Asperger-naiset, pystyttekö seurustelemaan/harrastamaan seksiä?
Kommentit (12)
Mitä? Minulla on kaksi aikuista lasta, ja lukuisia suhteita menneisyydessä sekä naisten että miesten kanssa. Olen bi. Nykyisin (luonnollisesti) libido on iän mukana laskenut. Seksiä harrastan muutenkin vain ihmisen kanssa, johon minulla on rakkaussuhde - rakkauden tekoja.
Todellakin. Mutta kuten edellinen, harrastan seksiä vain rakkaudesta. En ole koskaan pystynyt yhden illan juttuihin tai kajoamaan vieraaseen ihmiseen johon ei ole tunnesidettä.
Nuorena parikymppisenä seksi ei niin kiinnostanut kun kipuilin itseni kanssa mutta sitten kolmekymppisenä innostuin kun olin oppinut tuntemaan ja hyväksymään itseni, tai paremminkin tykkäämään itsestäni.
Täh? Olen himonussija. Vähintään kaksi kertaa päivässä.
Kyllä pystyn ja nautin siitä erittäin paljon. Nyt kumminkin näyttää että en enää pysty seuraa samaan niin valitettavasti jää tämä osuus pois minun elämästä. Exä sanoi että harrastan seksiä kun mies... vissiin siihen viitaten että rohkeasti teen mitä haluan. Hän myös ikävästi vihjaisi että olen lumppu kun tykkään seksistä ja monta kertaa sanoi että ei usko kun kerroin että olen harrastanut seksiä vaan neljän ihmisen kanssa. Ei se että tykkää seksistä usein tarkoita että kumppaneita olisi monta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pystyn ja nautin siitä erittäin paljon. Nyt kumminkin näyttää että en enää pysty seuraa samaan niin valitettavasti jää tämä osuus pois minun elämästä. Exä sanoi että harrastan seksiä kun mies... vissiin siihen viitaten että rohkeasti teen mitä haluan. Hän myös ikävästi vihjaisi että olen lumppu kun tykkään seksistä ja monta kertaa sanoi että ei usko kun kerroin että olen harrastanut seksiä vaan neljän ihmisen kanssa. Ei se että tykkää seksistä usein tarkoita että kumppaneita olisi monta.
Siinä se taas tuli!
Koen olevani lievä aspi, olen suhteessa ihmisen kanssa jota rakastan. Koen välillä vaikeaksi saada itseni haluamaan seksiä. Toisaalta välillä kyllä tekee mieli ihan yrittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Olen himonussija. Vähintään kaksi kertaa päivässä.
Pysyykö mies mukana?
Pystyisin seurustelemaan, mutta en seurustele koska se johtaisi seksiin ja siihen en pysty. En voi päästää toista niin lähelle.
En pysty.
Koko asia kuvottaa minua.
Koen olevani aseksuaali.
Eihän seksin harrastamisessa ole mitään hankaluuksia jos on vaan libido kunnossa, mutta ihmissuhteen muodostaminen onkin se hankala osuus poikkeavalle yksilölle.
Tapauskohtaista...