Maajussille morsian 2018 - uusi ketju
Jatkettaisko täällä ohjelmasta keskustelua, kun aiempi on lukossa?
Kommentit (2390)
Mikä tossa Marjossa on outoa? Taisi kiinnostaa Tuomoa enemmän maatila ja sen idyllinen elämä ensisijaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Marrrrrrjo puhuu jotennnnnnkin viipyilevästi tai siis venyttttttää sanoja :D
Marjo vaikuttaa niin teennäiseltä. Gold-digger?
Käyttääköhän jotain pillereitä? Ei ole jotenkin aito ollenkaan. Hyvä kun jäbät puhuu noinkin paljon, tuppisuita on tämä maa väärällään.
"Vitsi mä aattelin, että tossa ois ihan täydellinen maatila mulle" taisi Marjo aatella noin ennemmin. Miksi noista on kokonainen jakso???
Onhan noi söpöjä.Olispa itelläki joku ihana.
Ei hemmetti AJ..! Jos Elina ei lämpene, niin sitten kysyy Petralta vieläkö kiinnostais... Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmari, ei halunnut puheliasta naista, valitsi siis hiljaisimman mutta sitten ei juttu luistamatkaan 😂
Minusta Tuulia ei ollut hiljainen, vaan sellainen, joka ei halua olla isommassa porukassa - siis kun muut tytöt olivat siinä - suuna ja päänä. Tunnen pari sellaista ihmistä, jotka antavat "voimakkaampien" persoonien pälpättää suuremmassa seurassa koko ajan, vaikka itselläkin olisi paljon sanottavaa.
Sama tuli mielee. Kun puhui siitä aartekartastakin, siinä kaikki etukätern suunniteltu. Jotenkin kylmän ja kovan oloinen. Mutta Tuomo ln ihan lääpällään. Tämä nainen osaa kyllä miehet pyöritellä pehmeiksi ja itselleen.
Minusta Ilmarissa ei ole "epäilyttävää". Kesä on selkeästi tehnyt hyvää, katse kirkastunut ja pojasta tullut mies. Hän on tosi karismaattinen, sellainen liian pehmo/kokematon leima kadonnut. On itse asiassa häikäisevä mies!
Haha ei ole Maikkari todellista :DD Tuomolle ja Marjolle kokonaan oma jakso. Huomaa että tässä on ensimmäinen ohjelmasta syntynyt pari sitten vuoden 2015 / Heidin ja Antin. Sen jälkeen kolmessa vuodessa kahdestatoista parista vain yksi on leimahtanut oikeasti liekkeihin, ja se on Tuomo ja Marjo. Tämä on myös Vapun ajan ensimmäinen pari.
Eikö tuo ole huonoa castingia jos ei onnistuta saamaan enää pareja ohjelmaan, joista tulisi jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti, toi AJ on täysi pelle. Tuo mieleen sellaiset tyypit, jotka viisi vuotta yhden illan jutun jälkeen lähettää jonkun ”mitäs perjantai-iltaan kuuluu” -viestin ja ihmettelevät naisen nirsoutta, kun nainen ei välittömästi lankea jalkoihin.
Naisen pitää ymmärtää ja olla imarreltu, jos vuosien vatuloinnin jälkeen on päässyt jossain miehen pitämässä karsintakisassa yhden askeleen eteenpäin. Maajussi-ohjelmakin loppuu ja AJ vain arvioi edelleen.
Pohtii näitä samoja asioita varmaan vielä eläkepäivilläänkin. :D
Ei ole vissiin kovin kummoisesti mennyt ohjelman ulkopuolellekaan jääneillä maajusseilla, kun ei heistä tule telkkariin mitään kuulumisia.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ku mä oon läski, muuten juoksisin Maunon syliin! Ihana, aito, tunteensa näyttävä mies. <3
Minäkin juoksisin Maunon syliin mutta olen Kaikille liian vanha. 😢
Ilmari on selkeästi vahva ihminen, oman tiensä kulkija, joka ei mieti, miten muiden ihmisten mielestä pitäisi elää. Vaan elää juuri niin kuin haluaa. Siihen voi toisen olla vaikea tulla vierelle. Mutta ehkä sellainenkin tyttö löytyy. Tai sitten Ilmari jatkaa yksin, jatkaa tanssi- ja kansanmusiikkiharrastustaan ja viljelyn kehittämistä tilalla, ja on niinkin ihan onnelinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä Mauno just sanoi? "Jos mulla on suhteessa ollut jotain potentiaalista ja oon lopettanut sen, niin on tullut semmonen huojentunut olo, että tein oikein taas"
Entistäkin enemmän vaikuttaa, että Maunon oikeasti potentiaalinen kumppani on joku mies. Jos kerran aina "potentiaalisen"naisen dumpattuaan tulee huojentunut olo.
Jaahas, ei sitten noista muista mitään näytettykkään vaikka aina ennen viimeinen jakso on ollut heitä varten. No onhan se ihana nähdä millaista Tuomon ja Marjon arki on ja ovathan ne kieltämättä suloisia:) niin jos täällä joku katsoo cmoresta tätä ohjelmaa niin kertokaa sitten ensi jaksosta. Joku jo siitä mainitsikin
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellanen fiilis et AJ koki et Petra on hänelle liian hyvä.
Sama fiilis. Tuli rimakauhu ja uskalluksen puute. Harmi. Mulle välittyi kuva että Petraan ihastui oikeasti mut pelkäsi saavansa siipeensä.
AJ miettii liikaa.
En käsitä, miksi Ilmari valitsi Tuulian. Olisi niissä kahdessa ollut enemmän ainesta sekä parisuhteeseen että tilalle muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellanen fiilis et AJ koki et Petra on hänelle liian hyvä.
Sama fiilis. Tuli rimakauhu ja uskalluksen puute. Harmi. Mulle välittyi kuva että Petraan ihastui oikeasti mut pelkäsi saavansa siipeensä.
Ihmettelisin suuresti, jos ei olisi ihastunut Petraan, koska hän vaikutti viehättävältä naiselta.
Naisen pitää ymmärtää ja olla imarreltu, jos vuosien vatuloinnin jälkeen on päässyt jossain miehen pitämässä karsintakisassa yhden askeleen eteenpäin. Maajussi-ohjelmakin loppuu ja AJ vain arvioi edelleen.