Ettekö te urpot todellakaan tajua, että nuo mustat ihonmyötäiset urheilutrikoot näyttävät perseen muodot ja alusvaatteet läpi!
Varmaan kaupassa ovat vielä läpinäkymättömät, mutta kun tungette sen kookkaan ahterinne vaatteeseen, se venyy niin että kaikki vilkkuu läpi!
Kommentit (32)
Näin juuri yhden pyöräilijän jolla paljas peppu ja stringit vilkkui trikoiden alta :D
Ja miksi puhut siitä täällä? Miksi katselet noita peppui ?
Tajuavat ne varsin hyvin. Paljastelijat.
Juuri näin, naisten pitää vaalia miesten siveellisyyttä omalla pukeutumisellaan!
No todellakin tajuavat, urpo! Miksi sä luulet niitä pidettävän..?
Mun perseen muodossa tai alusvaatteissa ei ole mitään hävettävää. Entä sun?
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri yhden pyöräilijän jolla paljas peppu ja stringit vilkkui trikoiden alta :D
Kaikkihan me ollaan alasti vaatteittemme alla. Eihän se peppu paljas ollut jos oli sekä stringit että urheilutrikoot päällä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Etkö sinä urpo todellakaan tajua, että minulle on se ja sama, paljonko tuijotat minun perseeni muotoja. Alushousuja en käytä, en edes sinun mieliksesi. Tuijota ja vaikka kuole, ellet osaa päätäsi kääntää.
Minä en ruumistani häpeä, ja tiedätkö mitä? Se on miehestä upeaa, kun nainen viihtyy omassa ruumiissaan. Silloin mieskin viihtyy naisen ruumiissa, jos yhtään käsität, mihin viittaan.
Tietenkin tajutaan.
Siksi me niitä pidetään!
Oletko pahastikin traumatisoitunut jonkun perseestä?
Toisinaan näkyy myös cameltoe... NAM!
Miksi kyyläät toisten perseitä? Katse ylemmäs vaikkapa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Narsistihan sinä olet.
Miehet sais käyttää enemmänkin.... Namskis!
Tämä on parasta naisten muotia koskaan
Hyss hys hys hysssssss. Tästä ei saa puhua trikoita käyttävien naisten kuullen ettei ne ymmärrä miten paljon ne paljastaa.
t. toinen mies joka tykkää katsoa niitä