Hääparin kiitos
Mitä mieltä ootte siitä, että hääpari ei kiitä vieraitaan millään lailla? Kaverin häistä on kohta vuosi eikä vieläkään ole edes kiitoskorttia tullut. Mielestäni on epäkohteliasta. Häihin ei edes kutsuttu kaikkien ystävien puolisoita vaan jotkut saivat kutsut ja jotkut eivät. Mautonta.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiitoskortti pitää tulla kaikille jotka olivat paikalla häissä. Tökeröä muuten.
Myös niille jotka eivät paikalle päässeet mutta muistivat hääparia kuitenkin.
Moukat ja itsekkäät ihmiset eivät osaa huomioida toisia. Näiltä tyypeiltä puuttuu viitseliäisyyttä ja tilannetajua. Pieni kiitos ei ole keneltäkään pois, mutta se piristää saajan päivää. Kaikki eivät tätä ymmärrä.
Ap:n on aika siirtyä eteenpäin, kohti uusia pettymyksiä....
Minä olen viime vuosina jättänyt väliin kaikki häät. Huomasin, että ovat silkkaa rahan kerjuuta. Häät on niin tylsät juhlat, että päätöksestäni on koitunut hyvää oloa. Muutama oikein rahanahne on soitellut perään, kun olen sähköpostilla ilmoittanut, että on muuta sovittuna, tinkaavat, että etkö voi perua. No en, kun oikeasti mitään ei ole. Niitä tympii, kun olisivat halunneet jonkun museorekisterissä olevista autoistamme hääautoksi ja ilmaiseksi tietysti pitäisi saada.
No ei tipu eikä lirise, pitäkää häänne ilman meitä!
Me emme lähettäneet kiitoskortteja koska ne ovat täysin turhia, miksi lähettäisimme käytännössä roskaa postissa? Vieraat olivat läheisiämme jotka hyvin tietävät että arvostamme heidän osallistumistaan juhliimme, lisäksi osasimme kiittää heitä paikan päällä.
Kiitoskortti on kohteliaisuutta, kohteliaisuus on hyvää käytöstä.