Maajussille Morsian 2018 OFFICIAL Vol II
Ensimmäinen on edelleenkin aivan turhaan lukossa ja ohjelmalle ei ole hyvää keskustelupaikkaa joten tässäpä uusi.
Mauno tosiaan tiedustelee lapsellisesti "notta tykkääkö tytöt seksistä" ja yleisellä tasolla homma herättää melko lailla myötähäpeää. Eniten harmittaa sen nuorimman Nastolalaisen kaverin puolesta emäntäkokelaidensa taso, AJ:lla ja Tuomolla ei ole hätää ja Mauno on saamansa ansainnut..
Kommentit (35)
Maunon ajoasento oli ihan samanlainen kuin Uuno Turhapurolla. Ja miksi sen pitää lääppiä ihan kaikkia naisia, tuota joogaohjaajaakin. Ällö. Enkä mä kestä tuota narinaa. Aargh!!
Onko palotarkastaja sama asia kuin palomies?
Tuomo sai viime vuonna tukiaisia 40 000e
Siis mikä ihme toi Kirsi on naisiaan?
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä ihme toi Kirsi on naisiaan?
En pysty sanoo. Miten on edes valittu tähän? Tuotantoyhtiö saisi hävetä! Myötähäpeän huippu.
Voi ei toi Kirsi.... mun kävi sitä sääliksi... tosi nätti hänellä on mut selkeesti joku puheongelma/vamma?
Onkohan tässä nyt ollut tieto, että ohjelma on tullut tiensä päähän ja nyt sitten revitään kunnon katsojalukuja. Sairaiden ihmisten kustannuksella. Helvetin törkeetä.
Mitä pimuja siellä tuotannossa pyörii.
Onko tää ny virallinen keskustelu vai onko jossai aktiivisempi?
Vierailija kirjoitti:
Onko palotarkastaja sama asia kuin palomies?
Ei, Eetulla on inssi-koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Onko kirsi vammanen?
Hällä oli muistaakseni kuulovamma, asennettu myöhemmin implantit, joka selittäisi puheen vaikeudet.
Mä veikkaisin et se on vegaani.