Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin onnellinen. Saan tänään Artekin tarjoiluvaunun:)

Vierailija
11.09.2018 |

Tykkään sisustaa kotia silmälle miellyttäväksi, siis omalle. Tänään noudan tuon kauan haaveilemani tarjoiluvaunun. Tulee sohvapöydäksi.
Halusin vain jakaa onnen tunteeni...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuolannut tuota Artekin ikkunassa. Paljonko maksaa uutena?

Kiva sulle kun löysit käytettynä.

Vierailija
22/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on muuten harvinaisen ruma pöytä, kuin rullatuoli olisi raijattu keskelle olohuonetta 😄 Mutta ei siinä, jos tykkäät ja se tuo sinulle iloa niin kiva juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla hinnalahan saisi hyvän perheauton ja vieläpä bensat päälle.

Vierailija
24/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on se. Sitten on Artekilta työtuoli, kattolamppu, seinällinen kirjahyllyjä, kaksi ritiläpenkkiä, kuusi jakkaraa, yksi nojatuoli.

Vierailija
25/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen tuosta vaunusta. Minulla on Artekilta ruokapöytä ja tuolit. Hinta oli enemmän kuin kuukausipalkkani, mutta säästin sitä varten. Haaveilen myös ritiläpenkistä ja jakkarasta olohuoneeseen. Pidän Alvar Aallon muotoilusta ja ajattomuudesta sekä pidän ajatuksesta, että huonekaluni ovat kotimaisia.

Vierailija
26/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentuisin Artek-kodissa. Mieluummin asuisin vaikka IKEA-kodissa. Mieluiten kuiten kodissa, jota on sisutettu elämän varrella hankituilla huonekaluilla ja esineillä. Jotain on joutunut odottamaan vuosikausia ennenkuin on kohdalle osunut.

Aika monet Artekin huonekalut on olleet tuotannossa jostain 40-50 luvulta lähtien (ja tehdään muuten edelleen Suomessa). Ikea on ollut täällä max 20 vuotta. Eli kummatkohan on todennäköisemmin "elämän varrella" hankittu :). Meilläkin on Artekin 69-tuolit ruokapöydässä. Anoppi on ne joskus 80-luvulla hankkinut ja nyt on meillä. Poika perii ne aikanaan (jos haluaa). Tuo tarjoiluvaunu on kyllä ruma, joten sitä en huoli, mutta lisäksi löytyy pari Artekin penkkiä.

Vierailija
27/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentuisin Artek-kodissa. Mieluummin asuisin vaikka IKEA-kodissa. Mieluiten kuiten kodissa, jota on sisutettu elämän varrella hankituilla huonekaluilla ja esineillä. Jotain on joutunut odottamaan vuosikausia ennenkuin on kohdalle osunut.

Ja tää ei sinusta onnistu Artekin tuotteilla?

Vierailija
28/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana että ihan tänne tulla tuulettaa jostain helevetin vaunusta🤕

Vierailija
29/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hyvä helvétti miten ruma vaunu! Piti googlettaa.. aivan järkyttävän näköinen.

Vierailija
30/33 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hyvä helvétti miten ruma vaunu! Piti googlettaa.. aivan järkyttävän näköinen.

Kyl se on ihan helvetti ilman aksentteja. Kaunis vaunu.

Vierailija
31/33 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä teet🤔. Kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä. Ei Aalto turhaan ole maailmankuulu.

Vierailija
32/33 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on olkkarissa ja onhan se ihana!

Vierailija
33/33 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman ostit, sen korilla vai ilman? Itse haluaisin tuon korillisen.