Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatukset pyörii jatkuvasti toisessa miehessä

Vierailija
12.09.2018 |

On pyörinyt siitä asti, kun hän ensimmäisen kerran suuteli mua. Toisaalta haluaisin suhteen hänen kanssaan, mutta toisaalta haluaisin korjata suhteeni nykyisen miehen kanssa.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mieskin varattu? Jos on, unohda.

Jos ei ole, mieti mitä itse haluat oikeasti ja voiko uusi mies korjata sen mikä sinussa on rikki.

Vierailija
2/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole, mieti mitä itse haluat oikeasti ja voiko uusi mies korjata sen mikä sinussa on rikki.

Ei ole. Meillä on sen kanssa kivaa yhdessä, mutta toisaalta pelkään, että tulisin pettymään hänen kanssaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi näin vuosia sitten, mutta kun päätin pysyä oman mieheni kanssa yhdessä, en ottanut tähän toiseen mieheen enää mitään yhteyttä enkä vastannut viesteihinsä. Kipeää se teki ja tahdonvoimaa vaati, mutta nyt kun vuosia on kulunut, olen onnellinen päätöksestäni ja tunteet ovat selkiytyneet ja laimentuneet. Sekä minä että tuo toinen mies olimme/olemme tahoillamme naimisissa, olisi tullut liian suuri soppa jos olisimme jatkaneet peliämme. Oli raskasta kun toinen pyöri mielessä taukomatta, tiedän sen, mutta aika teki tehtävänsä. Ja huono parihan meistä olisi tämän toisen miehen kanssa tullut, järki voitti.

Vierailija
4/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi näin vuosia sitten, mutta kun päätin pysyä oman mieheni kanssa yhdessä, en ottanut tähän toiseen mieheen enää mitään yhteyttä enkä vastannut viesteihinsä. Kipeää se teki ja tahdonvoimaa vaati, mutta nyt kun vuosia on kulunut, olen onnellinen päätöksestäni ja tunteet ovat selkiytyneet ja laimentuneet. Sekä minä että tuo toinen mies olimme/olemme tahoillamme naimisissa, olisi tullut liian suuri soppa jos olisimme jatkaneet peliämme. Oli raskasta kun toinen pyöri mielessä taukomatta, tiedän sen, mutta aika teki tehtävänsä. Ja huono parihan meistä olisi tämän toisen miehen kanssa tullut, järki voitti.

Meillä on nykyisessä suhteessa mennyt pidempään huonosti. On hyviä päiviä, mutta viime aikoina olemme riidelleet todella paljon. Eikä todellakaan helpottanut, kun tuo toinen mies suuteli. Sitä ennen olimme kaveeranneet ja auttaneet toisiamme puolin ja toisin ja aina nähdessämme olemme halanneet.

Ap

Vierailija
5/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pelkkää paskaa.

Kiitos tästä.

Ap

Vierailija
6/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteessa hän suuteli sinua, tuliko se sinulle ihan yllätyksenä ?

Vierailija
7/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko ap siltä ettei nykyistä suhdetta pysty pelastamaan. 

oletko puhunut miehesi kanssa asiasta? 

Jos suhteenne on kestänyt jo pitkään niin ei se ole mikään ihme että tulee muitakin ihastumisia vastaan.

Rohkeaa tältä miheletä suudella jos tietää että olet varattu. Taitaa olla vakavissaan.

Vierailija
8/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti! Mikä tässä tekee lutkaksi?

Vierailija
9/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kyllä aika erikoinen kaverisuhde...

Itse en kehtaa lähtökohtaisesti halata muita naisia kuin vaimoani. Ihan liian intiimiä vaikka olisi todella hyvä kaveri. No muutama 60-vuotias työkaverinainen on tullut halaamaan niin innoissaan, että en ole viitsinyt kieltäytyä. Mutta ei puhettakaan, että alle 50-vuotiaat naiset tekisivät samaa. Ja hyvä niin. Ja itse en tosiaan ole koskaan aloitteellinen.

m44

Vierailija
10/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä siinä on jos mies ja nainen halaavat toisiaan kun kohtaavat. Jos on tuntenut pitkään niin halaaminen on ihan normaalia

Vierailija
11/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma suhteesi tuntuu kuolleelta ja tämä mies oikealta niin anna mennä! Minä ainakin antaisin, niin kuolleelta tuntuu oma suhde että jotain tämänlaista toivoisin tapahtuvan. Onko teillä lapsia tai yhteinen koti nykyisen miehen kanssa?

Vierailija
12/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Meillä on sen kanssa kivaa yhdessä, mutta toisaalta pelkään, että tulisin pettymään hänen kanssaan.

Ap

Mikä saa pelkäämään että tulisit pettymään? Kuinka hyvin sitten tunnet hänet.

Vierailija
13/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko ap siltä ettei nykyistä suhdetta pysty pelastamaan. 

oletko puhunut miehesi kanssa asiasta? 

Jos suhteenne on kestänyt jo pitkään niin ei se ole mikään ihme että tulee muitakin ihastumisia vastaan.

Rohkeaa tältä miheletä suudella jos tietää että olet varattu. Taitaa olla vakavissaan.

Välillä tuntuu ja välillä ei. Ja ollaan miehen kanssa puhuttu siitä onko meillä mitään tulevaisuutta, mutta jostain syystä ollaan edelleen yhdessä.

Ap

Vierailija
14/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oma suhteesi tuntuu kuolleelta ja tämä mies oikealta niin anna mennä! Minä ainakin antaisin, niin kuolleelta tuntuu oma suhde että jotain tämänlaista toivoisin tapahtuvan. Onko teillä lapsia tai yhteinen koti nykyisen miehen kanssa?

No ei se täysin kuollut ole. Lapsia ei ole, mutta asutaan yhdessä.

Ap

Vierailija
15/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mietit ?! Jos siltä tuntuu, anna palaa :D Kerran täällä vaan eletään, ei tarvii sitten myöhemmin katua mitä olisi voinut tulla. Ja mun mielestä kyllä aikuinen ihminen osaa päättää mikä on tunteiden kohde, se oikea, ja mitä sydän sanoo ! 

Vierailija
16/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit ?! Jos siltä tuntuu, anna palaa :D Kerran täällä vaan eletään, ei tarvii sitten myöhemmin katua mitä olisi voinut tulla. Ja mun mielestä kyllä aikuinen ihminen osaa päättää mikä on tunteiden kohde, se oikea, ja mitä sydän sanoo ! 

Välillä näiden päätösten tekeminen vaan on hankalaa. Koska ei voi olla varma paraneeko mikään vaihtamalla.

Vierailija
17/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yksi syy on, ettei tää toinen mies tiedä mitä haluaa mun kanssa. Kahdestaan kun ollaan, niin on ihana ja hellii mua, mutta sitten on päiviä, kun hänestä ei kuulu mitään. Välillä taas pommittaa mua viesteillä.

Ap

Vierailija
18/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä miehet hyviä tuttuja keskenään, sekin voi hankaloittaa päätöksiä

Vierailija
19/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tilanteessa hän suuteli sinua, tuliko se sinulle ihan yllätyksenä ?

Oltiin baarissa ja tanssittiin yhdessä, kun hän suuteli.

Ap

Vierailija
20/58 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yksi syy on, ettei tää toinen mies tiedä mitä haluaa mun kanssa. Kahdestaan kun ollaan, niin on ihana ja hellii mua, mutta sitten on päiviä, kun hänestä ei kuulu mitään. Välillä taas pommittaa mua viesteillä.

Ap

Voisiko johtua siitä että tietää sinun asuvan toisen miehen kanssa? Minkä aikaa teillä on jatkunut tämä salasuhde ja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän