Miten oikeanlaisen miehen löytäminen voi olla niin vaikeaa?!
Kun itsellä natsaa niin toisella ei ja toisinpäin. Argh
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalainen kumppani? Löysin omani ulkomailta ja nyt 15 vuotta naimisissa. :) Parempaa ja kiltempää miestä saa etsiä. <3
Mistä maasta? Miten löysit?
Etelä-Koreasta ja mies löytyi kun matkustin maahan ja tutustuin paikallisiin. :) <3
Osa aasialaisista etsii perinteistä piikaa, eikä tasaveroista kumppania, joten ikävä kyllä eivät ole kaikki parempia. Voihan olla, että olet syntynyt palvelijaksi ja siksi teillä kolahti hyvin yhteen.
:D Mitä minä juuri luin? Mieheni on tasaveroinen kanssani eikä pidä minua minään alistuvana piikana. Mies on sielunkumppani, paras ystävä ja aviomies, joten minulle hän on parhain. :) <3
Olen jutellut useiden aasialaisten (vietnam, japani, kiina, filippiinit jne.) miesten kanssa ja kaikki heistä ovat halunneet naisen laittavan ruoat ja tekevän kotityöt, lisäksi pitäisi "huolehtia" miehestä.
Kuinkas nämä toiveet eroavat suomalaisen miehen mieltymyksistä? Ja ei muuten kannata niputtaa noin erilaisia aasian maita yhteen.
Kummasti tämä yhteneväisyys löytyi juuri noista maista.
Just. Mites arabimaat? Afrikan maat? Etelä-Eurooppa..Etelä-Amerikka. Kaikissa näissä on perinteiset arvot kunniassa. Länsimaat ne poikkeus on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalainen kumppani? Löysin omani ulkomailta ja nyt 15 vuotta naimisissa. :) Parempaa ja kiltempää miestä saa etsiä. <3
Mistä maasta? Miten löysit?
Etelä-Koreasta ja mies löytyi kun matkustin maahan ja tutustuin paikallisiin. :) <3
Osa aasialaisista etsii perinteistä piikaa, eikä tasaveroista kumppania, joten ikävä kyllä eivät ole kaikki parempia. Voihan olla, että olet syntynyt palvelijaksi ja siksi teillä kolahti hyvin yhteen.
:D Mitä minä juuri luin? Mieheni on tasaveroinen kanssani eikä pidä minua minään alistuvana piikana. Mies on sielunkumppani, paras ystävä ja aviomies, joten minulle hän on parhain. :) <3
Olen jutellut useiden aasialaisten (vietnam, japani, kiina, filippiinit jne.) miesten kanssa ja kaikki heistä ovat halunneet naisen laittavan ruoat ja tekevän kotityöt, lisäksi pitäisi "huolehtia" miehestä.
Kuinkas nämä toiveet eroavat suomalaisen miehen mieltymyksistä? Ja ei muuten kannata niputtaa noin erilaisia aasian maita yhteen.
Kummasti tämä yhteneväisyys löytyi juuri noista maista.
Niin kuin kaikista muistakin maailman maista.
t. sama mies kuin edellinen ohi kommentoinut
En ole mieheni palvelija, mutta ylisuojeleva ja -huolehtiva mies osaa olla. Kotityöt menevät 50-50 ja mies tekee enemmän ruokaa kuin minä. Voi sanoa, että minulla kävi hyvä tuuri, sillä mies on romanttinen ja muistaa minua lahjoin arkena ja juhlana. Vuosipäivät jne ovat miehelle merkittäviä. :)