Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2018 - uusi ketju

Vierailija
10.09.2018 |

Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?

Kommentit (2390)

Vierailija
581/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmari on yhdessä Saran kanssa.

Ei tarvitse uskoa, mutta kyllä ovat. Tuli kyllä yllätyksenä, että pudotti Saran tässä jaksossa, mutta yhteen ovat päätyneet jotenkin myöhemmin.

Se olisi kyllä toivottavaa, että ottaisi liikunnallisen itsestään huolta pitävän ja samanhenkisen naisen.

Vierailija
582/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narinarinari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopussa on luvassa Sapeli-Saritan maaninen nauru, kun tilalla on kaksi muutakin naista hänen lisäkseen.

Se on hyytävää kuunneltavaa..

Vierailija
584/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maunon pisteet vaan nousee! Niin aito mies, koko oman persoonansa voimalla

Vierailija
585/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomosta on tässä jaksossa saanut jotenkin lämpimemmän kuvan :)

Vierailija
586/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomossa on jotain outoa. En osaa selittää mitä ja miksi tulee sellaset fiilikset.

Vierailija
587/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttijussin puhuessa on vaikea pysyä hereillä. Eihän se edes sano mitään.

Vierailija
588/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maunon pisteet vaan nousee! Niin aito mies, koko oman persoonansa voimalla

Mustakin on ihan symppis omalla tavallaan. 

Vierailija
589/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahahhhaaa ... Tuomon mielestä kaikki naiset on samanlaisia, no varmaan kun kaikki keskustelut on olleet ihan tyhjän jauhamista, eihän noissa ole voinut mitenkään saada mitään oleellista selville naisista. Voi elämä.

Vierailija
590/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alkanu pitää Maunosta. Fiksuja puhuu, ja hyvin hoiti sen edellisen tiputuksen kun pudotti sen huokailijan.

Vierailija
591/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä cowboy AJ kuvittelee olevansa? Vai ajellaanko Pohjanmaalla stetsoni päässä ympäri tiluksia?

Vierailija
592/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmari on yhdessä Saran kanssa.

Ei tarvitse uskoa, mutta kyllä ovat. Tuli kyllä yllätyksenä, että pudotti Saran tässä jaksossa, mutta yhteen ovat päätyneet jotenkin myöhemmin.

Se olisi kyllä toivottavaa, että ottaisi liikunnallisen itsestään huolta pitävän ja samanhenkisen naisen.

Pääasiahan ohjelmassa on elämänkumppanin löytäminen, ei ole väliä, vaikkei sitä farmiviikoilta löydäkään vaan jostain muualta.

Vierailija
593/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon alkanu pitää Maunosta. Fiksuja puhuu, ja hyvin hoiti sen edellisen tiputuksen kun pudotti sen huokailijan.

No Kirsi pudotettiin kyllä tavallaan kaksi kertaa. Olisi ollut reilua jättää tämä pudotus välistä, jos tiedossa jo oli, ettei halua häntä sinne. Kovalla vauhdilla lähti tilanteesta pois.

Vierailija
594/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en edelleenkään pidä Maunosta. Siitä imelyydestä, miten hän tulee naisen seuraan osoittaen luulevansa, että kaikki naiset ovat lääpällään häneen. 

Vierailija
595/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä cowboy AJ kuvittelee olevansa? Vai ajellaanko Pohjanmaalla stetsoni päässä ympäri tiluksia?

Joidenkin unelma on toisen painajainen, itseään täynnä oleva stetsonityyppi jossain Pohjanmaan kyläpahasessa, ei ikinä...

Vierailija
596/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomo ei ole  ihastunut kehenkään noista ja se on täysin selvää. Siihen nähden hän jaksaa hyvin vetää osansa tuosssa ohjelmassa ja monasti kaikista jusseista sulavakäytöksisin ja kaupunkilaisin.

Ilmari.... taitaa herättää vaan naiskatsojissa äidillisiä tunteita.

Vierailija
597/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaakohan AJ silti valita Juulian xD

Vierailija
598/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Jussit näihin kirjeisiin kirjoittivat, terkkuja, toiveita, tervetuloa kutsun ja osoitteen?

Vierailija
599/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh siis hetkinen, miks toi mustatukkanen on edelleen tuolla? Luulin et se lähti jo?

Vierailija
600/2390 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maunon pisteet nousee siitä, että hänellä on jotain keskustelutaitoja. Ilmari vaikuttaa tässä seurassa huippukommunikoijalta. En ole aiemmin katsonut ohjelmaa, mutta en voisi viettää kymmentä minuuttia nukahtamatta AJ:n tai Tuomon kanssa. Onko tässä ollut ennen näin tylsiä maajusseja vai johtuuko tämä jostain kulttuurierosta? Olen itse Varsinais-Suomesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän