Joku 50-60-vuotias mies haukkui mut pystyyn, kun en suostunut lähtemään hänen mukaansa
Sellanen työpäivä taas. Pitää varmaan jatkossa muistaa, ettei vanhemmille miehille kannata hymyillä asiakaspalvelutilanteessa.
Kommentit (54)
Se on kyllä hämmästyttävää, että joillain kuuskymppisillä miehillä on vieläkin puberteetti päällä.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi ap. Et sä missään töissä käy. Kissojesi kanssa olet kotona ja tehtailet näitä sikamiesketjuja.
Kolahtiko?
Minun kaverini on kehittänyt ajatushimmelin, jonka mukaan tuollainen käytös on ominaista miehille, joilla ei ole enää seksuaalista kykyä jäljellä. Kun otetaan mahdoton kohde ja tehdään sanallisia hyökkäyksiä niin siinä on miehekkyyden osoitusta ja jonkinlainen penetraatio.
Vierailija kirjoitti:
Minun kaverini on kehittänyt ajatushimmelin, jonka mukaan tuollainen käytös on ominaista miehille, joilla ei ole enää seksuaalista kykyä jäljellä. Kun otetaan mahdoton kohde ja tehdään sanallisia hyökkäyksiä niin siinä on miehekkyyden osoitusta ja jonkinlainen penetraatio.
Todennäköisesti älyllinen kykykin on hiukan kateissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti älyllinen kykykin on hiukan kateissa.
No ei ne lähentelijät koskaan ole mitään parasta materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Joku yks juoppo papparainen sanoo ikävän asian. Teenpä ketjun av palstalle ja paisuttelen asiaa, kun ei mulla ole muuta elämää.
Nainen hermostuu seksuaalisesta ahdistelusta. Sinä vedät siitä herneen nessuun ja postaat vauvapalstalle naisvihaa, kun sinulla ei ole muuta elämää ja naisia nyt vaan saa tuollainen lihaa syövä toksinen heteromies rääkätä huvikseen. Ja juoppoushan se on tekosyy murhiinkin. "Sori, olin kännissä", "Vaimo ei selviä lumitöistä ilman minua, saanko alennusta tuomioon?"
Eikös sinun työ ole palvella asiakasta?
Miesten vaihdevuodet. Mieshormoni laskee ja ärtymys lisääntyy.
Roikkupalli ei ole saanut tussua vuosikymmeniin, pistää varmaan kiukuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisit mennyt vaan mukaan jä täyttänyt ainoan järkevän funktiosi elämässä avaamalla saksesi hopeaketulle.
Tyydytä sinä toki olemassaolosi tarkoitus tuolla tavalla jos haluat. Aloittaja on työtä tekevä ihminen, joka elättää itsensä ja ehkä jonkun muunkin ja siinä ohessa maksaa veroja, joilla elätetään kaiketi sinut (toimeentulotuki tai hulluuden tai henkisen kehitysvammasi vuoksi määrätty eläke).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit mennyt vaan mukaan jä täyttänyt ainoan järkevän funktiosi elämässä avaamalla saksesi hopeaketulle.
Tyydytä sinä toki olemassaolosi tarkoitus tuolla tavalla jos haluat. Aloittaja on työtä tekevä ihminen, joka elättää itsensä ja ehkä jonkun muunkin ja siinä ohessa maksaa veroja, joilla elätetään kaiketi sinut (toimeentulotuki tai hulluuden tai henkisen kehitysvammasi vuoksi määrätty eläke).
Ja naps kun osui kipeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellanen työpäivä taas. Pitää varmaan jatkossa muistaa, ettei vanhemmille miehille kannata hymyillä asiakaspalvelutilanteessa.
Ap taitaa olla aika harmaa hiirulainen 😂 jos yksi lähestymisyritys on saanut hänet noin tuohduksiin. Ei taida tapahtua usein.
Tapahtuu useinkin, mutta aspana en saa laittaa yhtä töykeästi takaisin.
ApJuu tietty tapahtuu. Ihan takuulla.
Sinä et ole nainen etkä koskaan ole tehnyt työtä. Jos olisi nainen, tietäisit että lähes jokaista naista ahdistellaan, huoritellaan ja että sitä tapahtuu myös työssä, myös ja erityisesti asiakkaiden toimesta. Minähän sun palkkas maksan, ne sanovat ostettuaan pullon kaljaa.
Tietääkseni palkan maksaa työnantaja. Asiakas vaihtaa rahansa siihen hyödykkeeseen, jonka kaupan hyllyltä otti.
Minä olen vastaavassa tilanteessa kysynyt silmät pyöreänä että siis voiko sun iässä vielä olla seksielämää, en olis ikinä uskonut. Jotenkin se keskustelu tyrehtyy siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tekee aloituksen tuollaisesta asiasta! Olen itse asiakaspalvelussa ollut vuositolkulla ja vastaan tulee joka päivä ihan hirveitä naisia ja miehiä ja sit aivan ihania naisia ja miehiä.
Oliko AP takaa-ajatuksena vain päästä haukkumaan miehiä? K-päitä on kuule ihan tasaisesti molemmissa sukupuolissa.
Naisia tarvitsee harvemmin pelätä. Ne eivät raiskaa eivätkä järin usein tapakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista tuo seksuaalinen turhautuminen saa aikaan monissa miehissä.
Miehissä sen ymmärtää mutta vanhat papat 🤮
Papallakin on miespeili, jossa hän näyttää hyvältä ja houkuttelevalta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tekee aloituksen tuollaisesta asiasta! Olen itse asiakaspalvelussa ollut vuositolkulla ja vastaan tulee joka päivä ihan hirveitä naisia ja miehiä ja sit aivan ihania naisia ja miehiä.
Oliko AP takaa-ajatuksena vain päästä haukkumaan miehiä? K-päitä on kuule ihan tasaisesti molemmissa sukupuolissa.
Kukako tekee aloituksen? Joku nuorempi kuin sinä, joka ei vielä ole täysin turtunut paskamaiseen kohteluun ja ala-arvoiseen käytökseen. Ja jonka ei toivottavasti ikinä tarvitsekaan siihen turtua ja alistua.
Hän ei haukkunut miehiä. Hän inhosi sitä yhtä ainutta puliukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naps kun osui kipeästi.
Hanki nyt j*malauta jo hoitoa itelles.
Ap:n tarkoitus olikin varmaan kiinnittää tällaiseen asiaan huomiota, eli mitä kaikkea aspassa tarvitsee sietää.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sinun työ ole palvella asiakasta?
Kenenkään työ ei ole alistua kuuntelemaan tuollaista paskaa. Tämä tyttö on varmaankin kioskissa töissä. Eipä taida olla sinullakaan kokemusta työelämästä. Tai naisista. Tai mistään.
Sanopa seuraavalla kerralla tiukan asiallisesti, että tuo on seksuaalista häirintää eli lopetatko heti vai tehdäänkö rikosilmoitus. Ilmoitus myös esimiehelle, joka kerta, voisitte vaikka sopia että sellaisen asiakkaan palvelun voi lopettaa ekan huomautuksen jälkeen tai siirtää jollekulle toiselle.. Jos esimiestä ei kiinnosta onni työsuojelupiiri.