Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ensitreffit alttarilla on saanut mut tajuamaan miten nirsoja suomalaiset miehet on :O

Vierailija
10.09.2018 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201809092201188683/

Ihan niinko tollakaan olisi mitään saumaa valittaa morsiammestaan, joka on kaikin puolin nätti. Noh tatuoinneista oon ehkä kans vähän samaa mieltä. Tai siis en ottaisi itselleni, mutta jos olisin mies, ei sekään mikään deal braker olisi.
Sama ilmiö on nähtävissä tuolla maajusseissa ja morsiammissa

Kommentit (225)

Vierailija
1/225 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäätään en vois koskaan julkisesti telkkarissa ketään haukkua. Siis kumppaniehdokasta. Luultavasti tonki sarjan kuvauksissa olisin hammasta purren loppuun asti naimisissa ihan vaan pelastaakseni vastapuoleni kasvot. Kuvausten jälkeen voisin privaatisti erota. En asettaisi ketään ehdoin tahdoin julkisen nöyryytyksen alaiseksi :( Kai olen vanhanaikainen. 

Vierailija
2/225 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katso kadulla niin suomalaiset ihan ok miehet liikkuu varsin erikoisten naisten seurassa. av mamma ei menisi edes hissiiin samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/225 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vähän kaikki ovat nykyään nirsoja. Minäkin olen ( nainen). Musta se johtuu noista deittisovelluksista. Tarjontaa kivoista ihmisistä on niiiiin valtavasti. Oon hylännyt monta hyvää miestä, kun on alkanut ihan joku pikkuseikka ärsyttää. Miksi sitä tekisi kompromisseja, kun matcheja on kymmeniä hyviä. Jatkan jonkun ihme unelmamiehen metsästystä.

Vierailija
4/225 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei sitä mitä tahansa haaskaa tarvii ottaa

Vierailija
5/225 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurautti tuo juttu. Kun nuo ovat ihan samalla tasolla ulkonäöllisesti. 

Vierailija
6/225 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävisi tatuoitu tai lyhyttukkainen nainen. Saa olla myös sivusiili tai kokonaan kalju. Toisaalta naamani on sitä tasoa, että se rikkoisi ihmisten tv-vastaanottimet, joten mua ei ohjelmissa nähdä. Siksi ap:lle muodostuu tuollainen kuva

M31

Vierailija
7/225 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyllä nainen tasokkaampi.

Vierailija
8/225 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään onnistu lukemaan Heikin kommentista, että hän tarkoittaisi Miinan olevan ruma/että hän tarkoittaisi, ettei Miina ole riittävän kaunis. Minusta hän sanoo vain, että Miina on eri tyylinen kuin mitä hän odotti. Jos Miinan tilalla olisi ollut vaikkapa joku tämän vuoden Miss Suomi kandidaateista niin Heikki olisi luultavasti sanonut samalla tavalla.

Vierailija
9/225 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa nirsoudessa on?

Mieluiten olen ainakin nirso kuin uskottelen että mikä tahansa käy.

Vierailija
10/225 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole pelkistä "tasoista". Jos ei miellytä omaa silmää niin ei miellytä, vaikka olisi sinun tasoillasi tai "yleisillä tasoilla" tuhat tasoa itseä korkeammalla. Tai sitten se matalampi voikin miellyttää hurjasti. Ei tuo punakka nainen minuakaan miellyttäisi. Lähinnä ehkä luonteensa takia kuitenkin...

Vierailija
11/225 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista löytyy kuva alttarilla ja yritin etsiä sitä tatuointia. Ei sitä ainakaan siitä kuvasta havainnut vaikka olu avonainen hääpuku. Ymmärtäisin jos olisi puoli kroppaa tatuoitu. Ehkä se oli selkäpuolella sitten.

Vierailija
12/225 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jokainen saa olla just nirso kuin haluaa, ei kenenkään täydy olla tietynnäköisen tai -laisen ihmisen kanssa mistään säälistä tai "hyväntekeväisyydestä" ja vain siksi ettei nyt olisi nirso tai ulkonäkökeskeinen. Se nirsous ei ehkä aina kannata, mutta sekin on sitten sen nirsoilijan oma asia ja hän siitä kärsii.

Vierailija
13/225 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edelleenkään onnistu lukemaan Heikin kommentista, että hän tarkoittaisi Miinan olevan ruma/että hän tarkoittaisi, ettei Miina ole riittävän kaunis. Minusta hän sanoo vain, että Miina on eri tyylinen kuin mitä hän odotti. Jos Miinan tilalla olisi ollut vaikkapa joku tämän vuoden Miss Suomi kandidaateista niin Heikki olisi luultavasti sanonut samalla tavalla.

No jos mies sanoo morsiamen nähdessään, että tämä on karu pettymys, niin eipä se kauheasti imartele. Mun mielestä ovat itseasiassa hyvin samannäköisiä jopa nenät on samanlaiset. Naisella on enemmän hiuksia ja äijällä paksummat kulmakarvat. Hyin tavallusen näköisiä molemmat, ettei siinä suhteessa kumpikaan ole toista ihmeellisempi.

Vierailija
14/225 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos mies sanoo morsiamen nähdessään, että tämä on karu pettymys, niin eipä se kauheasti imartele. Mun mielestä ovat itseasiassa hyvin samannäköisiä jopa nenät on samanlaiset. Naisella on enemmän hiuksia ja äijällä paksummat kulmakarvat. Hyin tavallusen näköisiä molemmat, ettei siinä suhteessa kumpikaan ole toista ihmeellisempi.

Sanooko Heikki siis noin?

Vierailija
15/225 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella tuhat sata kriteeriä (mukaanlukien samat kuin mielellä), miehillä muutama tärkeä, ja mies on se nirso?

Vierailija
16/225 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin juttu oli niin otsikoitu, joten luulisi jotain perää asiassa olevan.

Vierailija
17/225 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin juttu oli niin otsikoitu, joten luulisi jotain perää asiassa olevan.

Missä kohtaa ihan oikeasti Heikki sanoo, että"morsian on karu pettymys"?

Vierailija
18/225 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista sanamuodoista voisi kuvitella niinkin, ettei mies pidä naista rumana, mutta epäilee ulkonäöllisistä seikoista päätellen, että he eivät ole samoilla aallonpituuksilla.

Vierailija
19/225 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta vähän kaikki ovat nykyään nirsoja. Minäkin olen ( nainen). Musta se johtuu noista deittisovelluksista. Tarjontaa kivoista ihmisistä on niiiiin valtavasti. Oon hylännyt monta hyvää miestä, kun on alkanut ihan joku pikkuseikka ärsyttää. Miksi sitä tekisi kompromisseja, kun matcheja on kymmeniä hyviä. Jatkan jonkun ihme unelmamiehen metsästystä.

Miltä tuntuu olla täysin kujalla? Siis aivan pihalla päästään ja vallitsevasta todellisuudesta?

Vierailija
20/225 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekassa jaksossa kun sovittelivat hääpukuja, niin kyllä pisti silmään ne tatuoinnit. Jollain oli ihan valtava selkätatuointi ja ei mahda mitään, kyllähän se todella irvokkaalta näyttää hääpuvun kanssa. Tatuoinnit nyt vaan ei istu sellaisten perinteisten kukkamekkojen ja vastaavien kanssa, tyyli pitäisi olla vähän rokimpi. Esim. joku goottityylinen hääpuku sopisi tatuointien kanssa, mutta nämä valkoiset pitsihörhelykset eivät sitten ollenkaan.

Mikseivät ihmiset ajattele näitä asioita, kun ottavat tatuointeja?

Se on kyllä totta, ettei hempeisiin pukuihin istu tatuoitu käsivarsi tai selkä. Tulee sellainen miehinen efekti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä