Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole syrjäytyneitä, on syrjäytettyjä

Rakenteet näkyviksi
11.09.2018 |

Syrjäytyminen ei koskaan ole ihmisen oma vika.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rikollisia, on rikollistettuja.

Tappaminen ja raiskailu ei koskaan ole ihmisen oma vika.

Vierailija
2/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 kaveri kaatoi viinat mun kurkusta alas, olen syytön tilanteeseeni 🤷‍♀️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, mutta totuutta ei tässä kylmän kokoomuslaisessa maassa arvosteta.

Vierailija
4/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenteet näkyviksi kirjoitti:

No se on aina sinun ima vikasi. Niele se häpeä kun olet pudonnut yhteiskunnan kelkasta, nouse jaloillesi ja mene töihin tai imet vaikka mulkkua.

Vierailija
5/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, mutta totuutta ei tässä kylmän kokoomuslaisessa maassa arvosteta.

Ananas pois peräaukosta ja töihin vätys.

Vierailija
6/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulu ei maistu, yhteiskunnan vika että jotain pitäisi osata jotta saa rahaa. V*tun fasistit.

Vierailija
7/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko oikeasti, että ihan jokainen huono-osainen on pelkästään rakenteiden uhri eikä ihmisen omalla toiminnalla ole mitään vaikutusta mihinkään?

Vierailija
8/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole koskaan ihmisen oma vika tai syy. Ja hei, tuet on ihan liian pieniä nykyään. Naapuri, joka käy töissä saa enemmän kuin minä, vaikka olen työtön!!!

Vierailija
9/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rikollisia, on rikollistettuja.

Tappaminen ja raiskailu ei koskaan ole ihmisen oma vika.

Törmäsin tyttöön ja kompastuin ja silloin puolijäykä penis sujahti vahingossa tytön reikään. Toistuvista irrottautumisyrityksistä huolimatta en heti onnistunut pääsemään irti vaan penis sujahti aina takaisin. Samalla penis kovettui fyysisen kosketuksen takia tahdottomasti ja päättyi laukeamiseen tytön sisään jonka jälkeen irrottautuminen vasta onnistui.

Vierailija
10/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on väärin. Minulle kuuluu 2000€veroton kansalaispalkka. Muutan kööpenhaminaan turvaan jollen saa. Sittempähän näette.

Vierailija
11/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kuuluu olla vain oikeuksia eikä yhtään velvollisuuksia!

t. Syrjäytetty

Vierailija
12/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen esimerkiksi koulukiusaamisen, masennuksen ja sosiaalisten vaikeuksien takia syrjäytynyt/syrjäytetty. Se on monen tekijän summa ja varmasti olisin voinut tehdä joitain asioita toisin. Mutta jos erilaisuuden takia jo lapsesta/nuoresta asti mieli murretaan ja ulkopuolelle jätetään, niin en sanoisi että vastuu on täyin syrjäytyneellä. Jos esim. koulu ei puutu mitenkään kiusaamiseen niin saa yhteiskunta (koulu, viranomaiset, vanhemmat jne.) katsoa vähän peiliin...

Vierailija
13/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen esimerkiksi koulukiusaamisen, masennuksen ja sosiaalisten vaikeuksien takia syrjäytynyt/syrjäytetty. Se on monen tekijän summa ja varmasti olisin voinut tehdä joitain asioita toisin. Mutta jos erilaisuuden takia jo lapsesta/nuoresta asti mieli murretaan ja ulkopuolelle jätetään, niin en sanoisi että vastuu on täyin syrjäytyneellä. Jos esim. koulu ei puutu mitenkään kiusaamiseen niin saa yhteiskunta (koulu, viranomaiset, vanhemmat jne.) katsoa vähän peiliin...

Tutulta kuulostaa. Tämä hallitus huolehtii että kiusaaminen jatkuu.

Vierailija
14/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin valtion viraston syövereissä on työhuone, jossa istuu kolmen harmaapukuisen tuimailmeisen ihmisen komitea.

Joka vuosi heille tuodaan sen syksyn esikoululaisten kuvasto, ja jokaisen kuvan kohdalla he tekevät päätöksen, kenestä kasvatetaan yrittäjä, kenestä työntekijä, kenestä virkamies, kenelle aletaan juottaa viinaa jo alakoulussa ja kuka saa rosvon roolin.

Päätöksestä ei voi valittaa.

Vierailija
15/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen esimerkiksi koulukiusaamisen, masennuksen ja sosiaalisten vaikeuksien takia syrjäytynyt/syrjäytetty.

Itse olen kokenut nuo kaikki, mutta kieltäytynyt syrjäytymästä.

Vierailija
16/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutulta kuulostaa. Tämä hallitus huolehtii että kiusaaminen jatkuu.

Miten hallitus on huolehtinut koulukiusaamisen jatkumisesta?

Vierailija
17/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen esimerkiksi koulukiusaamisen, masennuksen ja sosiaalisten vaikeuksien takia syrjäytynyt/syrjäytetty.

Itse olen kokenut nuo kaikki, mutta kieltäytynyt syrjäytymästä.

Hyvä että sinut on sitten muiden ihmisten taholta hyväksytty ainakin jossain määrin. Jotkut kärsivät niin pahoista sosiaalisten tilanteiden ongelmista, että muihin ihmisiin on lähes mahdotonta luoda mitään kontaktia. Kukaan ei täällä yksin pärjää.

Vierailija
18/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenteet näkyviksi kirjoitti:

Kyllä on joskus. Esim. alkoholistiksi ei tulla toisten pakottamana vaan ihan itse suun kautta juomalla.

Vierailija
19/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nulikat syrjäytyvät, koska eivät viitsi opetella lukemaan, kirjoittamaan ja ajattelmaan. Ei heissä välttämättä mitään muuta vikaa olisi laiskuuden ja asennevamman lisäksi.

Kumpikin on voitu oppia vanhemmilta tai sitten ihan sisäsyntyistä.

Vierailija
20/38 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan ole kukaan syrjäyttänyt. Ihan itse olen puolittain tarkoituksella ja puolittain vahingossa syrjäytynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi