Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo flirttailee ja käyttäytyy seksikkäästi muita miehiä kohtaan.

Mies 34
11.09.2018 |

Mistä johtuu että vaimoni flirttailee ja käyttäytyy seksikkäästi muita miehiä kohtaan ihan omien silmienikin alla, mutta itse ainakin koen että en saa itselleni samanlaista huomiota. Monesti sivusta joutunut seuraamaan tätä ja kun muu seurue on pois ja jäämme kaksin niin tuntuu että olen yksin enkä saa puolisoni kontaktia. Välillä tilanteeseen liittyy alkoholi. Koen usein yksinäisyyttä vaikka olemme yhdessä ja sitten seksin saralla koen että en ole koskaan tullut vietellyksi mutta minun täytyy aina olla valmis. Olen kertonut vaimolle avoimesti asioista joilla n saa minut syttymään jne mutta hän ehkä kerran käyttää tätä kilkkaa ja sitten seuraavaa kertaa saa odottaa taas niin kauan kun itse satun vihjaan että olisi kiva nähdä sit esim jossain kuviossa alusvaatteissa tms. Mitä mää teen väärin kun kehut tms ei kuitenkaan tuota takaisinpäin itselleni ”palkintoa”

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alholia nauttineena vaimo flirttailee vieraiden miesten kanssa. Kun nämä miehet ovat poikkeuksetta paljon itseäni pitempiä ja tummempia, niin tulee sellainen fiilis, että hän ei ole enää kiinnostunut kaltaisistani miehistä siinä mielessä. 

Vierailija
2/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Oma mieheni ei syttynyt ollenkaan avonaisista kupeista ja stringeistä. Näytin niitä sitten toiselle miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Oma mieheni ei syttynyt ollenkaan avonaisista kupeista ja stringeistä. Näytin niitä sitten toiselle miehelle.

Ja oli kiihkeää. Kaikki vaan ei sovi yhteen.

Vierailija
4/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosta voi tehdä analyysiä näiden tietojen pohjalta. Sun tekstissä on kyllä ns. red flageja. 

Vierailija
5/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen avioliitto teillä on? Seksielämä? Riidat? Yhteiset jutut?

Vierailija
6/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsetunto ja käy panemassa maksullisia. Vaimo huomaa jotain tapahtuneen ja alkaa flirttaille sinulle eikä muille miehille.

Vierailija
7/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti

Vierailija
8/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet betavässykkä ja naisesi kaipaa kunnon alfaa.

Nainen on narsisti, jolla on niin huono itsetunto, ettei pärjää ilman vieraiden miesten jatkuvaa huomiota.

Vierailija
9/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi taitaa olla huomiohakuinen ressukka. Minkälainen lienee isäsuhde hänellä?

Vierailija
10/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko tutulta?

https://www.youtube.com/c/cLuStErBMiLkShAkE

Jotenkin minusta tuntuu, että miesten on vielä naisiakin vaikeampaa tajuta, että kumppani on täysin kukkuu päänupistaan. 

Vierailija
11/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti. Elää miesten huomiosta ja uskottelee itselleen olevansa vastustamaton vamppi johon kaikki miehet ovat rakastuneita. Tunsin (valitettavasti) tälläisen naisen.

Vierailija
12/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit kertoa avausviestissä, MIKSI IHMEESSÄ olet sen naisen kanssa?

Vierailija
13/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Minä voisin olla Ap:n vaimo. Minun näkökulmani asioista on sellainen, että aloitteita ei miehen puolelta tule ollenkaan. Vetäytyy ja välttelee, suostuu kyllä seksiin yleensä jos teen aloitteen mutta minkäänlaista huomiota, missä saisin tuntea itseni naiseksi, ei tule. Suhtautuu minuun kuin äitiin. Olisin aika valmis tekemään mitä tahansa, että saisin huomiota miehiltä. Pettää en haluaisi.

Vierailija
14/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vaan olette VÄÄRÄT TOISILLENNE.

Etkö saa muita naisia vai miksi jumitat ongelmassa?

Vierailija
15/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Minä voisin olla Ap:n vaimo. Minun näkökulmani asioista on sellainen, että aloitteita ei miehen puolelta tule ollenkaan. Vetäytyy ja välttelee, suostuu kyllä seksiin yleensä jos teen aloitteen mutta minkäänlaista huomiota, missä saisin tuntea itseni naiseksi, ei tule. Suhtautuu minuun kuin äitiin. Olisin aika valmis tekemään mitä tahansa, että saisin huomiota miehiltä. Pettää en haluaisi.

Onko sun mies narsisti? Miksi olet sen kanssa?

Vierailija
16/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys, miksi ihmeessä menit tällaisen ihmisen kanssa naimisiin... Mitä rakastat hänessä? Mitä hän rakastaa sinussa?

Vierailija
17/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla samaa ongelmaa, mutta en kyllä flirttaile mieheni nenän edessä kenellekään.. Enkä muutenkaan "tahallani", mutta onhan tässä huomion ja seksin puutteessa tullut kuolattua muita miehiä joskus niinkin ilmiselvästi, että (nais)kaverit huomasivat :/ 

Vierailija
18/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala tuo äitivertaus, mutta jotenkin ymmärrän. Vaihda miestä.

Vierailija
19/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös näitä miehiä, joiden mielestä nainen flirttailee miesten kanssa vain olemalla olemassa. Annas jos hymyilet kaupassa kassalle niin kyllä huuto raikaa pettämisestä.

Vierailija
20/82 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla samaa ongelmaa, mutta en kyllä flirttaile mieheni nenän edessä kenellekään.. Enkä muutenkaan "tahallani", mutta onhan tässä huomion ja seksin puutteessa tullut kuolattua muita miehiä joskus niinkin ilmiselvästi, että (nais)kaverit huomasivat :/ 

Ainiin, meillä ei mies kyllä edes suostu vaikka tekisin aloitteen. Ensimmäiset vuodet suostui, nyt ei sitäkään. Pari vuotta mennyt jo kokonaan ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän