Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oikeanlaisen miehen löytäminen voi olla niin vaikeaa?!

Vierailija
09.09.2018 |

Kun itsellä natsaa niin toisella ei ja toisinpäin. Argh

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on, odotas kun natsaa ja huomaat 18 vuoden jälkeen ettet rakasta enää puolisoasi.

Vierailija
2/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin vaikeeta kun fiksuja mukavia herrasmiehiä on vaikea löytää! Sellaiset on meinaan kuolleet lähes sukupuuttoon :(  Idiootti kusipäitä on selvästi enempi joka paikassa. Siksi ei oikein tahdo löytyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vielä natsannut yhteen kenenkään kanssa vaikka olen 42v. Miehiä toki ollut useampia. Enää en jaksa mitään sinnepäin olevia juttuja. Ap

Vierailija
4/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älkää nyt viittikö,meitä vapaita,kaikki asiat kunnossa olevia miehiä löytyy esim. tässä yksi 36v:)

Vierailija
5/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua fiksua herrasmiestä edes vaan jonkun rääväsuun joka osais käyttäytyä edes jossain olosuhteissa. Kaikki miehet on jäykkiä tosikoita tai jotain nössyköitä, huoh. Ap

Vierailija
6/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tullaanpi lyttäämään saman tien, mutta löydät oikeanlaisen ihmisen olemalla oikeanlainen ihminen. Vedät puoleesi sitä, mikä sinua parhaiten täydentää. Jos olet alemmuuskompleksinen, epävarma tai epätoivoinen, vedät puoleesi ihmisiä, jotka tuottavat sinulle pettymyksen. Kuulostaa lattealta mutta toimii käytännössä. Ja usko tähän ajatukseen horjuu yleensä siitä syystä, että sen toteutuminen todellisuudessa vie jonkin verran aikaa. Eli että jos alat muuttaa itseäsi tänään, se oikea ihminen ei tule kadulla vastaan ihan vielä huomenna.

Väitän silti: mitä täydemmin toteutat itsesi, sitä parempaa vedät puoleesi. Se on luonnonlaki. Onko asioita, joita haluaisit tehdä mutta et ole viitsinyt tai uskaltanut?

Vierailija
7/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua fiksua herrasmiestä edes vaan jonkun rääväsuun joka osais käyttäytyä edes jossain olosuhteissa. Kaikki miehet on jäykkiä tosikoita tai jotain nössyköitä, huoh. Ap

ja tämä suomeksi tarkoittaa..

Vierailija
8/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseluottamus kunnossa, eikä pienintäkään epätoivoa siinä suhteessa että kuka tahansa ei todellakaan kelpaa.

Itseäni en lähde muuttamaan. Ongelmani on että olen liian vahva naiseksi. En voi olla miehen kanssa joka perääntyy ennen minua. Ap

Vierailija
9/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske rimaa. Eikun luinkin huonosti, oletkin (ilmeisesti) nainen joka etsii miestä. Siinä tapauksessa odota vaan rauhassa, kyllä se oikea vielä kohdalle osuu kun lakkaat etsimästä.

Vierailija
10/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseluottamus kunnossa, eikä pienintäkään epätoivoa siinä suhteessa että kuka tahansa ei todellakaan kelpaa.

Itseäni en lähde muuttamaan. Ongelmani on että olen liian vahva naiseksi. En voi olla miehen kanssa joka perääntyy ennen minua. Ap

'Muuttaminen' oli minulta ehkä vähän väärä sana, ja ajattelinkin sinun tarttuvan siihen. Tarkoitin ennemminkin sitä, että oletko jättänyt toteuttamatta itsessäsi joitakin puolia, joita sinun pitäisi toteuttaa, jotta olisit mahdollisimman 'tosi' itsesi? Monilla meistä on asioita, jotka kiinnostaisivat ja joita 'ehkä' haluaisi joskus tehdä, mutta ei ole tullut tartuttua niihin koska *seliseliseli*.

Vierailija
11/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa enää sillä tavalla etsiäkkään että uskoisin kumppanin oikeasti löytyvän. Silti ottaa päähän aika ajoin. Ulkonäön perässä en juokse. Ap

Vierailija
12/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä jaksa enää sillä tavalla etsiäkkään että uskoisin kumppanin oikeasti löytyvän. Silti ottaa päähän aika ajoin. Ulkonäön perässä en juokse. Ap

No viitsi nyt avata vähän enemmän kun kerran aloitit ketjun. :)

Vierailija
13/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli.

Vierailija
14/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Muuttaminen' oli minulta ehkä vähän väärä sana, ja ajattelinkin sinun tarttuvan siihen. Tarkoitin ennemminkin sitä, että oletko jättänyt toteuttamatta itsessäsi joitakin puolia, joita sinun pitäisi toteuttaa, jotta olisit mahdollisimman 'tosi' itsesi? Monilla meistä on asioita, jotka kiinnostaisivat ja joita 'ehkä' haluaisi joskus tehdä, mutta ei ole tullut tartuttua niihin koska *seliseliseli*.

Ei ole toteuttamatta mitåän. Olen oikeasti vahva ihminen ja aito oma itseni. Minkäänlaista alemmuutta en tunne.

Mun kompleksi on etten tyydy vähempään mitä haluan eli toisinpäin kuin ajattelit. Ap

Vierailija
15/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset etsii itseään tasokkaampaa tyyppiä, siitä aiheutuu se että kummallakaan ei natsaa kun kumpikaan ei tahdo tyytyä alaspäin.

Vierailija
16/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niin vaikeeta kun fiksuja mukavia herrasmiehiä on vaikea löytää! Sellaiset on meinaan kuolleet lähes sukupuuttoon :(  Idiootti kusipäitä on selvästi enempi joka paikassa. Siksi ei oikein tahdo löytyä. 

Välttelevät vain kaltaisiasi naisia.

Vierailija
17/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, katsokaa toi ohjelma Ensitreffit alttarilla. Siinä tieteellisesti on todettu, ketkä sopivat toisilleen. Mutta pieleen menee tuollakin tavalla.

Huomioin sellaisen seikan, kun ohjelmaa katsoin, että nainen hakee jotain ihan utopistista miehestä. Yksi mies totesi, että hän yrittää, huom. yrittää ajatella yläpäällään ja hän yrittää kasvaa aikuiseksi. Nainen panttaa ja pihtaa viimeiseen asti ja vielä senkin jälkeen. Ja perheestä haaveilee ja lapsista.

Ollaanko me naiset sitten oikeasti rakennettu niin, että vain kelpuutetaan mies vain silloin kun pitää, huom. pitää se lapsi saada aikaiseksi ja siinä se sitten. Sama se mitä mies haluaa. Mutta kun mies on rakennettu eri tavalla. Mies kärsii, huom. kärsii kun ei saa sexiä, usein ja paljon.

Siinä sitä sitten ollaan. Kun maailmat ei kohtaa kuin satunnaisesti sängyssä. Jos sielläkään.

Olen ollut pitkään naimisissa saman miehen kanssa ja annan aina sexiä kun mies haluaa. Aina. Ei tarvitse bongata. Tuossahan se on pysynyt, pitämättä. Ollaan suht tyytyväisiä elämäämme muiltakin osin.

Vierailija
18/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo vielä natsannut yhteen kenenkään kanssa vaikka olen 42v. Miehiä toki ollut useampia. Enää en jaksa mitään sinnepäin olevia juttuja. Ap

PFffff.. ( ihanaaa - vihdoinkin rauha maassa..)

Vierailija
19/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en etsi esim. Sillä lailla tasokasta tyyppiä että raha tms. Ratkaisisi. Skippaan kaikki mua varakkaammat koska en vaan halua sellaista. Sisin ratkaisee. Ap

Vierailija
20/83 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole toteuttamatta mitåän. Olen oikeasti vahva ihminen ja aito oma itseni. Minkäänlaista alemmuutta en tunne.

Mun kompleksi on etten tyydy vähempään mitä haluan eli toisinpäin kuin ajattelit. Ap

Nyt ymmärsit aika nurinkurisesti tarkoitukseni! En tarkoittanut riman laskemista kumppanin suhteen (en todella tajua, miten päädyit tähän), vaan huomion kohdistamista mahdollisen kumppanin ominaisuuksien sijasta sellaisiin asioihin, joita haluaisit itsessäsi kehittää. Ei potentiaalista kumppania varten vaan itseäsi varten. Sanot, ettei mitään tällaista ole, mutta yleensä ihmiset eivät puhu totta ensimmäisen 5 minuutin tai 5 päivän sisällä tämän kysymyksen kohdalla, koska he eivät pysähdy miettimään kysymystä rehellisesti. Voin toki olla väärässä, mutta aika nopeasti vastasit, että ei, mitään sellaista ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi