Kätkythälytin kokemuksia?
Kommentit (6)
Ei kannata. Meillä ainakin pinnasänkykin oli ensimmäisen vuoden lähinnä puhtaan pyykin korina 😂
Kaikkea elämässä ei voi kontrolloida. Olet kuitenkin vauvan lähellä, joten tuollainen hälytin on aika turha täysiaikaisesti syntyneellä lapsella.
Meillä ostettiin se Nanny koska vauva kääntyi jatkuvasti vatsalleen nukkumaan naama patjaan päin. Kyllä toi mielenrauhaa ja käyttö on helppoa, samoin asentaminen. Tietenkin oma riesansa on sitten valehälytykset jos vauva oli käpertynyt esim pinniksen jalkopäähän ja laite alkoi hälyttää. Samoin muutaman kerran unohtui laite laittaa kiinni kun vauvan oli nostanut pois ja aika kova ääni siitä lähtee..
Suosittelen omasta puolestani, ei se nyt turha laite ole. Vauva nukkui myös paljon vieressäni, mutta välillä oli ihan kiva antaa itsensä vaipua "kunnon uneen" kun tiesi että hälytin vahtii puolestani.
Me ostettiin kolmannelle lapselle. Oli syntymästään asti kova nukkumaan ja muutaman kerran nukahti niin oudosti ja sikeästi esim. kesken imetyksen, että olin varma, että sai jotain hengityskatkoja. Omat yöunet meni siinä kun varmistelin, että vauva hengittää. Hälytin auttoi mua nukkumaan. Varmasti ilman sitä olisin hormoonipäissäni vain valvonut ja vahtinut vauvaa!
Minulla on kotona kätkäthälytin. Se hälyttää Tauskin äänellä kun Kätkättiä tulee radiosta.
Ole vauvasi lähellä. Hän on nyt tärkein.