Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ihmiset voi nykyään edes kävellä ilman älypuhelimen tuijottamista samanaikaisesti?

Vierailija
12.09.2018 |

😩

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on niinpäin, että nyt ei tarvi vain kävellä, vaan voi samalla tuijottaa puhelintaan. 

Vierailija
2/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa sitä aikaa kun kännyköitä ei vielä ollut. Kännykän tilalla olisi jokaisella ollut kirja. Ihmiset olisivat törmäilleet toisiinsa kun kaikkien piti lukea kirjaa kävellessäkin. Miksi näin ei ollut? Mä en ole koskaan nähnyt kenenkään lukevan kirjaa kävellessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sairasta. Joka kerta kun näen jonkun suojatiellä tuijottavan kännykkään tajuamatta mitään muuta ympärillä tapahtuvaa niin piippaan niin kauan ennen kuin pää kääntyy.

Vierailija
4/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te vastaatte tähän ja millä? Voin myöntää että itsekin olen seurassa juuri nyt. En kylläkään kävele vaan makoilen. Mutta silti törkeää toisen huomiotta jättämistä. Toinen tekee ihan samaa, räplää puhelintansa. Ei oo siistiä tämmönen.

Vierailija
5/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä te vastaatte tähän ja millä? Voin myöntää että itsekin olen seurassa juuri nyt. En kylläkään kävele vaan makoilen. Mutta silti törkeää toisen huomiotta jättämistä. Toinen tekee ihan samaa, räplää puhelintansa. Ei oo siistiä tämmönen.

Kotona olen yksin ja puhelimella kirjoitan. Kävellessä en puhelinta räpellä. Näyttääkin.typerältä, mitä moni ei itse varmaan edes tajua.

Vierailija
6/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelaan, siksi kävelen puhelin kädessä. Se on hauskaa.

Miksi se puhelin kädessä niin ärsyttää? Mä en törmää ohikulkijoihin enkä aiheuta vaarallisia tilanteita liikenteessä.

Mitä väliä ap:n kannalta on siinä, että katsonko puhelinta vai tuijotanko jalkoihin vai katselenko puiden latvoja? Ap:ko hymyilisi mulle ystävällisesti ja jäisi keskellä katua juttelemaan ellei olisi sitä puhelinta kädessä? Jotenkin en jaksa uskoa...

Vierailija
7/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mitään kun yleistyy tuo pyöräily kännykkää tuijottaen. Välillä saatetaan vilkaista mitä edessä näkyy ja sitten taas ruutua tuijottamaan. Olen jo monta kertaa pelastunut törmäykseltä omalla paniikkiväistöllä. Kaikilla kerroilla vastaan sometti nuori naisoletettu.

Vierailija
8/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssissä pyörii isot rahat, niitä pitää seurata jos aikoo treidaamalla tehdä rahaa.

Vierailija
9/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi käyttää myös navigointiohjelmaa jos on ekaa kertaa menossa uuteen paikkaan.

Vierailija
10/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta on seurata kännykkää selaavia ja jalkakäytävällä alepa-fillarilla hoipertelevia pyöräilijöitä. Etenkin silloin kun törmäävät johonkin, kaatuvat ja pudottavat puhelimensa. 

Harvasta asiasta saan yhtä paljon vahingoniloa. 😂

Vierailija
11/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan painajaista, kun aamuisin koiraa lenkittäessäni usein kävelen kotiin pitkin tietä, jolla tulee jatkuvasti vastaan kouluun meneviä lapsia. Puolilla on naama kiinni puhelimessa ja hoipertelevat miten sattuu kadun reunasta toiseen. Vaikka kuinka pysähtyisin kun tällainen mitään näkemätön lapsi tulee vastaan, niin silti niitä muksahtelee harva se päivä minua päin.

Vierailija
12/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona olen yksin ja puhelimella kirjoitan. Kävellessä en puhelinta räpellä. Näyttääkin.typerältä, mitä moni ei itse varmaan edes tajua.

Miksi mä välittäisin siitä, että jonkun mielestä näytän typerältä? Ei kuule haittaa ollenkaan. Mä pelaan, siksi pidän puhelinta kädessä.

Vierailija
13/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä muutaman vuoden sisään ala saamaan augmented reality laseja, joiden avulla voi somettaa juoksulenkin aikanakin. Jonkinlaiset kontrollerit vain käsiin.

Vierailija
14/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa sitä aikaa kun kännyköitä ei vielä ollut. Kännykän tilalla olisi jokaisella ollut kirja. Ihmiset olisivat törmäilleet toisiinsa kun kaikkien piti lukea kirjaa kävellessäkin. Miksi näin ei ollut? Mä en ole koskaan nähnyt kenenkään lukevan kirjaa kävellessä.

Minä itse asiassa olen nähnyt, parikin. Ensimmäinen oli parikymppinen tyttö, luultavasti opiskelija. Käveli ja luki samalla kirjaa. Tästä on jo joitakin vuosia. Toinen oli vain muutama kuukausi sitten, keski-ikäinen mies. Käveli ihan reippaasti ja iso kirja oli auki käsissä ja luki sitä. Ehdin nähdä kirjan nimenkin ja tarkistin myöhemmin, englanninkielinen kirja amerikkalaisten öljymagnaattien historiasta. Näyttivät kyllä aika hassuilta nämä. Itse en pystyisi, vaikka lukemisesta pidänkin.

Nykyään tulee vastaan jatkuvasti ihmisiä jotka tuijottavat puhelinta kävellessään. Itse en pysty siihenkään.

Vierailija
15/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun olin lounaalla yksin niin oikeen seurasin ihmisiä, jotka oli kaksin, kolmin tai työporukalla syömässä, tosi harva jutteli keskenään vaan suurin osa tuijotti omaan kännykkään. Tosi surullista.

Vierailija
16/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskalle ja ryhdille tappohommaa.

Vierailija
17/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä muutaman vuoden sisään ala saamaan augmented reality laseja, joiden avulla voi somettaa juoksulenkin aikanakin. Jonkinlaiset kontrollerit vain käsiin.

Joo, hienoon suuntaan ollaan menossa.

Vierailija
18/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivempi se on että tuijottavat kännyköitään kun että tölläävät vastaantulijoita.

Vierailija
19/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä välittäisin siitä, että jonkun mielestä näytän typerältä? Ei kuule haittaa ollenkaan. Mä pelaan, siksi pidän puhelinta kädessä.

Ihmiseksi, joka ei välitä näyttävänsä typerältä muiden silmissä olet kyllä aika kova puolustautumaan. 😁

Vierailija
20/49 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, hienoon suuntaan ollaan menossa.

Miksi jollekkin kehitys on niin hirveän paha asia?! Toista se oli vanhoina hyvinä aikoina kun ei ollut kun tikku ja kivi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän