Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin pitkistä hiuksista. Aloitus poistettiin...

Vierailija
10.09.2018 |

Nyt en kyllä ihan ymmärrä.

-
Kysyin, haluatavatko miehet naisille pitkät hiukset enkä muuta kuin kysynyt.

Kysyin myös, miksi lyhyistä, tyylikkäistä hiuksista käytetään täällä nimitystä kp-tukka.

-
Ihan sama, jos tämäkin aloitus poistetaan...
Hullua...

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en kyllä ihan ymmärrä.

-

Kysyin, haluatavatko miehet naisille pitkät hiukset enkä muuta kuin kysynyt.

Kysyin myös, miksi lyhyistä, tyylikkäistä hiuksista käytetään täällä nimitystä kp-tukka.

-

Ihan sama, jos tämäkin aloitus poistetaan...

Hullua...

Juu, minä taas kysyin muutama päivä sitten hiustenpidennyksistä. Ketjuun ehti tulla mielenkiintoista, asiallista keskustelua muutama sivu, ja sitten se poistettiin. :/

Ei ollut edes eka kerta kun täällä ei saa ihan tavallisista asioista keskustella asiallisesti. Ei tee enää mieli nähdä vaivaa avausten tekemiseen ja paneutuvaan kommentointiin, kun ei voi koskaan tietää meneekö se vaivannäkö ihan hukkaan.

Vierailija
42/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pitkät tai lyhyet hiukset pelkästään ei tee ketän kauniiksi tai päinvastoin. Kyllä se on kasvojen kauneus, hyvä ryhti ja iloisuus enemmänkin kuin pitkä tukka.

Tuntemani 70-kymppinen huonoryhtinen, kaksoisleukainen nainen näyttää naurettavalta mustaksi värjättyine pitkine hiuksineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on tulleet mun pitkistä hiuksista villeiksi, monet kehuneet ja sanoneet, että naisella pitää olla pitkät hiukset. Joskus ne oli lyhyet, tuli pari valitusta puolitutuilta ja yksi tutumpi oli suruissaan, että miksi leikkasit. Pidän itse hiuksistani ja iloitsen siitä, että ne ovat minun ikäiselleni oikeastaan aika erikoiset nyt, kun olen keski-ikäinen: pitkät, kiiltävät ja luonnostaan hyvän väriset. Nautin niin kauan kuin voin :)

Vierailija
44/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorelle naiselle sopii ultralyhyet hiukset, yli 40 -v ei koska:

1. lyhyeksi leikatut hiukset vanhemmalla naisella on kuin huutomerkki että menopaussini on alkanut ja hiukset lähtee päästä

2. huomio kiinnittyy kaikkiin kasvojen virheisiin, mm ryppyihin ja ihon roikkumiseen

3. vanhemmalla naisella jos on hoikka poskipäät ja muu kasvojen luusto korostuu -> piirteet terävöityy/ kovenee ja lyhyt kampaus (siis poikatukka) korostaa sitä -> tekee luurangon/haamun/ vanhan näköiseksi. Tekee miesmäisen näköiseksi.

Em asiat vaatisivat vaativat lyhyttukkaiselta yli nelikymppiseltä kauniin ihon ja täydellisen meikin jotta ei olisi miehekkään näköinen.

Vierailija
45/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy miehenä kysyä, että mikä on lyhyt tukka? Puhutaanko tässä alle 10 cm:n pituisista vai onko polkkatukkakin lyhyt? Jälkimmäinen mielestäni seksikäs ja sopii monelle. Siis tän tyyppinen https://www.iceniipswich.org.uk/files/18/best-cool-pixie-ombre-hairstyl…

Vierailija
46/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorelle naiselle sopii pitkät hiukset, alle kolmekymppiselle.

Tuttavapiirissäni on yli 70-vuotias nainen, jolla on pitkät hiukset aina auki ja kaikki ihmettelee selän takana, miten toi vanha akka pitää tuollaisia pitkiä hiuksia. Vai onko nää ihmettelijät kateellisia?

Ei ole vaikea arvata, että nämä seläntakana puhuvat ihmettelijät ovat itse keski-ikäisiä kp-tukkaisia naisia?

Vierailija
47/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää kananpersetukasta, mulla kuitenkin on puoleen selkään ulottuva pitkä tukkajoka tuntuu sekin kääntävän katseita

Vierailija
48/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy miehenä kysyä, että mikä on lyhyt tukka? Puhutaanko tässä alle 10 cm:n pituisista vai onko polkkatukkakin lyhyt? Jälkimmäinen mielestäni seksikäs ja sopii monelle. Siis tän tyyppinen https://www.iceniipswich.org.uk/files/18/best-cool-pixie-ombre-hairstyl…

ei kai sille mitään virallista määritelmää ole. mun mielestä jos hiukset ei yllä hartioille niin lyhyet. jonkun toisen mielestä leuka on se maaginen raja. ton kuvan hiukset lyhyet mun silmissä

Vierailija
49/49 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesusonherra kirjoitti:

Aika harvalle naiselle sopii lyhyet hiukset. Ne tuo maskuliinisuutta naiselle, samalla tavalla kuin pitkä tukka tai hame miehelle.

Jotenkin tuli heti mieleen Mel Gibson Braveheartissa kun luin kommenttisi. Oikeessahan sä olet. Ainakin siinä leffassa pitkä tukka ja hame toi maskuliinisuutta.