Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut myytyä pikkuviulun tai sellon suoraan ostajalle?

Alkup
11.09.2018 |

..siis ilman että menee vaihdossa seuraavaa ostaessa.

Tuntuu ettei kauppa käy ollenkaan. Musiikkiliikkeetkään eivät näitä osta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa halvalla hyviä kiinalaisia viuluja joten myyminen voi olla aika haastavaa. Musiikkiopistolle ilmoitus mutta tietysti jos vielu on huono niin opettaja ei sitä kelpuuta.

Vierailija
2/7 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olette myyneet niitä?

Musiikkiopistolle laitoin ilmoituksen, eikä kukaan ole kysellyt.

Myyn laadukasta pikkuviulua n.200€ halvemmalla kuin muut myyvät saman valmistajan. (Katselin netistä myynti-ilmoituksia).

Vierailija
4/7 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiseltä ostaessa on aina se riski, että soittimessa onkin jokin ei-korjattavissa oleva vika. Ostin kyllä itse klarinetin käytettynä yksityiseltä, mutta hintakin oli sen verran halpa, ettei olisi niin kauhean kovasti harmittanut, jos se olisikin ollut soittokelvoton.

Samoja hintoja ei kyllä yksityinen saa myydessä, kuin mitä vastaavista soitinliikkeessä pyydetään.

Onko hintapyyntösi ollut kohdallaan?

Vierailija
5/7 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityiseltä ostaessa on aina se riski, että soittimessa onkin jokin ei-korjattavissa oleva vika. Ostin kyllä itse klarinetin käytettynä yksityiseltä, mutta hintakin oli sen verran halpa, ettei olisi niin kauhean kovasti harmittanut, jos se olisikin ollut soittokelvoton.

Samoja hintoja ei kyllä yksityinen saa myydessä, kuin mitä vastaavista soitinliikkeessä pyydetään.

Aivan. Soitinliikkeessä hinta ollut n.tonni tällä setillä (hyvä jousi). Itse olen pyytänyt 540 euroa. Mielestäni edullinen hinta virheettömästä setistä.

Vierailija
6/7 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkup. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Soitinliikkeessä hinta ollut n.tonni tällä setillä (hyvä jousi). Itse olen pyytänyt 540 euroa. Mielestäni edullinen hinta virheettömästä setistä.

Tuossa vika. Hintaa on liikaa. Hinnan pitää olla yksityisellä -60-80 %:a liikkeen hinnasta. Sitten menee kaupaksi ja kompensoi riskiä, joka on siitä, ettei tiedä kuntoa.

Vierailija
7/7 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkup. kirjoitti:

Missä olette myyneet niitä?

Musiikkiopistolle laitoin ilmoituksen, eikä kukaan ole kysellyt.

Myyn laadukasta pikkuviulua n.200€ halvemmalla kuin muut myyvät saman valmistajan. (Katselin netistä myynti-ilmoituksia).

Ongelmana varmaan on se, että osa ihmisistä ei ymmärrä mitään noista laatueroista, ja katsovat, että "Thomannita saa uuden pikkuviulun alle satasella". Etenkin noitten pikkusoitinten osalta moni varmaan säästää, kun ei ole varmuutta lapsen soittoharrastuksen kestosta.