Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku 50-60-vuotias mies haukkui mut pystyyn, kun en suostunut lähtemään hänen mukaansa

Vierailija
10.09.2018 |

Sellanen työpäivä taas. Pitää varmaan jatkossa muistaa, ettei vanhemmille miehille kannata hymyillä asiakaspalvelutilanteessa.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia edes haittaa? Tuollaiset vanhat kurtut haukkuu kaikkia. Haasta oikeuteen kunnianloukkauksesta. Tai sano ettet halua vetelää meduusaa vaan oikean miehen

Vierailija
2/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran näin: Olin asiakaspalvelussa tuttavan kanssa ja oltiin molemmat siinä tilanteessa. Tuli eräs vanha pappa, joka alkoi haukkua minua huoraksi ja kaveriani kauniiksi, puhtaaksi ja ihanaksi. Kaverini oli juuri pettänyt miestään kun taas minun mieheni oli juuri pettänyt minua. Olin aika vihainen hetken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi kerran näin: Olin asiakaspalvelussa tuttavan kanssa ja oltiin molemmat siinä tilanteessa. Tuli eräs vanha pappa, joka alkoi haukkua minua huoraksi ja kaveriani kauniiksi, puhtaaksi ja ihanaksi. Kaverini oli juuri pettänyt miestään kun taas minun mieheni oli juuri pettänyt minua. Olin aika vihainen hetken.

Miksi alapeukutat? 

Vierailija
4/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista tuo seksuaalinen turhautuminen saa aikaan monissa miehissä.

Vierailija
5/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehissä sen ymmärtää mutta vanhat papat 🤮

Vierailija
6/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää alistuko ja olko kontrolloitavissa.

Se että antaa itsevarman vaikutelman, ei ole vittuilua. Tuli mieleen urheilujuontaja Mervi Kallion haastattelu, hän sanoi ettei ole koskaan ahdisteltu. Olisiko sellainen täysin ylivoimainen hymy? Esim sairaalassa/ hoitajat saa olla vakavia ja tiukan asiallisia. Sekään ei ole vittuilua. Yleensä ottaen pitää välttää ettei äijä ehdi sanoa mitään joten aina voi esittää kiireistä.

Vierailija
7/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yks juoppo papparainen sanoo ikävän asian. Teenpä ketjun av palstalle ja paisuttelen asiaa, kun ei mulla ole muuta elämää.

Vierailija
9/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää alistuko ja olko kontrolloitavissa.

Se että antaa itsevarman vaikutelman, ei ole vittuilua. Tuli mieleen urheilujuontaja Mervi Kallion haastattelu, hän sanoi ettei ole koskaan ahdisteltu. Olisiko sellainen täysin ylivoimainen hymy? Esim sairaalassa/ hoitajat saa olla vakavia ja tiukan asiallisia. Sekään ei ole vittuilua. Yleensä ottaen pitää välttää ettei äijä ehdi sanoa mitään joten aina voi esittää kiireistä.

Onko vinkkejä miten selvitä töykeistä, nalkuttavista, tönivistä ja ohittavista 50-60-vuotiaista naisista? Niitä on kaupunki täynnä. Tunnen oloni uhatuksi.

Vierailija
10/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset turhautuneet papparaiset haukkuu kaikki, kun kukaan ei lähde niiden kanssa. Normi meininki.

Vierailija
11/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen työpäivä taas. Pitää varmaan jatkossa muistaa, ettei vanhemmille miehille kannata hymyillä asiakaspalvelutilanteessa.

Ap taitaa olla aika harmaa hiirulainen 😂 jos yksi lähestymisyritys on saanut hänet noin tuohduksiin. Ei taida tapahtua usein.

Vierailija
12/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sekin seksuaalista turhautumista kun lauma varttuneempia naishenkilöitä flirttasi komealle urheiluosaston miesmyyjälle tänään, kun olin lenkkariostoksille. Kohteliaasti yritti kundi olla, ja säilyttää ammattihymynsä, kun tädit vielä luuli olevansa kuumaa kamaa. Myötähäpeä oli suuri.

Vierailija
13/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla aika harmaa hiirulainen 😂 jos yksi lähestymisyritys on saanut hänet noin tuohduksiin. Ei taida tapahtua usein.

Tapahtuu useinkin, mutta aspana en saa laittaa yhtä töykeästi takaisin.

Ap

Vierailija
14/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kaikki muut työntekijät taputti?

Vierailija
15/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juu tietty tapahtuu. Ihan takuulla.

Vierailija
16/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kaikki muut työntekijät taputti?

Meitä on vain yksi työntekijä, per vuoro.

Ap

Vierailija
17/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tekee aloituksen tuollaisesta asiasta! Olen itse asiakaspalvelussa ollut vuositolkulla ja vastaan tulee joka päivä ihan hirveitä naisia ja miehiä ja sit aivan ihania naisia ja miehiä.

Oliko AP takaa-ajatuksena vain päästä haukkumaan miehiä? K-päitä on kuule ihan tasaisesti molemmissa sukupuolissa.

Vierailija
18/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juu tietty tapahtuu. Ihan takuulla.

Siellä setämies purkaa kiukkuaan

Vierailija
19/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi ap. Et sä missään töissä käy. Kissojesi kanssa olet kotona ja tehtailet näitä sikamiesketjuja.

Vierailija
20/54 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sanopa seuraavalla kerralla tiukan asiallisesti, että tuo on seksuaalista häirintää eli lopetatko heti vai tehdäänkö rikosilmoitus. Ilmoitus myös esimiehelle, joka kerta, voisitte vaikka sopia että sellaisen asiakkaan palvelun voi lopettaa ekan huomautuksen jälkeen tai siirtää jollekulle toiselle.. Jos esimiestä ei kiinnosta onni työsuojelupiiri.