Löytyykö Lancome seerumeista joku "budjettiversio" Lorealilta
Tai sitten Estee Lauder seerumi vs Vichy seerumi, eikös nuokin ole samaa firmaa?
Kommentit (151)
En tiedä saako sitä enää, mutta Loreal Youth Code seerumi oli olevinaan Visionnairen markettiversio
Lorel cica - sarja on todella hyvä!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä saako sitä enää, mutta Loreal Youth Code seerumi oli olevinaan Visionnairen markettiversio
Kyllä vain, samaa tavaraa oli. Mutta löytyykö tällä hetkellä jokin "sama" tuote? Tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
Oli erittäin hyvä ja edullinen ja sisälsi samaa vaikuttavaa ainetta kuin Lancomen vastaava. Harmi kun lopettivat tuotannon. Itse käytän nykyään enimmäkseen Lumenen sinisessä pullossa olevaa seerumia. Se on tosi laadukasta ja tekee ihon hyvin kosteutetuksi ja heleäksi.
Samat aineet löytyvät halvempana omasta ruokakomerosta.
Eipä niillä oikeasti ole juurikaan merkitystä, mutta jos kukkaro kestää ja saa hyvän mielen, niin on niitä huonompiakin harrastuksia.
Jokainen voi vaikuttaa ihon heleyteen ja nuorekkuuteen liikunnalla, tupakoimattomuudella, vähäisellä alkoholin käytöllä, aurinkosuojalla, terveellisellä ruokavaliolla, unella ja positiivisella asenteella.
Tulee halvemmaksi kuin mikään Lancome tai edes L'oreal. Uskoisitte nyt vaan, että mielikuvilla myydään roskaa, joka hetkellisesti "auttaa". Ja Botox ja täyteaineet-KYLLÄ, sen näkee kilometrin päähän kuka käyttää. Ja teho kestää lyhyen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Auttaako noi seerumit oikeasti?
40 v ikään asti olin sitä mieltä että ei, täysin hyödyttömiä. Pelkkä kosteusvoide riitti. Mutta sitten kun alkaa olla ryppyä niin kyllä niistä on ihan näkyvää iloa.
Olen kokeillut monen hintaluokan tuotteita ja mulle ei kyllä niistä kalliimmista ole ollut hintansa arvoista etua verrattuna halvempiin. Hintaluokasta riippumatta löytyy sekä huonoja että hyviä tuotteita. Itse tykkään tällä hetkellä eniten Body Shopin Youth Code seerumista. Sitä alle ja täyteläinen kosteusvoide päälle, niin siihen kun levittää mineraalimeikkipohjan niin ryppyjä ei näy lähes lainkaan. Ilman seerumia silmänympäryksiin tulee kuivuusryppyä näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi vaikuttaa ihon heleyteen ja nuorekkuuteen liikunnalla, tupakoimattomuudella, vähäisellä alkoholin käytöllä, aurinkosuojalla, terveellisellä ruokavaliolla, unella ja positiivisella asenteella.
Tulee halvemmaksi kuin mikään Lancome tai edes L'oreal. Uskoisitte nyt vaan, että mielikuvilla myydään roskaa, joka hetkellisesti "auttaa". Ja Botox ja täyteaineet-KYLLÄ, sen näkee kilometrin päähän kuka käyttää. Ja teho kestää lyhyen aikaa.
Tässä puhutaan seerumeista eikä mistään täyteaineista tai botoxista. Itselläni on terveet elämäntavat ja noudatan kertomasi mukaista elämää, mutta kasvojen ihon olen saanut kauniiksi vasta kun aloin käyttää hyaluronihapposeerumia kaksi kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä vikaa siitä on että auttaa hetkellisesti? Minulle riittää se, että vaikutus kestää sen päivän minkä liikun ihmisten ilmoilla ja haluan näyttää nuorekkaalta. Eli esim. se että tuote silottaa rypyt sisältämänsä silikonin avulla tilapäisesti, on minulle erittäin ok.
- 9
Noissa edellä mainituissa merkeissä on tuotteissa yleensä silikoneja, silmiä ärsyttäviä öljyjä jne.
Suosittelisin kokeilemaan vaikka Estelle & Thildin seerumeita, vaikka ovat vähän Lorealia hintavampia.
Ja kyllä, kyllä ne seerumit auttavat, jos on iho-ongelmia. Jos taas on hyvä iho niin ei kai siinä mitään suurta muutosta voi edes tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 v ikään asti olin sitä mieltä että ei, täysin hyödyttömiä. Pelkkä kosteusvoide riitti. Mutta sitten kun alkaa olla ryppyä niin kyllä niistä on ihan näkyvää iloa.
Olen kokeillut monen hintaluokan tuotteita ja mulle ei kyllä niistä kalliimmista ole ollut hintansa arvoista etua verrattuna halvempiin. Hintaluokasta riippumatta löytyy sekä huonoja että hyviä tuotteita. Itse tykkään tällä hetkellä eniten Body Shopin Youth Code seerumista. Sitä alle ja täyteläinen kosteusvoide päälle, niin siihen kun levittää mineraalimeikkipohjan niin ryppyjä ei näy lähes lainkaan. Ilman seerumia silmänympäryksiin tulee kuivuusryppyä näkyviin.
Onko tuo Body Shopin seerumi sellainen vihreä pullo? Minkä hintainen tuote on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä vikaa siitä on että auttaa hetkellisesti? Minulle riittää se, että vaikutus kestää sen päivän minkä liikun ihmisten ilmoilla ja haluan näyttää nuorekkaalta. Eli esim. se että tuote silottaa rypyt sisältämänsä silikonin avulla tilapäisesti, on minulle erittäin ok.
- 9
Niin, olet kohderyhmää etkä halua myöntää faktoja. Meikkifirmat syytävät markkinointirahaa miljardeja, että ihmiset uskoisivat milloin minkäkin tehoavan ryppyihin. Väliaikainen vaikutus on toki eri kuin pitkäaikaisvaikutus. Äitini täytti juuri 66, elää kuvailemaani elämää ja näyttää nuorelta. Pyrin itse samaan.
Vierailija kirjoitti:
Seerumit hoitaa, voiteet suojaa. Opin tämän jo 16-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten näe, minulla on botoxia joka auttaa ryppyihin ja migreeniin, ja restylanetäyteainetta injektoitu tasaisesti pitkin kasvoja joska kosteuttaa ihoa sisältä päin, ja perhe, kaverit ja kollegat luulee että käyn kohottavissa ja elvyttävissä kasvohoidoissa joka toinen viikko :) Kukaan heistä ei ikinä arvaisi että minun kasvojani on pistetty mutta juju on siinä että käyn Suomen parhaalla pistosasiantuntijalla joka osaa asiansa.
t. 45v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Body Shopin seerumi sellainen vihreä pullo? Minkä hintainen tuote on?
On joo. Saman sarjan kuorinta-aine on muuten myös aivan erinomaista, kuorii sisältämiensä hedelmähappojen eikä rakeiden avulla. Kun ensin käyttää sitä kuorintaa ja laittaa päälle seerumin, niin ihon on ihan uskomattoman sileä. 31,50 e tuo näyttää nettikaupassa maksavan tuo seerumi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 9
Niin, olet kohderyhmää etkä halua myöntää faktoja. Meikkifirmat syytävät markkinointirahaa miljardeja, että ihmiset uskoisivat milloin minkäkin tehoavan ryppyihin. Väliaikainen vaikutus on toki eri kuin pitkäaikaisvaikutus. Äitini täytti juuri 66, elää kuvailemaani elämää ja näyttää nuorelta. Pyrin itse samaan.
Mullepa (40+) niitä ryppyjä ei ole edes tullut, koska olen atooppisena koko ikäni huolehtinut ihon hyvinvoinnista. Näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta ja iho on tosi sileä ja kaunis. Ilman ihonhoitoa olisin taatusti kutiseva, ryppyinen ja vanhannäköinen.
Mulla on ollut lapsesta asti ihon kuivuudesta johtuvia luufinnejä eli miliumeja silmien ympärillä. Olen käyttänyt aboout 1,5 vuotta luonnonkosmetiikan seerumeja ja *tadaa* kaikki miliumit ovat hävinneet. Eli ei ne nyt ihan täysin turhia voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten näe, minulla on botoxia joka auttaa ryppyihin ja migreeniin, ja restylanetäyteainetta injektoitu tasaisesti pitkin kasvoja joska kosteuttaa ihoa sisältä päin, ja perhe, kaverit ja kollegat luulee että käyn kohottavissa ja elvyttävissä kasvohoidoissa joka toinen viikko :) Kukaan heistä ei ikinä arvaisi että minun kasvojani on pistetty mutta juju on siinä että käyn Suomen parhaalla pistosasiantuntijalla joka osaa asiansa.
t. 45v
Suomalaiset ovat sen verran kohteliaita että ei viitsitä sanoa sitä ääneen.
Kasvosi ovat muuttuneet ilmeettömiksi.