Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo flirttailee ja käyttäytyy seksikkäästi muita miehiä kohtaan.

Mies 34
11.09.2018 |

Mistä johtuu että vaimoni flirttailee ja käyttäytyy seksikkäästi muita miehiä kohtaan ihan omien silmienikin alla, mutta itse ainakin koen että en saa itselleni samanlaista huomiota. Monesti sivusta joutunut seuraamaan tätä ja kun muu seurue on pois ja jäämme kaksin niin tuntuu että olen yksin enkä saa puolisoni kontaktia. Välillä tilanteeseen liittyy alkoholi. Koen usein yksinäisyyttä vaikka olemme yhdessä ja sitten seksin saralla koen että en ole koskaan tullut vietellyksi mutta minun täytyy aina olla valmis. Olen kertonut vaimolle avoimesti asioista joilla n saa minut syttymään jne mutta hän ehkä kerran käyttää tätä kilkkaa ja sitten seuraavaa kertaa saa odottaa taas niin kauan kun itse satun vihjaan että olisi kiva nähdä sit esim jossain kuviossa alusvaatteissa tms. Mitä mää teen väärin kun kehut tms ei kuitenkaan tuota takaisinpäin itselleni ”palkintoa”

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena mulle on aina ollut tärkeintä tulla halutuksi sellaisena kuin olen. Monesti romanttiset tunteet ja halu miestä kohtaan ovat lässähtäneet siihen, että mies on alkanut luetella asioita joita toivoisi minun tekevän tai miltä haluaisi minun näyttävän. Mieti ap toisinpäin, jos vaimosi haluaisi sinun näyttävän joltain muulta kuin näytät. Itseäni sellainen loukkaa. On ihanaa jos omassa kodissa saa olla omana itsenä ja on vielä haluttu, turvallisesta miehestä tulee halukas olo.

En tosin alkaisi missään nimessä flirttailla muille, vaikka pahalta tuntuisikin. Mutta voisin kuvitella että käytös on jonkinlaista todistamista, että kelpaa hän muillekin. Ei kovin kypsää käytöstä. Tietenkin hän on laittautunut silloin jo muutenkin, jos olette viihteellä. Toinen vaihtoehto on, että hänellä on tosiaan narsistisia piirteitä, ja kiduttaa sinua tahallaan käytöksellään. Mutta se näkyisi kyllä muussakin käytöksessä sinua kohtaan.

Vierailija
82/82 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki itsetunto ja käy panemassa maksullisia. Vaimo huomaa jotain tapahtuneen ja alkaa flirttaille sinulle eikä muille miehille.

Kannttaako hankkia apinarutto tai herpes tuon takia??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme