Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2018 - uusi ketju

Vierailija
10.09.2018 |

Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?

Kommentit (2390)

Vierailija
2241/2390 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kun kauhistella A-Jiin sanomisia. Hän itse tuskin suostuis olemaan se varavaihtoehto/varasuunnitelma niinkun nyt olettaa Petran olevan.

Tää sama on tässä ketjussa varmasti jo sanottu mutta pakko päästä itsekkin sanomaan koska oli se niin hemmetin absurdia

Vierailija
2242/2390 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maunolla oli ainakin aivan eri tyylisiä naisia: uskovainen, rikollinen ja lesbo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/2390 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
2244/2390 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Maunokin vielä löytää itselleen sopivan miehen.

Vierailija
2245/2390 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kun kauhistella A-Jiin sanomisia. Hän itse tuskin suostuis olemaan se varavaihtoehto/varasuunnitelma niinkun nyt olettaa Petran olevan.

Tää sama on tässä ketjussa varmasti jo sanottu mutta pakko päästä itsekkin sanomaan koska oli se niin hemmetin absurdia

Toisaalta sönkötti jotain, että ihastuminen Petraan oli niin suurta tai millä sanoin nyt kuvailikaan ja että Petra oli niin herkkä, ettei voinut valita tätä. Ja puhui Petrasta tarkoittaessaan Elinaa ja se, mitä oli jäänyt Naantalista mieleen, oli Petran saapuminen pikatreffeille. Eli kyllä mä uskoisin, että kiinnostusta on nimenomaan Petraan, mutta pupu meni miehellä pöksyyn jostain syystä.

Vierailija
2246/2390 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marjon omahyväinen ja ylimielinen ilme kun valintatilanteessa kuuli nimensä, kertoi aika paljon. Hän oli satavarma valinnasta.

Tuomo on kasvanut turvatussa ja melko pienissä ympyröissä. Olen ollut ehkä suhteita, mutta veikkaan niiden olevan tuttuja ja turvallisia naisia, samoista piireistä niinsanotusti. Seikkailijaa tai pelinaista tuskin on ollut. Ovat olleet *kilttejä naisia*.

Hän ei ehkä tiedä tai ymmärrä, että kaikki ei ole sitä miltä näyttää tai sanotaan, uskoo Marjoon täysin.

Marjo on jo ollut jossain liitossa, lapsikin on, ei se ketään pahenna, mutta ovat eri lähtökohdiss kokemustasoltaan. Veikkaan, että Marjolla on muutakin kokemusta ja varsinkin taitoa viedä miestä eikä vikistä. Mietin itsekin tuota teatteritaustaa, mitä sitten tarkoittaa? Ei se ainakaan ole haitaksi kun valloitettavana on maaseudun poikamiesisäntä (ja muut tykötarpeet sen mukana).

Toivottavasti Tuomo ei liikaa hullaannu ja menetä puolta sukutilastaan myöhemmin. Olen nyt ikävä ihminen, kun näin luulen, mutta jotenkin on etiäisiä on nyt pahasti liikkeellä.

Toivottavasti ei ainakaan lapsia tee, nehän sitten perisivät sukutilan.

Ja sehän se olisikin vallan kamalaa, koska...? Lapset ovat lapsia ja perillisiä, vaikka suhde heidän äitiinsä kariutuisikin.

Vierailija
2247/2390 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Maunokin vielä löytää itselleen sopivan miehen.

Ymmärräthän, että tää vitsi vanheni jo? Mauno on varmasti sen tyyppinen ihminen, ettei hän mitään kulissielämää kaapissa viettäisi, mikäli olisi homo, vaan olisi avoimesti oma itsensä.

Vierailija
2248/2390 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marjon omahyväinen ja ylimielinen ilme kun valintatilanteessa kuuli nimensä, kertoi aika paljon. Hän oli satavarma valinnasta.

Tuomo on kasvanut turvatussa ja melko pienissä ympyröissä. Olen ollut ehkä suhteita, mutta veikkaan niiden olevan tuttuja ja turvallisia naisia, samoista piireistä niinsanotusti. Seikkailijaa tai pelinaista tuskin on ollut. Ovat olleet *kilttejä naisia*.

Hän ei ehkä tiedä tai ymmärrä, että kaikki ei ole sitä miltä näyttää tai sanotaan, uskoo Marjoon täysin.

Marjo on jo ollut jossain liitossa, lapsikin on, ei se ketään pahenna, mutta ovat eri lähtökohdiss kokemustasoltaan. Veikkaan, että Marjolla on muutakin kokemusta ja varsinkin taitoa viedä miestä eikä vikistä. Mietin itsekin tuota teatteritaustaa, mitä sitten tarkoittaa? Ei se ainakaan ole haitaksi kun valloitettavana on maaseudun poikamiesisäntä (ja muut tykötarpeet sen mukana).

Toivottavasti Tuomo ei liikaa hullaannu ja menetä puolta sukutilastaan myöhemmin. Olen nyt ikävä ihminen, kun näin luulen, mutta jotenkin on etiäisiä on nyt pahasti liikkeellä.

Toivottavasti ei ainakaan lapsia tee, nehän sitten perisivät sukutilan.

Näinhän se sukutilan kanssa tuppaa käymään ja siksi se vissiin on sukutila? Ovatko vain sellaiset lapsukaiset kelvollisia perimään sen, joiden äidin suhde Tuomon kanssa kestää auvoisana hamaan vanhuuteen. Sehän se olisi ihanteellista ja kaunista, mutta lapset ovat lapsia, kävi äidin kanssa miten kävi.

Vierailija
2249/2390 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maunolla oli ainakin aivan eri tyylisiä naisia: uskovainen, rikollinen ja lesbo.

Olisi ollut mukava kuulla Manun mietteitä tuosta Saritan asiasta viime jaksossa, että miltä tuntui kuulla, että tarjolla oli ollut kunnon puukkojunkkari emännäksi.

Vierailija
2250/2390 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut mukava kuulla Manun mietteitä tuosta Saritan asiasta viime jaksossa, että miltä tuntui kuulla, että tarjolla oli ollut kunnon puukkojunkkari emännäksi.

Mauno olisi joutunut juoksemaan Saritaa karkuun. Sitten taas se lesbotyttö olisi juossut naisten perässä. Henna taas olisi juossut Maunon perässä.

Vierailija
2251/2390 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olikin niin erilaisia nuo Maunon naiskandidaatit keskenään. Yleensä jotenkin samanhenkiset vetävät toisiaan puoleensa ja olen ollut ehkä vähän kapeakatseinen tässä asiassa tai sitten en tunne ihmisiä hyvin. Oli jotenkin koomistakin seurata, kun mies vei treffeille milloin minkäkin sortin emäntäehokasta, jotka kaikki olivat vielä hyvin erilaisia kuin Mauno itse. Eikä tuo Maunokaan mikään ihan tavallinen ollut. Ehkä siksi vetääkin puoleensä vähän uniikkeja yksilöitä. Ihan mukavia ja jotenkin kypsän oloisia varmasti kaikki, mutta olisi vaikeaa kuvitella edes ystävyyssuhdetta kenekään noista välille.

Vierailija
2252/2390 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olikin niin erilaisia nuo Maunon naiskandidaatit keskenään. Yleensä jotenkin samanhenkiset vetävät toisiaan puoleensa ja olen ollut ehkä vähän kapeakatseinen tässä asiassa tai sitten en tunne ihmisiä hyvin. Oli jotenkin koomistakin seurata, kun mies vei treffeille milloin minkäkin sortin emäntäehokasta, jotka kaikki olivat vielä hyvin erilaisia kuin Mauno itse. Eikä tuo Maunokaan mikään ihan tavallinen ollut. Ehkä siksi vetääkin puoleensä vähän uniikkeja yksilöitä. Ihan mukavia ja jotenkin kypsän oloisia varmasti kaikki, mutta olisi vaikeaa kuvitella edes ystävyyssuhdetta kenekään noista välille.

No, Maunolla ei edelleenkään sitä valinnanvaraa ollut niin kauheasti vissiin? Harmi, kun pilasi möläyttelyllään tsäänssinsä. Ohjelman kuluessa ainakin oma mielikuvani tyypistä muuttui täysin.

Vierailija
2253/2390 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vappu ei mielestäni ole parhaiten istuva juontaja tähän ohjelmaan. Mutta kuka olisi? Pertti Salovaara?

Maria Veitola, Axl Smith tai Anu Saagim.

No ei oikeasti, mutta aikanaan tv-hommia tehneistä esim Lola Odusoga voisi olla sopivan hyväntahtoisen iloinen persoona tähän hommaan.

Joo Maria Veitola ja Anu Saagim yhdessä juontamaan, Axl Smith kameramieheksi siinä loistava casting :D

Vierailija
2254/2390 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vappu ei mielestäni ole parhaiten istuva juontaja tähän ohjelmaan. Mutta kuka olisi? Pertti Salovaara?

Maria Veitola, Axl Smith tai Anu Saagim.

No ei oikeasti, mutta aikanaan tv-hommia tehneistä esim Lola Odusoga voisi olla sopivan hyväntahtoisen iloinen persoona tähän hommaan.

Joo Maria Veitola ja Anu Saagim yhdessä juontamaan, Axl Smith kameramieheksi siinä loistava casting :D

Katsoisin 😁

Vierailija
2255/2390 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Antti-Jussi parkaa kun Vappu menetti kontrollin ja laukoi asiattomuuksia ja kyseli

Antti-Jussi ja Mauno ihania

Vierailija
2256/2390 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavissss kirjoitti:

Voi Antti-Jussi parkaa kun Vappu menetti kontrollin ja laukoi asiattomuuksia ja kyseli

Antti-Jussi ja Mauno ihania

Mies joka pyrki farmiviikolla kaikkien iholle ja säätää nyt useamman kanssa ei vastaa mun käsitystäni ihanasta.

Seuratkaa tekoja älkääkä muka-herkkää lässytystä.

Vierailija
2257/2390 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaakohan tuo AJ että naiset voivat katsoa näitä jaksoja ja AJ:n mietteitä heistä? Tai vaikkeivat arvon morsiamet tekisi sitä itse, eiköhän joku kaveri osaa "varoittaa" mitä AJ on puhunut jaksoissa tai iltapäivälehdissä. 

Ihmettelin jo kauden aikana AJ:n intoa imutella kaikki neidit läpi yksitellen. Siis siltä kantilta, että varmaan mukavaa katsoa valitun kainalossa sohvalla kun isäntä imee kilpakosijoita vuorotellen. Olisiko tuo valinnut Elinankin sen vuoksi, että tämä oli ainoa jota hän ei päässyt "kokeilemaan" sarjassa? Muutenhan juttu tuntui luistavan paremmin Petran kanssa. Elina oli mielestäni kolmikon vähiten kiinnostunut AJ:sta. 

AJ:n kohellukset ovat vain jatkuneet nyt farmiviikon jälkeen. Ensin iltapäivälehdelle kerrottiin miten Juulia oli oma ehdoton suosikki, jonka kiinnostuksen puute jäi harmittamaan pahasti. Varmasti ihan totta, mutta ihan jees muulle naiskolmikolle kuulla miten ovat olleet "jämäsijoilla" kisassa. 

Nyt sitten tuo maanantainen jakso. AJ on menossa tapaamaan Elinaa (joka on vielä ilmeisesti kisan johdossa), mutta AJ puhuu ummet ja lammet jaksossa Petrasta. Varmaan Elinastakin mukava katsoa jaksoa jossa "sulhasesi" sanoo mielenpainuvimman hetken olleen Petran treffit ja kaiken huipuksi puhuu sinusta vielä Petrana. Plus ne kommentit "jos Elina ei innostu, menen Petralle". Ei minua ainakaan Elinana kiinnostaisi pätkääkään tuollainen mies. 

Entä sitten Petra? AJ on voimesti myöntänyt miten Petra on varavaihtoehdon varavaihtoehto, jonka luokse tullaan vain jos Elina ei lämpeä. Varmaan kiinnostaa hirveästi :D. 

Tästä puuttuu enää että AJ keksii vetää sijalta 4. mukaan Kiian. Kiia taisi olla eniten kiinnostunut AJ:sta, mutta AJ ei tuntunut kiinnostuvan Kiiasta lainkaan. 

AJ pelaa nyt pelimiehen lailla jokaiseen maaliin yhtä aikaa, ja ressukka ei tajua kusevansa sillä kaikki naissuhteensa. Keskittyisi yhteen naiseen kerrallaan, eikä puhuisi ristiriitaisesti naisista "Petra jäi eniten mieleen - Petra on vaihtoehto jos Elina ei lämpeä". 

Vierailija
2258/2390 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salovaara on työkyvytön masennuksen takis, joten ei olisi kovinkaan hyvä valinta juontajaksi.

Vierailija
2259/2390 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, Maunolla ei edelleenkään sitä valinnanvaraa ollut niin kauheasti vissiin? Harmi, kun pilasi möläyttelyllään tsäänssinsä. Ohjelman kuluessa ainakin oma mielikuvani tyypistä muuttui täysin.

No ei tainnut Maunolla olla valinnanavaraa, kun  naisista yksi oli bi/lesbo, yksi mielenterveysongelmainen (Maunohan ei sitä kai tiennyt, mutta ehkä aavisti jotain outoa ko. naisessa) ja yksi ilmeisesti uskovainen (Mauno ei kovin hengelliseltä vaikuttanut). Se vähän ihmetyttää, että miksi nämä kaksi bi/lesbonaista yleensä osallistuivat ohjelmaan? Olivatko muka alunperin olleet kiinnostuneita noista miehistä..?

Vierailija
2260/2390 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tainnut Maunolla olla valinnanavaraa, kun  naisista yksi oli bi/lesbo, yksi mielenterveysongelmainen (Maunohan ei sitä kai tiennyt, mutta ehkä aavisti jotain outoa ko. naisessa) ja yksi ilmeisesti uskovainen (Mauno ei kovin hengelliseltä vaikuttanut). Se vähän ihmetyttää, että miksi nämä kaksi bi/lesbonaista yleensä osallistuivat ohjelmaan? Olivatko muka alunperin olleet kiinnostuneita noista miehistä..?

Tiedätkö sinä, mitä tarkoittaa bi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän