Pelkäätkö teinilaumoja?
Mä pelkään aika paljon sellaisia 13-18-vuotiaita. Vaihdan mieluummin toiselle puolen katua kuin kävelen heidän ohitseen. Erityisesti kauppakeskuksessa norkoilevat teinilaumat ahdistavat.
Kommentit (31)
No en pelkää, eikä mitään negatiivista käytöstä ole tullut omalle kohdalle. Koolla voi kyllä olla merkitystä asiaan
mies52v
En paljoa pelkää, mutta kyllä otan etäisyyttä mahdollisuuksien mukaan. Niillä on kaikilla hoitamattomia mielenterveysongelmia ja vieraat teinilaumat ovat usein haitaksi ympäristölleen.
Mamma27v
En pelkää, mutten tykkäkään. Niiden huutelut ja kiljuminen ovat yksi syy, miksi kuljen yleensä kuulokkeet päässä lenkillä ja kaupungilla, eipähän tarvi ainakaan kuulla.
Pelkään Helsingin Rautatieaseman pártalápsia.
Kyllä Suomalaisten teinilaumojen kanssa pärjää mutta nämä ( mistä ei saa kirjoittaa) onkin toinen juttu.
Epävarmoja vauva naamoja jotka keikistelee puoli alasti instagramissa
en todellakaan :DD
viimeks mulla kävi just niin, että kun jotkut pikkuteinit oli vallannu koko junan, ja olin lähestymässä niitä, ja joku sieltä junan penkin takaa huus kun näki että kaveri joka käytävän vieressä huomasi ihmisen ja otti jalan pois tieltä, niin tää toinen huutaa "varokaa!!!!mummo tulee!!!!!!!!!!".. kaikki varo ja kun kävelin ohi huus "OHO, EI SE OLLUTKAAN MUMMO VAAN NAINEN!!!!!!"
-.-.... :D mutta joo, en pelkää tod.
En pelkää yhtään, mutta mieheni pelkää varsinkin steissillä öisin, kun mennään rafloista kotiin. Kerran yks poikaporukka tuli pokailemaan mua ja ajo mun miehen pois.
Ennen muinoin en pelännyt. Nykyään pelkään. Pelin säännöt ovat jotenkin muuttuneet; mitä vain voi tapahtua. Tiedä häntä mistä tämä johtuu. Ei ainakaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
En pelkää. EIhän ne yleensä vaarallisia ole. Kierrän kaukaa, koska ovat meluisia ja ärsyttäviä.
Hmmm.
Heh.
Kierrät kuitenkin.
Riippuu vähän siitä miten tulee kohdattua.
Aggressiivisia nuoria varsinkin pelkään.
En minä yksin heitä vastaan pärjää.
Muuten ei ole mitään syytä pelätä.
M28