Vaarallisin maa missä olet ollu?
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisoikeustapausten kannalta Turkki ja Arabiemiraatit, yleisen rikollisuuden osalta tietyt alueet Yhdysvalloissa.
Ainiin, ja Egypti silloisen terrorismiuhan vuoksi. Meillä oli melko mahtavat sotilassaattueet matkantekoa turvaamassa historiallisilla nähtävyyksillä käydessämme. Silloin pelkäsin, vaikka periaatteessa meitä turvattiin.
Vierailija kirjoitti:
Dubai
Tässä kysyttiin maata. Dubai ei ole maa.
USA tai Thaimaa. Enpä ole kovin turvattomissa paikoissa käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dubai
Tässä kysyttiin maata. Dubai ei ole maa.
Se on osa Yhdistyneitä arabiemiraatteja, ja kyllä Dubai on emiraatti, jolla on oma hallitsija. Maa , muttei valtio.
Ruotsi.
Oikeasti meidän pitäisi rakentaa aita länsirajalle.
Venäjä ja Brasilia - molemmissa todistin joukkotappeluita kadulla, ja jälkimmäsessä näin, kuinka 5-7 poliisia kävi siviilin kimppuun ja hakkasi tämän. En tiedä tilanteen kontekstia, mutta aika pahalta näytti.
Etelä-Afrikassa olen käynyt kaksi kertaa. Todella kaunis maa.
Kazakstan.
Vodkaa, naisia, kokaiinia rakennushankkeen lähtötilanteessa.
Myöhemmin kuulin hankkeen vetäjän kuolleen "Hämärissä olosuhteissa"
Astuttiin liikaa presidentin pojan ja paikallisten oligarkkienkin varpaille.
Ruotsi. Autot palaa, käsikranaatit lentelee ja raiskaustilastot huipussa.
Kairossa omatoimimatkalla, oli aika mielenkkintoista heti lentokentältä lähtien.
Kai se Pakistan oli. On muitakin vaihtoehtoja, mutta muualla ei ole ollut tiennvarressa kylttejä ”heimoalue, poliisilla ei ole täällä valtaa”.
Turku. Ainut paikka missä olen kohdannut väkivallan uhkaa ja kyseisessä kaupungissa olen vieraillut tasan kerran. Maailmalla olen kuitenkin käynyt yli 50 eri valtiossa ja maalaisjärjellä olen kaikkialla muualla selvinnyt.
Intia. Delhin liikenne on aika ...mielenkiintoinen. Samoin vuoristotiet, ja ne kuskit jotka paahtaa ihan täysillä mutkiin. Ja alueet johon ei suositeltu mentäväksi.
Venäjä kanssa, mutta eri tavalla vaarallinen.
Jerusalem, Israel ja Milwaukee, USA. Ammuntaa ja poliiseja/sotilaita kummassakin maassa.
Jenkeissä ammuttiin ostarin parkkapaikalla, en tiedä oliko autovaras tms.
Jerusalemissa sotilaat tulittivat kauempana katon katolla yms piilossa olevaa porukkaa
Ihmisoikeustapausten kannalta Turkki ja Arabiemiraatit, yleisen rikollisuuden osalta tietyt alueet Yhdysvalloissa.