Joku 50-60-vuotias mies haukkui mut pystyyn, kun en suostunut lähtemään hänen mukaansa
Sellanen työpäivä taas. Pitää varmaan jatkossa muistaa, ettei vanhemmille miehille kannata hymyillä asiakaspalvelutilanteessa.
Kommentit (54)
Voi olla jotain alkavaa muistisairauttakin. Jotkut muuttuvat aggressiivisiksi ja yliseksuaalisiksi.
Mä koin saman nyt lauantai-iltana kun olin koiran kanssa lenkillä. Vastaan hoippui vahvasti päihtynyt, arviolta just joku 50-60-vuotias mies joka sitten tokaisi, että hei likka, lähe mun luo. Kun vastasin kiitos, mutta ei kiitos niin sen jälkeen kuulin olevani lihava h*ora jolla ei ole varaa ylpeillä.
Ukko tuskin muistaa koko kohtaamista, mutta mulla oli paha mieli koko illan ja vieläkin v*tuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sinun työ ole palvella asiakasta?
Toi asiakaspalvelija on ammattinimikkeenä harvinaisen huono, koska oikeasti on näitä imbesillejä jotka kuvittelee että silloin ihminen palvelee työkseen muita eli on lähinnä jokin orja jota asiakas saa kyykyttää niin paljon kuin sielu sietää. Ja yleensä vielä typeränä kuvittelee, että asiakas olisi aina oikeassa. Ja pah, ei ole koskaan. Asiakaspalvelija palvelee ainoastaan sitä yritystä ja hankkii sille yritykselle lisää asiakkaita tai oikeammin lisää rahaa. Ketään ei oikeasti kiinnosta se asiakas, saati olla asiakkaan palvelija, mutta asiakkaan rahat saadakseen asiakasta täytyy jonkin verran sietää.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista tuo seksuaalinen turhautuminen saa aikaan monissa miehissä.
Olkoon vaikka kuinka turhautunut. Ei kiinnosta yhtään. Haukun kaikki tollaset miehet kyvyttömiksi luusereiksi. Ovat vähän aikaa ihmisiksi sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit mennyt vaan mukaan jä täyttänyt ainoan järkevän funktiosi elämässä avaamalla saksesi hopeaketulle.
Tyydytä sinä toki olemassaolosi tarkoitus tuolla tavalla jos haluat. Aloittaja on työtä tekevä ihminen, joka elättää itsensä ja ehkä jonkun muunkin ja siinä ohessa maksaa veroja, joilla elätetään kaiketi sinut (toimeentulotuki tai hulluuden tai henkisen kehitysvammasi vuoksi määrätty eläke).
Ja naps kun osui kipeästi.
Hanki nyt j*malauta jo hoitoa itelles.
Aijaijai! Maltilla nyt siellä, lapset säikkyy sua.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vastaavassa tilanteessa kysynyt silmät pyöreänä että siis voiko sun iässä vielä olla seksielämää, en olis ikinä uskonut. Jotenkin se keskustelu tyrehtyy siihen.
Vapaalla voisinkin heittää jotain tollaista. Työaikana pyrin olemaan asiallinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit mennyt vaan mukaan jä täyttänyt ainoan järkevän funktiosi elämässä avaamalla saksesi hopeaketulle.
Tyydytä sinä toki olemassaolosi tarkoitus tuolla tavalla jos haluat. Aloittaja on työtä tekevä ihminen, joka elättää itsensä ja ehkä jonkun muunkin ja siinä ohessa maksaa veroja, joilla elätetään kaiketi sinut (toimeentulotuki tai hulluuden tai henkisen kehitysvammasi vuoksi määrätty eläke).
Ja naps kun osui kipeästi.
Hanki nyt j*malauta jo hoitoa itelles.
Aijaijai! Maltilla nyt siellä, lapset säikkyy sua.
Setämiehellä selkeesti mennyt aloitus tunteisiin.
Mun strategiani tuollaisia ukkeleita ja huutelijoita kohtaan on se, että ignooraan heidät täysin. Ei minulla ole heille mitään puhuttavaa. En siis ikään kuin näe tai kuule heitä ollenkaan. Sen kun huutelevat ja ehdottelevat keskenään, kun minä jatkan matkaani.
Asiakaspalvelutilanteessa taktiikkani ei tosin välttämättä toimi. Toisaalta: Asiakkaidenkin kuuluu käyttäytyä kunnolla, ja jos joku ehdottelee asiakaspalvelijalle sopimattomia, miksi siihen pitäisi edes vastata mitään?
Kummasti tää aloitus menee joillakin tunteisiin.
Kuluttaja-asiakkaiden suusta nyt voi tulla ihan mitä tahansa. Osa aspan ammattitaitoa onkin paksunahkaisuus - ei noihin kannata jäädä kiinni. Yhdestä sisään ja toisesta ulos on ainoa mahdollinen toimintatapa.
Eikun etiäpäin. Valittaminen, ihmettely tai uhriutuminen ei auta yhtään tässä.
no jos nyt ajatellaan sitä naisen hanuria kokonaisuutena, niin sieltähän tulee kakkaa, verta, valkovuotoa ja kusta, hyi stana, ketä semmoinen kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Kuluttaja-asiakkaiden suusta nyt voi tulla ihan mitä tahansa. Osa aspan ammattitaitoa onkin paksunahkaisuus - ei noihin kannata jäädä kiinni. Yhdestä sisään ja toisesta ulos on ainoa mahdollinen toimintatapa.
Mitäs jos noi asiakkaat oppisivat käyttäytymään? Mulle maksetaan palkkaa jostain ihan muusta kuin haukkujen ja ehdotteluiden kuuntelusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos noi asiakkaat oppisivat käyttäytymään? Mulle maksetaan palkkaa jostain ihan muusta kuin haukkujen ja ehdotteluiden kuuntelusta.
Ap
No itseasiassa asiakaspalveluun kuuluu myös ne juntit ja vittumaiset asiakkaat, ja siitä maksetaan että hoidat asian jotenkin. Uskoisin, että sinullekin on neuvottu ettei tarvitse palvelle enää sen jälkeen kun mennään henkilökohtaisuuksiin.
Meillä ainakin linja on että jos alkaa tulla törkeyksiä ja asiattomuuksia niin voi lopettaa asiakaspalvelun, eli täysi ignooraus. Itse hoitaisin asian seuraavan kerran niin että ilmoittaisin, että minun ei tarvitse kuunnella henkilökohtaisuuksia ja lopettaisin palvelemisen ja kehottaisin vaihtamaan liikettä.
Ja jonkun reppanan käy vielä kateeksi?? Ei voi olla totta!