Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin onnellinen. Saan tänään Artekin tarjoiluvaunun:)

Vierailija
11.09.2018 |

Tykkään sisustaa kotia silmälle miellyttäväksi, siis omalle. Tänään noudan tuon kauan haaveilemani tarjoiluvaunun. Tulee sohvapöydäksi.
Halusin vain jakaa onnen tunteeni...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu ja onnea uuden tarjoiluvaunun johdosta! Haaveilen itsekin samasta vaunusta.

Vierailija
2/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kanssa. Mistä sellaisen voi noutaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä menen junalla tänään ja siellä on oikein ravintolavaunu! Ei pelkkä tarjoiluvaunu, lälläslää!

Vierailija
4/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta päivää jouduit tekemään töitä, jotta sait sen?

Vierailija
5/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Ostatko uuden liikkeestä vai käytetyn joltakin tori.fi-huijarilta

Vierailija
6/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla huonoja kokemuksia käytetystä tavarasta? :D

Ihan käytetyn ostan, kyllä siihenkin muutaman päivän olen saanut töitä tehdä. Uuden hinta liian suolainen minun palkalleni. 

ap

Vierailija
7/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin. Tosi ruma.

Vierailija
8/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea helvetin rumasta tarjouluvaunusta.

Vierailija
9/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan käytetyn ostan, kyllä siihenkin muutaman päivän olen saanut töitä tehdä. Uuden hinta liian suolainen minun palkalleni. 

ap

Myönnän, oli huono heitto. Tykkään myös sisustaa ja olen ostanut itsekin lähes kaikki huonekaluni käytettynä. Tosin en tori.fi:stä, mutta siellä olen nähnyt usein myynnissä artekin tarjoiluvaunun.

Tori.fi:ssä olen sen sijaan myynyt usein tavaraa ja törmännyt liian usein trokareihin jotka pyrkii tinkimään hinnan niin alhaiseksi, että on jäänyt ikävä fiilis tilanteesta.

Vierailija
10/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Myönnän, oli huono heitto. Tykkään myös sisustaa ja olen ostanut itsekin lähes kaikki huonekaluni käytettynä. Tosin en tori.fi:stä, mutta siellä olen nähnyt usein myynnissä artekin tarjoiluvaunun.

Tori.fi:ssä olen sen sijaan myynyt usein tavaraa ja törmännyt liian usein trokareihin jotka pyrkii tinkimään hinnan niin alhaiseksi, että on jäänyt ikävä fiilis tilanteesta.

Minä olen huomannut siellä Muuramen laatikostojen trokarin. Esim. su juuri oli Jätkäsaaressa mynnissä lipasto+ L-taso yht. 150e, nyt ne on sillä trokarilla myynnissä hintaan lipasto 195e ja taso 350e.

Ei tavallisella tallaajalla ole mitään saumaa esim. noihin Muuramen kalusteisiin, kun se Vantaalainen trokari vie kaiken ja lyö hintaa päälle niin saakelisti. Mitähän mieltä verottaja olisi....?

Vierailija
11/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on? Joku yhtä tarpeellinen kuin ne Balmuir-tavarat?

Vierailija
12/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin tuon, ja tajusin että heitettiin roskiin muutama vuosi sitten tuollainen mummovainaan tavaroita valkatessa. En ole mikään designtuntija, ja katsoin vain että joku sohvapöytä millä ei tee mitään. No ehkä joku sai siitä itselleen vielä pöydän, ken tietää.

Vierailija
13/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei olisi Artekin, eli nauttisi "statusta", niin vieläkö se olisi mielestäsi yhtä hieno?

Oikeasti...?

Vierailija
14/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei olisi Artekin, eli nauttisi "statusta", niin vieläkö se olisi mielestäsi yhtä hieno?

Oikeasti...?

Tämä.

Vierailija
15/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti...?

Saattaa olla, että en, tai sitten kyllä.

Joka tapauksessa nautin sen muodoista. Meillä koti on sisustettuna vain Artekin ja Muuramen huonekaluilla, koska ne ovat niin yksinkertaisen kauniita ja ajattomia.

ap

Vierailija
16/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis esine. Onnea! 

Ystäväni yritti myydä minulle tarjoiluvaununsa vuosia sitten, mutta minulla ei ollut rahaa ostaa vaunua. Kiva, että sinulla on. :)

Vierailija
17/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuisin Artek-kodissa. Mieluummin asuisin vaikka IKEA-kodissa. Mieluiten kuiten kodissa, jota on sisutettu elämän varrella hankituilla huonekaluilla ja esineillä. Jotain on joutunut odottamaan vuosikausia ennenkuin on kohdalle osunut.

Vierailija
18/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentuisin Artek-kodissa. Mieluummin asuisin vaikka IKEA-kodissa. Mieluiten kuiten kodissa, jota on sisutettu elämän varrella hankituilla huonekaluilla ja esineillä. Jotain on joutunut odottamaan vuosikausia ennenkuin on kohdalle osunut.

No hyvä ettet asu meillä. Olisi kamalaa olla vastuuss mielenterveytesi järkkymisestä.

ap

Vierailija
19/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa järkyttävän ruma😝😝😝😝

Vierailija
20/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susiruma on. Mutta sinä tykkäät, joten hienoa että saat sen!