Vaimo flirttailee ja käyttäytyy seksikkäästi muita miehiä kohtaan.
Mistä johtuu että vaimoni flirttailee ja käyttäytyy seksikkäästi muita miehiä kohtaan ihan omien silmienikin alla, mutta itse ainakin koen että en saa itselleni samanlaista huomiota. Monesti sivusta joutunut seuraamaan tätä ja kun muu seurue on pois ja jäämme kaksin niin tuntuu että olen yksin enkä saa puolisoni kontaktia. Välillä tilanteeseen liittyy alkoholi. Koen usein yksinäisyyttä vaikka olemme yhdessä ja sitten seksin saralla koen että en ole koskaan tullut vietellyksi mutta minun täytyy aina olla valmis. Olen kertonut vaimolle avoimesti asioista joilla n saa minut syttymään jne mutta hän ehkä kerran käyttää tätä kilkkaa ja sitten seuraavaa kertaa saa odottaa taas niin kauan kun itse satun vihjaan että olisi kiva nähdä sit esim jossain kuviossa alusvaatteissa tms. Mitä mää teen väärin kun kehut tms ei kuitenkaan tuota takaisinpäin itselleni ”palkintoa”
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
No jaa. Minä voisin olla Ap:n vaimo. Minun näkökulmani asioista on sellainen, että aloitteita ei miehen puolelta tule ollenkaan. Vetäytyy ja välttelee, suostuu kyllä seksiin yleensä jos teen aloitteen mutta minkäänlaista huomiota, missä saisin tuntea itseni naiseksi, ei tule. Suhtautuu minuun kuin äitiin. Olisin aika valmis tekemään mitä tahansa, että saisin huomiota miehiltä. Pettää en haluaisi.
Erotkaa, hyvänen aika!
Lukekaa miehet tarkkaan. Muistutakaa itseänne sinkkuuden hyvistä puolista.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin naisena teen tuota. Kotona olen kuin ilmaa, vaikka kuljen illat pitsialusvaatteisilla ja painoindeksi on alhainen, pitkät hiukset ja meikkaan päivittäin. Kun kotona ei saa huomiota ja joutuu elämään puutteessa, itsetunto väkisinkin kärsii pahasti. Siksi haluan edes pientä huomiota muilta miehiltä vaikkei se koskaan mihinkään johda. Lapsen ja yhteisen asunnon takia en ole eronnut, ennen kuin joku sitä kysyy.
Miksi kuljet pitsialusvaatteissa ja suorastaan tyrkytät itseäsi? Miksi mies alkaisi himoita jotain, joka on sen käden ulottuvilla?
Vierailija kirjoitti:
Olet betavässykkä ja naisesi kaipaa kunnon alfaa.
Ja sinä olet typerys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei tarvitse enää vietellä, sinä olet jo hänen puolisonsa.
Jos nyt ette ole sattuneet huomaamaan, niin useimmiten flirttailu kuuluu
tutustumis/ihastumis vaiheeseen.
Tuohon puolisosi toimintaan, annatko itse hänelle tarpeeksi huomiota?Itse ainakin tykkään, jos saan huomiota muiltakin kuin puolisoltani, se kohottaa itsetuntoa, etten ihan ole vielä rupsahtanut, sekin aika tulee kun kukaan ei enää kiinnitä huomiota, on sitten mukava muistella, mitä joskus oli.
Ihme asenteita, että puolisoa ei kukaan saisi katsella ja kehua tai hän ei sitä saisi haluta keltään, sitten ollaan heti narsisti, vaikka kyse
liittyy yleensä itsetuntoon tai siihen, ettei kotona sitä huomiota ja kehumista saa tarpeeksi, silloin sitä haetaan muualta.
Sitten ap:n kaltaiset miehet haluaa itse sitä huomiota kuitenkin, vaikkei itsekään sitä toiselle anna.
Johtuu siitä, että narsistin itsetunto on niin hauras, ettei sille riitä yhden ihmisen antama huomio. Eikä ole mitenkään "normaalia", että huomio haetaan muualta, jos sitä ei saa kotoa. Jotkut tarvisevat sitä (heikkoitsetuntoiset, narsistit jne), toiset eivät tarvitse pönkitystä ulkoa eivätkä sitä myöskään hae.
Sinun logiikallasi siis kaikki ihmiset joilla on huono itsetunto on siis narsisteja. Selvä!
Suosittelen kuitenkin, ettet harkitse psykologin/psykiatrin ammattia!Eivät ole. Mutta kaikilla narsisteilla on todella hauras itsetunto.
Kerropa, millä pätevyydellä sinä tätä narsismiriskss taas levität. Veikkaan, ettei ole mitään korkeakoulututkintoa eikä varsinkaan psykologiasta.
Ja millä pätevyydellä sinä siihen puutut?
Tuosta on enää niin pieni askel pettämiseen niin potki pois ja etsi semmoinen kumppani joka arvostaa sinua
Vierailija kirjoitti:
Itsekin naisena teen tuota. Kotona olen kuin ilmaa, vaikka kuljen illat pitsialusvaatteisilla ja painoindeksi on alhainen, pitkät hiukset ja meikkaan päivittäin. Kun kotona ei saa huomiota ja joutuu elämään puutteessa, itsetunto väkisinkin kärsii pahasti. Siksi haluan edes pientä huomiota muilta miehiltä vaikkei se koskaan mihinkään johda. Lapsen ja yhteisen asunnon takia en ole eronnut, ennen kuin joku sitä kysyy.
Hyväksytkö että miehesi hakee muilta naisilta huomiota kun sitä ei sinulta saa vai onko se vain sinun oikeus? Vai onko se perinteinen että ajattelet että jos sinä et miehelle riitä mies pitää jättää vaikka itse juuri sanoit että sinulle ei pelkästään miehesi riitä vaan haet huomiota muiltakin miehiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksytkö että miehesi hakee muilta naisilta huomiota kun sitä ei sinulta saa vai onko se vain sinun oikeus? Vai onko se perinteinen että ajattelet että jos sinä et miehelle riitä mies pitää jättää vaikka itse juuri sanoit että sinulle ei pelkästään miehesi riitä vaan haet huomiota muiltakin miehiltä?
Minä en ole tuo edellinen vastaaja, mutta mieheni saa minulta huomiota yllin kyllin, hän ei vain anna sitä takaisinpäin. Ihmettelisin, jos hän hakisi sitä vielä muualta. Jos en itse välittäisi häntä huomioida yhtään niin toki se olisi Ok hänelle hakea muualta, minusta se on ihmisen luonnollinen tarve.
Narsismista ,siis jo ihan sanana on tullut naurettava ilmiö. Lähes kaikki mahdolliset käytös mallit ja luonteenpiirteet (jos ovat vähänkään negatiivisia) on palsta psygologien mielestä narsismia. Narsisti sitä ja narsisti tätä, narsisti tuolla ja narsisti täällä....Suurin osa ei varmaan tarkalleen edes tiedä,millainen on oikea narsistinen käytösmalli. Siitä on tullut yleishyödyllinen muoti sana ,joka väliin ja paikkaan sopiva diagnoosi... Kaikki jotka käyttäytyy pöhkösti tai tekee inhottavia kumppanilleen =narsisti.
Kiukuttelee,on huono päivä =narsisti
Maksaa laskun myöhässä =narsisti
Kaahaa liikenteessä =narsisti
Ei tee tarpeeksi kotitöitä =narsisti
Jne jne jne
Vierailija kirjoitti:
Narsismista ,siis jo ihan sanana on tullut naurettava ilmiö. Lähes kaikki mahdolliset käytös mallit ja luonteenpiirteet (jos ovat vähänkään negatiivisia) on palsta psygologien mielestä narsismia. Narsisti sitä ja narsisti tätä, narsisti tuolla ja narsisti täällä....Suurin osa ei varmaan tarkalleen edes tiedä,millainen on oikea narsistinen käytösmalli. Siitä on tullut yleishyödyllinen muoti sana ,joka väliin ja paikkaan sopiva diagnoosi... Kaikki jotka käyttäytyy pöhkösti tai tekee inhottavia kumppanilleen =narsisti.
Jne jne jne
En usko, että palstalla on kovin montaa narsistinhokijaa, kyllä se taitaa useimmissa ketjuissa olla yksi ja sama 90-luvulle jämähtänyt kyökkipsykologi.
En itse ymmärrä, mitä hän siitä saa. Jos ihminen on m ulk ku, niin ei hän siitä vähemmän mulkuksi muutu sillä, että "diagnosoi" hänet narsistiksi. Päinvastoin, herää kysymys, että mikä läheisriippuvainen se diagnosoija itse on, kun pyrkii ymmärtämään ja selittämään mulkun käytöstä. Terve ihminen osaisi vetää johtopäätökset ja lähteä pois suhteesta.
(Ja m-sanalla en nyt viittaa tämän ketjun naiseen vaan yleisesti ihmisiin, jotka parisuhteessa käyttäytyvät huonosti ja jotka kyökkipsykologi diagnosoi narskuiksi.)
Vierailija kirjoitti:
Jne jne jne
Oma agendani on ainakin lisätä narsismitietoutta. Siitä oikeasti tiedetään todella vähän ja kuvitellaan, ettei se voisi koskettaa omaa elämää mitenkään, koska se on niin "harvinaista". Nuo ihmiset kuitenkin laskevat ympäristönsä elämänlaatua ja terveyttä huomattavasti ja uhri on yleensä ihan täysin kuutamolla siitä, mikä häneen on iskenyt ja ihmettelee vaan jotain irrallisia tapahtumia, miksi näin ja miksi näin.
Narsismista ja persoonallisuushäiriöistä pitäisi opettaa koulussa! Samoin kuin siitä, miten tunnistaa terveen ja epäterveen ihmissuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jne jne jneEn usko, että palstalla on kovin montaa narsistinhokijaa, kyllä se taitaa useimmissa ketjuissa olla yksi ja sama 90-luvulle jämähtänyt kyökkipsykologi.
En itse ymmärrä, mitä hän siitä saa. Jos ihminen on m ulk ku, niin ei hän siitä vähemmän mulkuksi muutu sillä, että "diagnosoi" hänet narsistiksi. Päinvastoin, herää kysymys, että mikä läheisriippuvainen se diagnosoija itse on, kun pyrkii ymmärtämään ja selittämään mulkun käytöstä. Terve ihminen osaisi vetää johtopäätökset ja lähteä pois suhteesta.
(Ja m-sanalla en nyt viittaa tämän ketjun naiseen vaan yleisesti ihmisiin, jotka parisuhteessa käyttäytyvät huonosti ja jotka kyökkipsykologi diagnosoi narskuiksi.)
Narsistin lapsi todella harvoin on terve. Hyvä heille, joilla on terveet vanhemmat. Suomi on kuitenkin maa, jossa monella lapsella on alkoholistivanhemmat tai muuten tunnekylmät vanhemmat (maailman eniten välttelevästi kiintyneitä). On siis aika kaunis, mutta utopistinen ajatus, että ihmiset tunnistaisivat epäterveet mallit ilman valistusta ja tukea.
Ja palstalaisilta kysymälläkö asia paranee? Vaimosi on epäkunnioittava ja ottaisin asian puheeksi ja sanoisin etten pidä siitä. Kuinka kauan odotat vielä ennen kuin aiot sanoa hänelle asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole tuo edellinen vastaaja, mutta mieheni saa minulta huomiota yllin kyllin, hän ei vain anna sitä takaisinpäin. Ihmettelisin, jos hän hakisi sitä vielä muualta. Jos en itse välittäisi häntä huomioida yhtään niin toki se olisi Ok hänelle hakea muualta, minusta se on ihmisen luonnollinen tarve.
Hommat ei vaan mene noin. Voi olla, että sulla on maailman huomioivin kumppani, silti se ei riitä ja haet validaatiota muualtakin. Ja voi olla, että olet täysin laiminlyöty, mutta silti luonteesi ei ole sellainen, että lähtisit hakemaan sitä muualtakaan, koska olet sitoutunut kumppaniisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jne jne jneOma agendani on ainakin lisätä narsismitietoutta. Siitä oikeasti tiedetään todella vähän ja kuvitellaan, ettei se voisi koskettaa omaa elämää mitenkään, koska se on niin "harvinaista". Nuo ihmiset kuitenkin laskevat ympäristönsä elämänlaatua ja terveyttä huomattavasti ja uhri on yleensä ihan täysin kuutamolla siitä, mikä häneen on iskenyt ja ihmettelee vaan jotain irrallisia tapahtumia, miksi näin ja miksi näin.
Narsismista ja persoonallisuushäiriöistä pitäisi opettaa koulussa! Samoin kuin siitä, miten tunnistaa terveen ja epäterveen ihmissuhteen.
90-luku kutsuu takaisin. Nykyisin tiedetään että narsisteja on maksimissaan 3 % väestöstä, todennäköisesti paljon vähemmän. Tekisit paljon hyödyllisempää työtä lisäämällä vaikkapa alkoholismitietoutta.
Lisäksi veikkaan, että itselläsi on joku persoonallisuushäiriö; huomionhakuinen persoonallisuus vähintäänkin. Ei mikään muu selitä tarvetta olla joku tuollainen "kansanvalistaja".
Vaimosi etsii tai hyödyntää jo parasta aikaa jotain sellaista miestä joka osaa tyydyttää hänet eikä kysele itsestäänselvyyksiä vauvafoorumilla.
Mitä vaimosi on sanonut, kun olet keskustellut asiasta hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. itse naisena en ole koskaan vielä kieltäytynyt seksistä. Olisin valmis siihen paljon useamminkin, jos vain mieheni haluaisi. Eli ihmettelen, miksi hänen pitäisi naisten huomiota hakea huonontuneen itsetunnon takia, koska kotona kukaan ei anna hänelle pakkeja tai tee selväksi ettei kiinnosta? Ja kuten sanoin, huomionhakuisuus ei johda mihinkään. Pelkkä vieraan miehen 3 sekunnin katse saattaa riittää tekemään oloni ehjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuljet pitsialusvaatteissa ja suorastaan tyrkytät itseäsi? Miksi mies alkaisi himoita jotain, joka on sen käden ulottuvilla?
No täytyy sitten varmaan alkaa kääriytyä college-vaatteisiin.
Onko kaikki aseksuaalit narsisteja? Kaikki joilla on testosteronitasot laskeneet ovat muuttuneet narsisteiksi? Mitä ihmettä taas. Jos et halua, olet narsisti. Joopa joo.
T. Itselläkin haluamaton mies