Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin pitkistä hiuksista. Aloitus poistettiin...

Vierailija
10.09.2018 |

Nyt en kyllä ihan ymmärrä.

-
Kysyin, haluatavatko miehet naisille pitkät hiukset enkä muuta kuin kysynyt.

Kysyin myös, miksi lyhyistä, tyylikkäistä hiuksista käytetään täällä nimitystä kp-tukka.

-
Ihan sama, jos tämäkin aloitus poistetaan...
Hullua...

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kananperse nimitys tulee siitä kun hiusmalli näyttää takaa jatsoen ihan kananperseeltä.

Vieläkään en tiedä mistä hiusmallista on kyse. Ei ole ollut tapana kytätä kanojen perseitä niin en tiedä.

Kun olin pieni, kotonani oli kanoja.

Siitä näkökulmasta tiedän, mistä on kysymys. En tiedä, miten muut ovat tietonsa saaneet, koska ymmärrettävästi kaikki eivät ole saaneet iloa kasvaa kanojen seurassa ja vaikutuspiirissä.

Ehkä voisit käydä jossain kotieläintilalla muodostamassa mielipiteen tästä ihmiselon keskeisestä kysymyksestä. Sen verran tiedän em. kokemuksen perusteella, että kanat ovat sielullisesti herkkiä olentoja ja olisivat järkyttyneitä siitä, että niihin liitetään joitakin negatiivisia kauneusarvoja, joiden syntymiseen ne ovat täysin viattomia.

Vierailija
22/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein nopsan gallupin äsken kahvitunnilla tämän innoittamana, miesvaltaisella toimistolla olen;

Pitkä kampaus on hippi ja usein ohuen ja rispaantuneen näköinen joten tekee epäsiistin vaikutelman jos latvat hapsottaa. Hiusjatkeet ovat miesten mielestä epähygieniset kun kantaisi toisten "moppeja" päässä Yksi sanoi että suomalaisille sopii harvoin tosi pitkät hiukset kun hiuslaatu ohutta jos vertaa eteläeurooppaaisiin joilla se hius ei näytä väkisin kasvatetulta.

Lyhyt on siisti jos se on oikeanlaisessa kasvoissa ja jos se on moderni kuin lehtien hiustuotemainoksissa, mutta paras on kuulemma tällainen keskimittainen joka näyttää siistiltä eikä latvat rehota eri suuntiin

https://hips.hearstapps.com/ghk.h-cdn.co/assets/18/03/980x490/landscape…:*

PS. Omat hiukseni ovat kuvan hiuksista noin 5 cm lyhyemmät ja kuulemma naiselliset ja ihan kivat :D[/q

Minultakin joskus kysytään hiuksista, mutta itsesuojeluvaisto pakottaa kertomaan sen, mitä nainen haluaa kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein nopsan gallupin äsken kahvitunnilla tämän innoittamana, miesvaltaisella toimistolla olen;

Pitkä kampaus on hippi ja usein ohuen ja rispaantuneen näköinen joten tekee epäsiistin vaikutelman jos latvat hapsottaa. Hiusjatkeet ovat miesten mielestä epähygieniset kun kantaisi toisten "moppeja" päässä Yksi sanoi että suomalaisille sopii harvoin tosi pitkät hiukset kun hiuslaatu ohutta jos vertaa eteläeurooppaaisiin joilla se hius ei näytä väkisin kasvatetulta.

Lyhyt on siisti jos se on oikeanlaisessa kasvoissa ja jos se on moderni kuin lehtien hiustuotemainoksissa, mutta paras on kuulemma tällainen keskimittainen joka näyttää siistiltä eikä latvat rehota eri suuntiin

PS. Omat hiukseni ovat kuvan hiuksista noin 5 cm lyhyemmät ja kuulemma naiselliset ja ihan kivat :D[/q

.

Minultakin joskus kysytään hiuksista, mutta itsesuojeluvaisto pakottaa kertomaan sen, mitä nainen haluaa kuulla.

Vierailija
24/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tää Natalie Portman vaan hiton seksikäs oikein lyhyillä hiuksilla jotka ei ole kananprsettä nähneetkään!

https://img1.southernliving.timeinc.net/sites/default/files/styles/resp…

Vierailija
25/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Miksi sinä itsekin nainen kertoisit muille naisille mitä he haluavat kuulla? :DDD

Vierailija
26/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet hiukset vaatii todella hyvän kasvojen luuston kuten Halle Berryllä tai Charlize Theronilla on.

Samoin kun ponnari tai nuttura vaatii hyvän mallisen pääkallon.

Leuaton pallinaama on helppo piilottaa osittain jopa pitkien hamppuhaituvien taakse.

Pääasia että hiukset ovat terveen näköiset eikä lakattu hattaraksi jotta mieskin uskaltaa liikuttaa kättään niissä hiuksissa, pelkäämättä että ne sormet jää sinne loukkuun.

Varovaisuus onkin paikallaan:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Medusa

Vierailija
27/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on tää Natalie Portman vaan hiton seksikäs oikein lyhyillä hiuksilla jotka ei ole kananprsettä nähneetkään!

https://img1.southernliving.timeinc.net/sites/default/files/styles/resp…

Näyttää meikatulta pojalta.

Tässä näyttää moninkertaisesti paremmalta: https://assets.vogue.com/photos/58915ba458aa89a00d542f5c/master/pass/8-…

t. Mies

Vierailija
28/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aikuiselämäni aikana hiukset todella lyhyestä melkein ristiselkään.

Miehen kanssa kun aloin seurustella oli hartioille asti tukka. Sitten se kasvoi ja oli monta vuotta pitkä.

Sitten sain ensimmäisen lapsen. Hiukset varisivat päästäni urakalla. Niitä lähti valtavasti ja pitkä liru näytti kamalalta. Siispä siirryin suosiolla lyhyempään malliin. Lyhyttä/korvien alle ulottuvaa tukkaa pidin olosuhteiden pakosta kolmisen vuotta. Jos kasvoi yhtään pidemmäksi näytti ihan kamalalta, kun oli niin ohutta.

Sitten aloin odottaa toista lastamme. Hiukset innostuivat uudessa raskaudessa kasvamaan vuosien jälkeen uudestaan ihan niin kuin ennen. Kun toinen syntyi oli hiukset kasvaneet korvien tienoilta hartioiden tuntumaan asti. Ajattelin, että annan olla niin kauan, kunnnes taas harvenevat.

Tällä kerralla eivät sitten harvenneetkaan. Meni komisen vuotta ja hiukset olivat kasvaneet taas melkein ristiselkään asti. Alkoivat olla jo ruman pitkät.

Nykyään suosin lapojen ja ristiselän puoliväliin ulottuvia hiuksia. Lyhyitä en enää koskaan leikkaa jos ei ole pakko ja nämä näyttävät + voivat hyvin.

Viimeisen yhdeksän vuoden aikana voin sanoa, että lähestymisyrityksiä ja pokailuja baarissa on tullut huomattavasti enemmän silloin, kun hiukset ovat pitkät.

Vierailija
29/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lyhyet hiukset. Siis Jean Sebergin malliin lyhyet, paitsi tummat. Olen kokenut etta monet kiinnittää niihin huomiota siksi että ne ovat aika epätavalliset. On myos kommentoitu että sopivat juuri minun kasvoihini. Uskon että pitkistä hiuksista pitävät miehet eivät edes huomaa minua, ja se on ihan ok. Pidän tosi paljon tästä tukastani ja tunnen itse oloni viehättäväksi, se on tärkeintä.

Vierailija
30/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on sanonut että tykkää hiuksistani millaisina vaan, mutta parhaat ne on vähän pidempinä. No, kyllä se mulle käy, sanon kyllä aina ettei hänkään sitten ihan siiliksi saa leikata että saan ihastella hänen kihartuvia hiuksiaan.

Vierailija
31/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lyhyet hiukset. Siis Jean Sebergin malliin lyhyet, paitsi tummat. Olen kokenut etta monet kiinnittää niihin huomiota siksi että ne ovat aika epätavalliset. On myos kommentoitu että sopivat juuri minun kasvoihini. Uskon että pitkistä hiuksista pitävät miehet eivät edes huomaa minua, ja se on ihan ok. Pidän tosi paljon tästä tukastani ja tunnen itse oloni viehättäväksi, se on tärkeintä.

Ap:n kysymys tosin oli, että mitä mieltä miehet ovat.

Jos sinut tuntevilta miehiltä kysyisi näytätkö kauniimmalta nykyisenä vai jos kasvattaisit pitkät hiukset, he vastaisivat pitkät hiukset.

Vierailija
32/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalle naiselle sopii lyhyet hiukset. Ne tuo maskuliinisuutta naiselle, samalla tavalla kuin pitkä tukka tai hame miehelle.

Vierailija
33/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorelle naiselle sopii pitkät hiukset, alle kolmekymppiselle.

Tuttavapiirissäni on yli 70-vuotias nainen, jolla on pitkät hiukset aina auki ja kaikki ihmettelee selän takana, miten toi vanha akka pitää tuollaisia pitkiä hiuksia. Vai onko nää ihmettelijät kateellisia?

Vierailija
34/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavannut useampiakin miehiä, joiden mielestä lyhyt tukka naisella on kaunis. Parempi, kuin pitkä.

Toki riippuu paljon naisen luustosta ja piirteistä. 

Minä itse taidan tykätä enemmän miehistä, jotka ovat hieman erilaisia mieltymyksissään, ei niin perinteisiä - ei aina sen pitkän tukan perään.

Ja mulla itselläni on ollut hiukset laidasta laitaan: tummat, vaaleat, punaiset, siilistä melkein peppuun asti, suorat ja kiharat. Melkein kaikki on kokeiltu!

Vierailija
35/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissäni on yli 70-vuotias nainen, jolla on pitkät hiukset aina auki ja kaikki ihmettelee selän takana, miten toi vanha akka pitää tuollaisia pitkiä hiuksia. Vai onko nää ihmettelijät kateellisia?

Kyllä. Ovat kateellisia.

Vierailija
36/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keira Knoghtley, Tura Naks, Qinona Euser, näille sopii todella luhitlon tukka.

Vierailija
37/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on pitkät? Tosipitkiä ei juuri pidetä auki käytännön syistä.

Mun seitsemänkymppisellä äidillä on hopeinen letti vyötärölle, mummulla, rauha hänelle, oli samanlainen takareiteen saakka. Ajattelin mennä perässä, koska voin; mitä enemmän ikää tulee, sen vähemmän altis on sosiaalisille paineille. Kateus on yleensä turhaa ja kuviteltua.

13

Vierailija
38/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aiemmat poikaystäväni ovat pitäneet pitkästä tukasta jos näistä tyyliasioista on ollut puhe, mutta toisaalta lukiossa oli yhteenväliin lyhytkin letti eikä tuntunut, että se olisi ketään karkottanutkaan. Eikä minulle edes mielestäni sopinut lyhyt tukka kun en koskaan jaksanut laittaa sitä kunnolla...

Nyt mieheni tapasi minut pitkätukkaisena, mutta esikoisen synnyttyä leikkasin hiukset lyhyiksi yhden kylpyepisodin jälkeen kun liukas vauva tarttui tukasta kiinni kun hänet nostin, enkä meinannut saada häntä kuivattua, melkein tippui lattialle... ja se leikkaus meni ihan päin helvettiä niin että siiliksi piti vetää. Mies kehui kyllä kauniiksi silti kun pidin siilenä sen puolivuotta, mutta sillä ei kyllä enää katseita käännetty :D ja oli muuten vielä kauheampi kun aloin pitkää tukkaa kasvattaa takaisin...

Ei siis enää ikinä lyhyttä tukkaa, sen kasvattaminen pitkäksi on niin hirveää. Mutta riippuu varmaan ihan naisesta, joillekin se sopii hyvinkin ja jos on kauniisti taipuva hius niin on ehkä helppokin. Itsestä vain pitkä on oikeasti helppo. :)

Vierailija
39/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukkanen nainen näyttää rekkalesbolta.

Vierailija
40/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS. Omat hiukseni ovat kuvan hiuksista noin 5 cm lyhyemmät ja kuulemma naiselliset ja ihan kivat :D

Mulla on samanlaiset hiukset kuin kuvassa olevalla tummalla naisella. Oma väri tummanruskea ja menee laineelle. Tykkään tosi paljon..ja tuntuu miehetkin tykkäävän;)

( Tosin sillä asialla ei ole väliä, itellä ollut kaikkia pituuksia). Mieheni tykkää enemmän lyhyehköstä (puolipitkä) , sopii mulle parhaiten koska mulla on ovaalit sirot kasvot.