Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaarallisin maa missä olet ollu?

Vierailija
11.09.2018 |

?

Kommentit (227)

Vierailija
201/227 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjä. Ei ollut illalla mitään asiaa lähteä hotellista ulos. Se kiellettiin. Tämä oli työmatka ei huvimatka.

Mä oon asunut Venäjällä vuosia. Koskaan en ole joutunut vaarallisiin tilanteisiin.

Vierailija
202/227 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Kolumbia 1990-luvulla. En tosin kokenut oloani mitenkään turvattomaksi, kun olin kolumbialaisen ystäväni luona, mutta kyllähön siellä tuolloin huumesota taisi olla pahimmillaan ja myös vasemmistosissit kaappasivat länsimaisia ihmisiä lunnaiden toivossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/227 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Etelä-Afrikka. Koko ajan oli vainoharhainen olo ja tarkkailin ympäristöä ihan eri tavalla kuin missään muualla. Zimbabwe, Sambia, Tansania ja Malawi tuntui paljon turvallisimmilta.

(Vuosina 2016-18 nämä kokemukset.)

Vierailija
204/227 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvallat vuonna 2001. Koko maa sekosi täysin.

Vierailija
205/227 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Britannia, eikä sekään ole kovin vaarallinen, mutta ainakin vielä 1992 siellä pelättiin IRA:n pommi-iskuja ja kaikista kasseista ja laukuista muistutettiin joka paikassa kuulutuksin ja kyltein, ettei niitä saa jättää vartioimatta (pommiuhka) ja lentokentällä seisoi lyhyehköin välimatkoin vartijoita konekiväärin näköiset aseet selässään. Kerran myös eräs pienehkö kauppakeskus tyhjennettiin siellä juuri pukukopissa ollessani. Mietin hetken onko kuulutus tosissaan, mutta eipä tehnyt mieli jäädä arpomaan. Millään kovalla kiireellä ei kukaan poistunut.

Silloin tajusi, mikä lintukoto Suomi onkaan, vaikka Britanniakin ihan sivistynyt länsimaa on.

Vierailija
206/227 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi.

-persumies

Vierailija
207/227 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole mitään syytä mennä meksikoon. Meksikon sijaan voi mennä johonkin muuhun lattarimaahan joka tarjoaa samanlaisen kokemuksen ilman kartelleja ja turistien kusetuksia.

Juu, mutta silloin ei voisi kertoa olleensa juuri äärimmäisen vaarallisessa paikassa ja uskotella kirkkain silmin ettei kokenut mitään uhkaa eikä mikään häirinnyt. Helsinki paljon pahempi ja kuumottavampi etc.

Vierailija
208/227 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turku. Ainut paikka missä olen kohdannut väkivallan uhkaa ja kyseisessä kaupungissa olen vieraillut tasan kerran. Maailmalla olen kuitenkin käynyt yli 50 eri valtiossa ja maalaisjärjellä olen kaikkialla muualla selvinnyt.

Olik iha paikallissi vai jottai muualt tullei? Ei sunkka me turkkulaisset kenenkkä päälle käyrä.

Vierailija
209/227 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti varmaan vaarallisin maa, mutta Suomen lisäksi eniten tässä maassa ollut "läheltä piti" -tilanteita.

Eli Egypti, yhteensä 3-4 lomaa siellä viettänyt, ja ensimmäisellä matkalla viereisessä hotellissa räjähti pommi. Toisella lomalla jouduimme bussikolariin, jossa ei onneksi tullut kuolonuhreja. Ja viimeisimmällä lomalla kun olimme rannalla uimassa, niin hai tuli siihen viereemme rantaveteen, ja ranta tyhjennettiin.

Sen jälkeen siellä alkoikin suuremmat levottomuudet, joten enää emme ole muutamaan vuoteen sinne matkustaneet.

Vierailija
210/227 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvallat vuonna 2001. Koko maa sekosi täysin.

Ja on nykyään vielä sekaisempi.

Tänä vuonna 25 vuotta tuosta päivästä, tuleekohan pahojakin mellakoita...

Vierailija
211/227 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uganda. Upea maa ja ne ihmiset joihin tutustuin olivat ihania. Olin vuoden töissä sairaanhoitajana ugandalaisessa sairaalassa. 

Kuitenkin, hirvittävästi rikollisuutta ja naisen asema on surkea.

Vierailija
212/227 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bulgaria. Ryöstöä yritettiin jo bussissa, kun kultahampaiset romanit kävi joukolla muhun kiinni.

Tuohon voisi sanoa, että kyse on tuosta porukasta, ei maasta...

213/227 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin laiva

Hokka jankkis 36 vuotta ou jee

🤪🍗🚀🍻🔪🇬🇷🥳🥩🥃🛸🖕

Vierailija
214/227 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Brasiliasta kokemuksia?

Vanha aloitus mutta aiheena aina  hyvä.

Vierailija
215/227 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkejä kai pidetään suht vaarallisena, itse siellä 17 kertaa käynyt eikä ole ikinä tapahtunut mitään lähelläkään vaarallista. Usein vieläpä matkustan yksin.

Vierailija
216/227 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjä. Vietiin lahjoituksia vankilaan ja lastenkotiin.

Uhrasitteko eläimiä . Jahvelle. 

Vierailija
217/227 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi

Suomessa moni kuolema (tappo / murha) lavastetaan onnettomuudeksi tai itsemurhaksi...

putoamiset korkeilta paikoilta ovat aina "onnettomuuksia"

hukkumiset ovat aina "onnettomuuksia"

autolla tapot ovat aina "onnettomuuksia"

junan alle jäänti on aina "onnettomuus"

näin ollen murhaajia ja sarjamurhaajia on paljon vapaana täällä

mm. sarjahukuttaja (murhaaja) pystyi murhaamaan vuosikausia hukuttamalla koska Suomessa suuri osa em. tapauksista luokitellaan aina onnettomuudeksi

Vierailija
218/227 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Jamaika, Meksiko ja  Neuvostoliitto

Vierailija
219/227 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo.

Vierailija
220/227 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bulgaria. Ryöstöä yritettiin jo bussissa, kun kultahampaiset romanit kävi joukolla muhun kiinni.

Tuohon voisi sanoa, että kyse on tuosta porukasta, ei maasta...

Kultahammasjengi on turkin romaneja ja venäjän juutalaisia. Ne on juuri ne kun vaihtaa aitokullan pläkkipelliksi ja huijaa. Romanian romanit samaa Ukrainan. Niillä on omat baarit. Nessebar asuvat. Venäjällä samoin ne tekee varastetuista koruista kultahampaat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi