Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää Maunoa ja silti on alkanut säälittään tämä sen naiskavalkaadi. 😂
En ymmärrä ihmisiä jotka sanoo ettei voi sietää Maunoa!
Ohjelman alusta oon ajatellut että on ihan symppis ja miellyttävä mies.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mauno ottaa kädestä kiinni ja pyytää viereen, jos ei edes kiinnosta???
Kieltämättä, erikoinen veto. Tais päästä Maukalta vahingossa suusta se pyyntö, kun koko olemus kertoi, että kaveri halusi vain juosta kotiin yksin rauhoittumaan.
Miksi täällä haukutaan Antti Jussia joka vaikuttaa kaikin puolin unelmamieheltä ?
Tuo Tuomokin on varsinainen Pekko Aikamiespoika.
Mitä ne moottoripyöräilijät AJ:n treffien alussa oikein olivat?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Maukka ohjelman jälkeen löydä jonkun naisen, kun toi sen naisenkaipuu alkaa jo sulattaa joidenkin sydämiä ja unohtuu ne ylipainopuheet :D
Turun Venukseen vaan ni löytyy ruipelo naisia jotka taatusti antaa.
Vierailija kirjoitti:
SPOILER!!
Mauno valitsee hevosen
😅 "Valintani on..." Kuvataan kolmea naista, hevonen hirnahtaa taustalla ja kuva siirtyy naisten vierellä rivissä viimeisenä olevaan hevoseen. Mauno ratsastaa hevosen selässä auringonlaskuun ja he elävät onnellisina elämänsä loppuun saakka.
Saa nähdä miten Tuomo mököttää jos häviää.
Olenko ainoa jonka mielestä Ilmari on epämiellyttävä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne moottoripyöräilijät AJ:n treffien alussa oikein olivat?
Henkivartijoita, onhan noi nyt julkkiksii.
Kyllä Maunolle kumppani löytyy, kunhan ymmärtäisi rajata vastakkaisen sukupuolen hakukriteerien ulkopuolelle.
Ai, toi Marjo on jo toisella kierroksella.
Mulla on ihan sellanen olo et Marjo ja Tuomo ois treffaillu ennenkin. Siis naantalin jälkeen.
Miten tämä koko ohjelma on niin tahmeaa ja pysähtynyttä. Jos ohjelma vielä jatkuu (luulen että ei), niin kannattaa ottaa oppia Ruotsin vastaavasta. Siellä ollut iloa, menoa, tunteita, persoonia ja yllättäviä käänteitä. Tosin nämä Tuomon treffit ovat mukavat.
Kenet itse valitsisit maajusseista ?
Vierailija kirjoitti:
Tuo Tuomokin on varsinainen Pekko Aikamiespoika.
Minusta Tuomo on edelleenkin ihana, ovat niin lutusia tuolla laiturilla.
Läpsyttelijä on mukana. En sano kuka ja millä tykkää läpsytellä kasvoille. Mutta niin se vain on. Fetissejä saa olla, ei kai siinä mitään.