Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääparin kiitos

Vierailija
12.09.2018 |

Mitä mieltä ootte siitä, että hääpari ei kiitä vieraitaan millään lailla? Kaverin häistä on kohta vuosi eikä vieläkään ole edes kiitoskorttia tullut. Mielestäni on epäkohteliasta. Häihin ei edes kutsuttu kaikkien ystävien puolisoita vaan jotkut saivat kutsut ja jotkut eivät. Mautonta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata enää miettiä moista. 

Vierailija
2/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitoskortti pitää tulla kaikille jotka olivat paikalla häissä. Tökeröä muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ei tule, niin ei  tule. Kannattaako sitä miettiä enää vuoden päästä? Tai sitä ketä oli kutsuttu tai ketä ei.

Vierailija
4/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksa monestakin syystä olla lähettämättä korttia. Ensinnäkin mitä hittoa sillä tekee? Laitetaan kirjahyllyyn tai laatikkoon pölyttymään? Se on silkkaa rahan tuhlaamista ja luonnon rasittamista.

Vierailija
5/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksa monestakin syystä olla lähettämättä korttia. Ensinnäkin mitä hittoa sillä tekee? Laitetaan kirjahyllyyn tai laatikkoon pölyttymään? Se on silkkaa rahan tuhlaamista ja luonnon rasittamista.

En myöskään itse ymmärrä kiitoskortin funktiota, kyllä ne itsellä lentää samantien roskiin. En ala niitä säästämään. Ja kyllä meitä on aina juhlakalu kiittänyt, kun ollaan kotiin lähdetty. Se riittää ainakin minulle

Vierailija
6/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika sentään!!!  Ensin odotetaan puolitoista tuntia tihkusateessa seurojentalon pihassa hääparia valokuvasta, eikä niitä kuvia sitten missään käytetäkään!!!  Kyllä potretti pitää tulla postissa, pahvikehyksessä, kirjahyllyyn laitettavaksi.

Vierailija
7/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika sentään!!!  Ensin odotetaan puolitoista tuntia tihkusateessa seurojentalon pihassa hääparia valokuvasta, eikä niitä kuvia sitten missään käytetäkään!!!  Kyllä potretti pitää tulla postissa, pahvikehyksessä, kirjahyllyyn laitettavaksi.

Olisiko ne kuvat parin omaan ja läheisten käyttöön?

Vierailija
8/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En myöskään itse ymmärrä kiitoskortin funktiota, kyllä ne itsellä lentää samantien roskiin. En ala niitä säästämään. Ja kyllä meitä on aina juhlakalu kiittänyt, kun ollaan kotiin lähdetty. Se riittää ainakin minulle

Juhlissa kiitelty ja vielä kerran senkin jälkeen kun ollaan tavattu häiden jälkeen.

Vierailija
9/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hääkuvia otetaan, jos ei kiitoskorttia varten?

Vierailija
10/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 59-vuotias, enkä ole kuullutkaan moisista kiitoskorteista. Siinähän sitä lähtiessä hääpaikalta jutellaan ja kiitellään. Sekään ei ole pakollista. Tää nyt on jotain nuorisohömpötystä, vai?

Vierailija
11/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 59-vuotias, enkä ole kuullutkaan moisista kiitoskorteista. Siinähän sitä lähtiessä hääpaikalta jutellaan ja kiitellään. Sekään ei ole pakollista. Tää nyt on jotain nuorisohömpötystä, vai?

Nuorisohömpötys on ollut tapakulttuuria jo kymmeniä vuosia.

Vierailija
12/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti on vaan hukannut sen sinulle lähetetyn 50€ maksaneen painotuotteen.

Vierailija
13/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hääkuvia otetaan, jos ei kiitoskorttia varten?

Itselleen muistoksi?

Vierailija
14/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisillä huolenaiheet!

Vierailija
15/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ne kuvat parin omaan ja läheisten käyttöön?

Eikö häihin kutsutut vieraat olleetkaan läheisiä?  Vain lahjarahan antajia, joita ei tarvitse edes kiittää, kun kuvakortit ja postimerkit maksavat liikaa?

Vierailija
16/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on paljastanut mitä nykyhäät oikeasti ovat.  Ikinä en mene enää yksiinkään, enkä ole kutsuja huomaavinanikaan.  Rahastettavaksi haukuttavaksi iditootiksi ja ilmaiseksi työvoimaksi kyllä kelpaa, mutta edes kiitoksen edellyttäminen on jo liikaa pyydetty.

Vierailija
17/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorisohömpötystä hyvinkin. Sinun ikäluokkasi hömpötystä nimittäin.

Vierailija
18/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukava saada muistoksi kiitoskorttihääkuva. Yleensä häät joihin olen saanut kutsun ovat ihmisten jotka ovat minulle jotenkin tärkeitä.

Sitäpaitsi nykyaikana kun ei kortteja kirjeitä enää lähetellä on ihana saada oikeassa postissa jotain konkreettista.

Vierailija
19/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat otetaan Instaa varten.  Joku ikäloppu juntti, joka kutsuttiin vain siksi, että se ei tulisi, mutta laittaisi kuitenkin rahat tilille, odottaa kallista paperiprinttiä itselleen, ja vielä paperipostissa.  On se itsekäs, ahne ja röyhkeä. ;p

Vierailija
20/25 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mukava saada muistoksi kiitoskorttihääkuva. Yleensä häät joihin olen saanut kutsun ovat ihmisten jotka ovat minulle jotenkin tärkeitä.

Sitäpaitsi nykyaikana kun ei kortteja kirjeitä enää lähetellä on ihana saada oikeassa postissa jotain konkreettista.

Ja saa sitä jäädä jotakin tuleville sukupolvillekin, kun kaikki vain nettiin laitettu lopulta häviää.  Paperikuvista tulee vielä arvokkaita, kunhan käyvät tarpeeksi harvinaisiksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän