Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkäätkö teinilaumoja?

Vierailija
11.09.2018 |

Mä pelkään aika paljon sellaisia 13-18-vuotiaita. Vaihdan mieluummin toiselle puolen katua kuin kävelen heidän ohitseen. Erityisesti kauppakeskuksessa norkoilevat teinilaumat ahdistavat.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä miten tulee kohdattua.

Aggressiivisia nuoria varsinkin pelkään.

En minä yksin heitä vastaan pärjää.

Muuten ei ole mitään syytä pelätä.

M28

Vierailija
22/31 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pelkää, eikä mitään negatiivista käytöstä ole tullut omalle kohdalle. Koolla voi kyllä olla merkitystä asiaan

mies52v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljoa pelkää, mutta kyllä otan etäisyyttä mahdollisuuksien mukaan. Niillä on kaikilla hoitamattomia mielenterveysongelmia ja vieraat teinilaumat ovat usein haitaksi ympäristölleen.

Mamma27v

Vierailija
24/31 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, mutten tykkäkään. Niiden huutelut ja kiljuminen ovat yksi syy, miksi kuljen yleensä kuulokkeet päässä lenkillä ja kaupungilla, eipähän tarvi ainakaan kuulla.

Vierailija
25/31 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään Helsingin Rautatieaseman pártalápsia.

Vierailija
26/31 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomalaisten teinilaumojen kanssa pärjää mutta nämä ( mistä ei saa kirjoittaa) onkin toinen juttu.

Vierailija
27/31 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmoja vauva naamoja jotka keikistelee puoli alasti instagramissa

Vierailija
28/31 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan :DD

viimeks mulla kävi just niin, että kun jotkut pikkuteinit oli vallannu koko junan, ja olin lähestymässä niitä, ja joku sieltä junan penkin takaa huus kun näki että kaveri joka käytävän vieressä huomasi ihmisen ja otti jalan pois tieltä, niin tää toinen huutaa "varokaa!!!!mummo tulee!!!!!!!!!!".. kaikki varo ja kun kävelin ohi huus "OHO, EI SE OLLUTKAAN MUMMO VAAN NAINEN!!!!!!"

-.-.... :D mutta joo, en pelkää tod.

Vierailija
29/31 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää yhtään, mutta mieheni pelkää varsinkin steissillä öisin, kun mennään rafloista kotiin. Kerran yks poikaporukka tuli pokailemaan mua ja ajo mun miehen pois.

30/31 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen muinoin en pelännyt. Nykyään pelkään. Pelin säännöt ovat jotenkin muuttuneet; mitä vain voi tapahtua. Tiedä häntä mistä tämä johtuu. Ei ainakaan siitä. 

Vierailija
31/31 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pelkää. EIhän ne yleensä vaarallisia ole. Kierrän kaukaa, koska ovat meluisia ja ärsyttäviä.

Hmmm.

Heh.

Kierrät kuitenkin.