Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Vierailija kirjoitti:
Mä aistin et Sarita on ottanut etäisyyttä Maunoon. Tajunnut ehkä et Mauno ei ole kiinnostunut ja on jotenkin "häpeissään". Oudon vaisu ja ei yhtään niin päällekäyvä kuin aiemmin :D
hmmm...olisikohan mitenkään mahdollista, että Saritan tausta-asiat on tulleet tässä vaiheessa tuotannon tietoon ja asiasta on keskusteltu Saritan kanssa ja pyydetty/käsketty häntä ns. vetäytymään? Maunon reaktioistakin aiemmin on voinut päätellä, että hänelle on jotakin kerrottu, mutta koska ollaan jo noin pitkällä, ei ole haluttu lähettää Saritaa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Oli aika tylsä jakso eilen... Maunolla huonot ehdokkaat. Sääli, ettei esittelyjaksossa sanonut, että haluaa älykkään ja keskustelutaitoisen naisen! Tai sitten sanoi, mutta leikattiin pois ja jätettiin tuo ylipaino-osuus siihen :(. Ilmarilla ehkä ainut mahdollisuus saada joku. AJ: treffit tylsää katsottavaa! Sama Tuomon.
Samaa mieltä, että Maunolla huonot ehdokkaat... mutta siitä saa syyttää vaan itseään. Itehän se ne valkkas, minusta niissä tiputetuissa olisi ollut enemmän ainesta. Minusta sillä on hyvin kummallinen naismaku.
Luulen että aika nopeasti päätyisi iltapäivälehtiin /seiskaan, mikäli Aj tosiaan olisi tilaansa myymässä. Jos on, niin oikeastaan ihme ettei vielä ole otsikoihin päätynyt. Ennenkuin "tietoa" tulee, uskon itse että myy jonkin toisen lopettavan tilan omaisuutta -naapurin, sukulaisen, tutun.
Ilmari jaksaa jankata, että yksi on hiljainen, kuin se olisi joku vika ihmisessä. Vink vink, nössökin voi olla äänekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole AJ lopettamassa tilanpitoa, en tiedä kenen puimuria myy vai onko vaikka isänsä vanha puimuri, jonka hän myy ja AJ laittanut vaan ilmoituksen. Joka tapauksessa AJ:lla on kyllä uudempikin puimuri eikä todellakaan lopeta.
Miksi ilmoituksessa sitten lukee, että myydään tilanpidon lopettamisen vuoksi?
Lisäksi A-J:liä näkyy olevan paljon muutakin maatalouden tavaraa myynnissä, esim aumamuovia valtavasti.
Soitappa kuule ja kysy, puhelinnumerokin on. Voi olla vaikka naapurinsa puimuri, mutta AJ ei ole lopettamassa ja hänellä on toisenlainen puimuri.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, mutta musta tuntuu että se AJ ei välitä Kiasta ollenkaan, eihän se edes kato siihen päin kun puhuu niiden naisten kanssa :( Kia on jotenkin tosi näkymätön kokoajan, tuntuu etten itekään edes aina muista sen olemassa oloa koko ohjelmassa :(
AJ on muutenkin ällö, nuolee joka naisen kanssa. Mitähän nuo naiset ajattelee kun näkevät nuo jaksot kun huomaavat että eivätpä kukaan olleetkaan erityislaatuisia tapauksia kun AJ imutellu jokasen kans.
Tuo Kian kohtelu kertoo AJ:sta melkosen paljon! Hieman murenee se mielikuva, mikä alussa hänestä oli. En epäile hetkeäkään enää niitä täällä olleita juoruja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole AJ lopettamassa tilanpitoa, en tiedä kenen puimuria myy vai onko vaikka isänsä vanha puimuri, jonka hän myy ja AJ laittanut vaan ilmoituksen. Joka tapauksessa AJ:lla on kyllä uudempikin puimuri eikä todellakaan lopeta.
Lisäksi A-J:liä näkyy olevan paljon muutakin maatalouden tavaraa myynnissä, esim aumamuovia valtavasti.Soitappa kuule ja kysy, puhelinnumerokin on. Voi olla vaikka naapurinsa puimuri, mutta AJ ei ole lopettamassa ja hänellä on toisenlainen puimuri.
No ei tosiaan niin paljon kiinnosta joku maajussi, kunhan mainitsin. Anteeksi nyt kovasti, en arvannut, että tuosta joku paikallinen juoruakka niin mielensä pahoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, mutta musta tuntuu että se AJ ei välitä Kiasta ollenkaan, eihän se edes kato siihen päin kun puhuu niiden naisten kanssa :( Kia on jotenkin tosi näkymätön kokoajan, tuntuu etten itekään edes aina muista sen olemassa oloa koko ohjelmassa :(
AJ on muutenkin ällö, nuolee joka naisen kanssa. Mitähän nuo naiset ajattelee kun näkevät nuo jaksot kun huomaavat että eivätpä kukaan olleetkaan erityislaatuisia tapauksia kun AJ imutellu jokasen kans.
Tuo Kian kohtelu kertoo AJ:sta melkosen paljon! Hieman murenee se mielikuva, mikä alussa hänestä oli. En epäile hetkeäkään enää niitä täällä olleita juoruja...
Hassu johtopäätös. Eihän se sinändä tee mistään juoruista yhtään sen todenmukaisempia, vaikka kävisi ilmi, että kaveri on täysi ********. Ne voivat silti olla täysin tuulesta temmattuja, tai vaihtoehtoisesti tositilanne voi olla paljon pahempikin mitä juoru väittää. Itse en luota yhtään mihinkään, mitä täällä nimettömänä väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten on niin rakastunut Kukaan ettei edes uskalla katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten on niin rakastunut Kukaan ettei edes uskalla katsoa.
Helvetin autocorrect. Kiaan, eikä kukaan.
Onkohan vampyyri käynyt ketunkolossa...
Mauno:
Olin alkuun tyrmistynyt siitä ylipaino- kommentista ensi-ilmoituksessa, mutta sittemmin Mauno on yllättänyt positiivisesti ja uskonkin että kommentista nousi turhan suuri haloo. Toki olisihan sen voinut ilmaista toisinkin.
Mun mielestä Mauno on aika symppis ja kivan oloinen tyyppi. Toivottavasti tuo Sarita saa elämänsä mallilleen, siltä pohjalta on sitten hyvä lähteä myöhemmin etsimään onnenaankin. Henriikka... no, kivan oloinen hän on, ehkä hän voisi olla Maunon makuun sellain tekevä ja kokeilunhaluinen? Henna-Maria on musta ihanan lämminhenkinen ja vaikuttaa älykkäältä. Hänen kanssaan olisi varmasti mukava keskustella vaikka mistä.
Tuomo:
Tuli jotenkin kurja fiilis treffeistä sen tummahiuksisen naisen kanssa, Heidikö se oli? Tuli siis kotikatsomon välityksellä fiilis, että Tuomia ei juurikaan kiinnosta.
Luulen, että on ihastunut Marjoon
Ilmari:
Mulla on sellainen ajatus että valitsee ehkä Tuulian? Täällä joku mainitsi yhden naisista itkevän jossain tulevassa jaksossa, jännä nähdä, mitä siellä tilalla sitten tapahtuu!
AJ:
Jaa-a. Mua vähän puuduttaa hänen kyselynsä, mitä hänestä ollaan mieltä. Tietysti kameroiden edessä voi olla vaikea virittää keskustelua mistään.
Petra varmaan sai vastauksen siihen, ollaanko hänestä kiinnostuneita mutta tuo klippi seuraavasta jaksosta jossa AJ pussasi vuorostaan toista (en muista nimeä) vähän vei pohjaa tältä mutulta.
En mä AJ:stä saa sellaista kuvaa että olisi mitenkään itserakas tms mitä täällä on puhuttu. Mutta voin hyvin olla väärässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi A-J:liä näkyy olevan paljon muutakin maatalouden tavaraa myynnissä, esim aumamuovia valtavasti.Soitappa kuule ja kysy, puhelinnumerokin on. Voi olla vaikka naapurinsa puimuri, mutta AJ ei ole lopettamassa ja hänellä on toisenlainen puimuri.
Voi hyvänen aika sentään! Eivät kaikki Antti-Jussin myynti-ilmoitusta kommentoineet tarkoita hänelle pahaa! Päinvastoin! Itse vanhanaikaisella (vähän koneita, lehmät kytköksissä parteen yötäpäivää jne.) maatilalla kasvaneena ja siellä nuorena/myöhemmin lomilla töitä tehneenä arvostan näitä nuoria maanviljelijöitä. Heidän työnsä on edes vähän helpompaa nyt. MUTTA! Työ on edelleen erittäin raskasta, paikalleen sitovaa, sato on vieläkin säistä riippuvainen jne. Tukia kadehditaan, vaikka niistä ei mitään tiedetä, Ei edes haluta ottaa selvää! Itse en jäänyt maatilalle töihin. Kaiken tuon yllä kertomani kokeneena kouluttauduin helpompaan ammattiin. Minusta tuntuu: olipa maatila minkä kokoinen tahansa, harjoitettiimpa tilalla karjankasvatusta, kasvien viljelyä -whatever - elämäntantapasi kulkee mukanasi. Ja, tilalla tarvitaan AINA jonkinlaista puolison panostusta, vaikka kävisi muualla töissä. Mielestäni yhteinen yritys on yhteinen hyvä . Viimeisimpänä ja TÄRKEIMPÄNÄ: tukiais- yms. maanviljelijöiden parjaamisesta huolimatta haluamme syödä PUHDASTA SUOMALAISTA RUOKAA ☺ Onnea ja menestystä alkutuottajille: AJ, Tuomo, Ilmari ja Mauno 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika sentään! Eivät kaikki Antti-Jussin myynti-ilmoitusta kommentoineet tarkoita hänelle pahaa! Päinvastoin! Itse vanhanaikaisella (vähän koneita, lehmät kytköksissä parteen yötäpäivää jne.) maatilalla kasvaneena ja siellä nuorena/myöhemmin lomilla töitä tehneenä arvostan näitä nuoria maanviljelijöitä. Heidän työnsä on edes vähän helpompaa nyt. MUTTA! Työ on edelleen erittäin raskasta, paikalleen sitovaa, sato on vieläkin säistä riippuvainen jne. Tukia kadehditaan, vaikka niistä ei mitään tiedetä, Ei edes haluta ottaa selvää! Itse en jäänyt maatilalle töihin. Kaiken tuon yllä kertomani kokeneena kouluttauduin helpompaan ammattiin. Minusta tuntuu: olipa maatila minkä kokoinen tahansa, harjoitettiimpa tilalla karjankasvatusta, kasvien viljelyä -whatever - elämäntantapasi kulkee mukanasi. Ja, tilalla tarvitaan AINA jonkinlaista puolison panostusta, vaikka kävisi muualla töissä. Mielestäni yhteinen yritys on yhteinen hyvä . Viimeisimpänä ja TÄRKEIMPÄNÄ: tukiais- yms. maanviljelijöiden parjaamisesta huolimatta haluamme syödä PUHDASTA SUOMALAISTA RUOKAA ☺ Onnea ja menestystä alkutuottajille: AJ, Tuomo, Ilmari ja Mauno 😊
👍👏💗
Ilmarin ja Tuulian treffit oli mun mielestä kivoimmat, mikähän oli se paikka jossa olivat syömässä? Multa mennyt varmaan taas ohi
Tuomo on todella tylsä! Niin ihastunut Marjoon, mut en usko että se kantaa...
kia on kyllä suloinen ja söpö. paras aj morsiammista. saa nähdä ens viikolla millaset treffit heillä on ja miten aj kohtelee naista.
Vierailija kirjoitti:
Ilmarin ja Tuulian treffit oli mun mielestä kivoimmat, mikähän oli se paikka jossa olivat syömässä? Multa mennyt varmaan taas ohi
Rymättylän Herrankukkaro
Osa täällä olevista kommenteista on todella halpamaisia. Tuonne menee ihan tavallisia ihmisiä, osa varmasti hakemaan julkisuutta, mutta lähtökohtaisesti parisuhde mielessään. Täällä arvostellaan sitten osallistujien ulkonäköä. Aina on kova itku, kun telkkariin, mainoksiin, viihteeseen etc. ei saada "tavallisen näköisiä ihmisiä" ja sitten kun heitä on telkkarissa, niin kenellä on liikaa läskiä (josta tosin ohjelmaan osallistuva ei saisi mainita edes sanalla normaalipainoinen), kenellä liian ohuet huulet, kamalat hiukset, järkyttävä pukeutumistyyli, liian laiha, lesbonnäköinen tai muuten vaan ulkonäöltään outo.
Häpeäisitte!
Henna-Marialle pitäs vinkata että sen ylähuulen saa sellaiseksi ettei ikenet näy nauraessa.
Tohtorit ohjelmassa näytettiin samasta ongelmasta kärsivä kaunis nainen. Jotain ainetta ruiskutettiin ylähuulen alueelle ja ongelma hävisi. Tehdäänkö noita sitten Suomessa en tiedä.