Todella tyhmä tavaran antaja fb:ssa
Varasin pari juttua. Sanoin olevani matkalla ja tämä hlö lupasi säilyttää tavarat.
Laitoin viestiä välillä että olen vielä matkalla.
Sitten kun olin juuri tullut matkalta, alkaa syyttelemään että kun nämä tavarat ovat olleet täällä kaksi kuukautta.
Olin matkalla kaksi ja puoli viikkoa!
Erittäin tympeä.
Ei tullut edes ovelle vaan pikkulapsi oli vastassa.
Kommentit (13)
Kuka tavaroiden antaja edes on niin tyhmä että ottaa varausta vastaan 😂
Laitoit hänelle varmaan ajan, jonka olit matkalla?
Kyseisellä henkilöllä saattoi olla mt-ongelmia, kuten todella monilla on tällä palstalla.
Jos sillä on tuksuaaninen aikakäsitys. Jos on jossain esim. reissussa vaikka 30.3.-4.4., on ollut reissussa 2kk, koska matka ajoittuu kahdelle eri kuukaudelle. :D
Oisko ajatellut, että oletkin matkalla (hakemaan tuotteita) etkä matkoilla niinkuin ilmeisesti tarkoitit.
Taidat olla itse vähän latvasta laho, kun tulet vauvafoorumille tyhmittelemään jotakuta joka hyvää hyvyyttään on säilönyt sinulle jotain romua.
Siis sanoitko, että olet matkalla ostamaan vai matkoilla jossain. Toki myyjänkin kannattaa ilmoittaa, että annetaan nopeimmalle hakijalle.
Tympii tuollaiset monen viikon varailut.
Vierailija kirjoitti:
Siis sanoitko, että olet matkalla ostamaan vai matkoilla jossain. Toki myyjänkin kannattaa ilmoittaa, että annetaan nopeimmalle hakijalle.
Tympii tuollaiset monen viikon varailut.
Olin matkalla eli eri paikkakunnalla.
Vierailija kirjoitti:
No silloinhan se tietää että ne haetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tympii tuollaiset monen viikon varailut.Olin matkalla eli eri paikkakunnalla.
sain aloituksesta käsityksen, että olit menossa hakemaan tavaroita. siis matkalla sen antajan luo. ehkä hänkin luuli niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No silloinhan se tietää että ne haetaan.
Oli tavara mikä hyvänsä niin on kyllä aina ilmaiseksi lähtenyt alle viikossa. En minä ainakaan odottaisi jotakin lomalaista kotiin kun voin samana päivänä ojentaa ne tavarat toiselle.
Feissarimoka-ainesta!