Vierailija

Vauva nukkuu päivisin 9-12 ja 14-17. Käydään ulkona aamulla 7-8 ja 13-14. Usein vauva nukkuu vaunuissa terassilla. Vauva syö säännöllisesti noin 3-4 tunnin välein.

Kamalan tylsää kun ei ole mitään tekemistä päivät pitkät eikä mihinkään pääse.

Miten te muut selviätte vauva-arjesta?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

En ole tehnyt lapsia juuri tuon takia että pitkästyisin kotona aivan tyystin. Ja tottakai ymmärrän että ettei tarvitse olla neljän seinän sisällä koko aikaa, mutta työn kautta saamani päivittäiset kontaktit aikuisiin ovat minulle tärkeitä.

Vierailija

Sinun vauva taitaa olla vielä aika pieni? Kyllä sinun elämä vilkastuu, kun lapsi keksii liikkumisen riemut ja alkaa saada hampaita. Päiväunetkin lyhenee yhteen. Kuukauden kuluttua teillä voi olla jo ihan eri tilanne.

Vierailija

Kirja käteen, netti on täynnä opiskelumateriaalia virkkaamisesta MITn ydinfysiikan advanced-kursseihin, voit silitellä ja kaventaa miehesi paitoja, suunnitella keittiöremppaa, terästää työelämäntaitojasi... rahattomasti mahdollisuuksia.

Tai sitten voit trollata vauvapalstalla koko tuon ajan

Vierailija

Kyllähän vauvan kans pääsee mihin vaan. Ja jos yksin haluaa käydä vaikka kahvilla niin jättää lapsen hoitoon jollekin pariksi tunniksi.

Vierailija

Kun vauva nukkuu minä luen, teen kotitöitä, surffailen netissä, tapaan kavereita, puhun puhelimessa, teen ristikoita, neulon jne. Ei käy aika pitkäksi.

Vierailija

Tylsyys on itse aiheutettua (ellei ole pakotettuna esim töiden puolesta istumaan paikallaan tuntitolkulla). Aina löytyy tekemistä, jos vaan viitsi tehdä.

Vierailija

Täh?

"Vauva nukkuu päivisin 9-12 ja 14-17. Käydään ulkona aamulla 7-8 ja 13-14."

Miksi olet sisällä koko sen kuusi tuntia päivällä kun vauva nukkuu? Lähde silloin jonnekin, nukkuva vauva kuuden tunnin ajan vaunuissa olisi ihan unelma minulle. 

t. eräs, jonka vauva nukkuu vain vartin pätkissä päiväunia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kirja käteen, netti on täynnä opiskelumateriaalia virkkaamisesta MITn ydinfysiikan advanced-kursseihin, voit silitellä ja kaventaa miehesi paitoja, suunnitella keittiöremppaa, terästää työelämäntaitojasi... rahattomasti mahdollisuuksia.

Tai sitten voit trollata vauvapalstalla koko tuon ajan

Naurattaa ajatus, että mies tulee kotiin töistä ja huomaakin että kaikki paidat ovat yhtä kokoa pienempiä "Mutkun mulla oli tylsää" sanoo vaimo :D Joo, mullakin taitaa olla vähän tylsää kun tällaiselle hihittelen. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat