Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan tehnyt töitä

Vierailija
12.09.2018 |

Niin. En ole ollut töissä. Olen 30 vuotias ja hoitanut kotona 5 lastani. Olen myös ollut sairaslomalla vakavan masennuksen takia joten töitä en ole saanut.
Tarvisin tsemppejä ja vinkkejä miten tästä pääsisi työelämään tai uskaltaisi lähteä edes opiskelemaan.,sitäkin koittanut monesti mutta keskeyttänyt aina opinnot masennuksen vuoksi tai lapsen syntymän. Jämähtänyt niin kotiin ettei uskalla tehdä mitään. Asiallisia vastauksia kiitos!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala kiinnostaa?

Jokin järjestötyö voisi olla sellaista missä ymmärretään pieni reikä cv:ssä.

Vierailija
2/13 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ala kiinnostaa?

Jokin järjestötyö voisi olla sellaista missä ymmärretään pieni reikä cv:ssä.

Liikuntaa tullut harrastettua koko ikä niin se ainakin kiinnostaa kovasti. Hoiva alaa koitin opiskella mutta jäi matikka niin jumittamaan etten olisi siitä varmaan päässyt läpi:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitajaksi pk-seudun päiväkoteihin. Koulutus kestää 4 päivää ja töitä riittää.

Vierailija
4/13 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenhoitajaksi pk-seudun päiväkoteihin. Koulutus kestää 4 päivää ja töitä riittää.

Harmi kun asustelen etelä-pohjanmaalla. Muuten kyllä houkuttelisi

Vierailija
5/13 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/13 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea perhepäivähoitajaksi?

Vierailija
7/13 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä harkinnut sitäkin, eikös niistä ole huutava pula? Tällä paikkakunnalle ei ole koulutusta mutta lähikunnassa olisi. Omakotitalokin löytyy niin vois kyllä.

-AP

Vierailija
8/13 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/13 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koti on ainoa paikka missä tunnet olosi turvalliseksi, ja muualla puhkeaa aina masennus, kotona tehtävä työ saattaa olla paras.

Vierailija
10/13 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä harkinnut sitäkin, eikös niistä ole huutava pula? Tällä paikkakunnalle ei ole koulutusta mutta lähikunnassa olisi. Omakotitalokin löytyy niin vois kyllä.

-AP

Voin kertoa ettei pääse tuosta vaan. Meilläkin on omakotitalo yms mutta edes koulutukseen ei pääse millään, saati että saisi lapsia hoitoon.

Vierailija
11/13 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Voin kertoa ettei pääse tuosta vaan. Meilläkin on omakotitalo yms mutta edes koulutukseen ei pääse millään, saati että saisi lapsia hoitoon.

Mutta voihan sitä silti yrittää. Siskoni on pph ja hänellä ei ole edes alan koulutusta.

-ap

Vierailija
12/13 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Se riippuu ihan kunnasta tarvitaanko koulutusta ja onko perhepäivähoitajista pula.

Vierailija
13/13 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin, että ainakin Seinäjoella olisi hyvinkin mahdollista työllistyä päiväkoteihin tekemään sairaslomasijaisuuksia. Ensin olisi muutaman kuukauden työkokeilussa niin näkisivät että sinusta on alalle ja sitten ilmoittaisit, että olet käytettävissä sijaiseksi.

Pienemmissä kunnissa tämä voi olla vaikeampaa (koska päiväkoteja on vähän), mutta varmasti mahdollista monin paikoin sielläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän