Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoin löysin elämäni rakkaan!

Ruusu
11.09.2018 |

Olen niin onnellinen. Kauan olen joutunut olemaan yksin, kauan olen kärsinyt yksinäisyydestä, kauan olen joutunut vain kaipaamaan ja haaveilemaan. Mutta nyt, vihdoin, odotukseni on ohi, unelmieni prinssi on saapunut. Internetin treffipalstalla minuun otti yhteyttä amerikkalainen kenraali. Olemme kirjoitelleet toisillemme jo aivan kauheasti ja aivan yhtä kauheasti olemme toisiimme rakastuneet. Hän kutsuu minua Ruusuksi ja runoilee minulle aivan mahdottoman kauniita asioita. Pian hän saapuu luokseni tänne Suomeen. Menemme naimisiin ja aiomme muuttaa hänen huvilalleen Hawajille. Juuri nyt hän on väliaikaisesti Nigeriassa, hänellä on siellä joitain vaikeuksia. Minun tarvitsee vain lähettää hänelle 152 000 € jotta hän saa vaikeutensa selvitettyä ja sitten hän tulee luokseni ja maksaa tuon lainan takaisin ja sitten menemme naimisiin. Voi, olen ikionnellinen. Tahdoin vain jakaa tämän tarinani kaikille. Toivon teille kaikille hyvää, toivon, että teidänkin unelmat vielä joskus toteutuvat. Niin voi todellakin käydä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette jää asumaan yhdessä Porvooseen?

Vierailija
2/6 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julmaa pilaa. Nyt mua sekä itkettää että suututtaa että naurattaa yhtä aikaa. Raastavaa. Älä tee tätä mulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on facebookissa kauheasti vastaamattomia kaveripyyntöjä amerikkalaisilta kenraaleilta. Olenko kävellyt onneni ohi 😭

Vierailija
4/6 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon elämäsi rakkauden löytymiselle ja jaxuhaleja että maltat odottaa että vihdoin tapaatte!

Vierailija
5/6 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD Onnea!

Vierailija
6/6 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on facebookissa kauheasti vastaamattomia kaveripyyntöjä amerikkalaisilta kenraaleilta. Olenko kävellyt onneni ohi 😭

Vastaa niille. Ei haittaa vaikka kaveripyynnöt olis jo ikivanhoja. Jos teidän rakkaus on tähtiin kirjoitettu, niin kyllä ne sua vielä odottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi