle suomalaiselle iholle :)

Vierailija
214/221 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monissa mineraalipuuterimeikkivoiteissa on jo itsessään hyvä aurinkosuoja.

Vierailija
215/221 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estee Lauderin seerumeista kokemuksia hieman kyselen. Onko kellään ollut käytössä Perfectionist seerumi ja nyt on sitten tullut uusi Perfectionist pro, molemmat itselläni kokeilussa nyt, kumpaa itse suosit ja miksi?

Vierailija
216/221 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa tämä.

Vierailija
217/221 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monissa mineraalipuuterimeikkivoiteissa on jo itsessään hyvä aurinkosuoja.

Pelkkä meikkivoiteen suojakerroin ei ikinä ole tarpeeksi. Käytännössä, että se toimisi, pitää sitä levittää niin paljon että joku pikkutuubi kestäisi käytössä tyyliin viikon. Aurinkosuojavoiteet aina erikseen.

Vierailija
218/221 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up

Vierailija
219/221 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Philosophyn kuorintatuote on aivan superhyvä:jännä tuote jonka rakenne tehdään kahdesta eri aineesta ja sopii hyvin todella herkälle iholleni.Iho on todella sileä ja hehkuva!(ikää minulla 54v).

Vierailija
220/221 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi