Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ettekö te urpot todellakaan tajua, että nuo mustat ihonmyötäiset urheilutrikoot näyttävät perseen muodot ja alusvaatteet läpi!

Vierailija
09.09.2018 |

Varmaan kaupassa ovat vielä läpinäkymättömät, mutta kun tungette sen kookkaan ahterinne vaatteeseen, se venyy niin että kaikki vilkkuu läpi!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämies. kirjoitti:

Tämä on parasta naisten muotia koskaan

Näin on. Se on aina miesten etu kun naisten narsismi ja itsensä esittelyn luontainen halu saadaan markkinatalouden kautta pistettyä toimintaan. Hyödymme myös me setämiehet. 

Vierailija
22/32 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mustat joogahousut ovat suosikkini.

Olen kasvattanut tietämystäni naisten erilaisista stringeistä valtavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä urpo tajua että se onkin tarkoitus?

Vierailija
24/32 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajunnut enkä uskonut että niistä näkyy juuri mitään läpi. Kunnes autolla ajaessani ohitin lenkkeilijän jonka persikkaiset pakarat loistivat auringossa, vain musta stringinauha persvaon peittona.

Muualta housut oli mustat, mutta persauksen venyttämä kangas oli kuin 20 denierin sukkahousua.

Enkä sano tätä millään pahalla enkä tuomiten. Siltä varalta vain että jos joku ei itse tiedosta sitä eikä halua esitellä pakaraihoaan julkisesti, niin voi välttää sen.

Vierailija
25/32 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiätsä mikä ihmisryhmä tykkää kans kontrolloida naisten "paljastajaa" pukeutumista, sekin tekopyhä...

Vierailija
26/32 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kaupassa ovat vielä läpinäkymättömät, mutta kun tungette sen kookkaan ahterinne vaatteeseen, se venyy niin että kaikki vilkkuu läpi!

Tiedän! Siksi juuri valitsen ohuimpia trikoita, koska mieheni tykkää katsella ihanasti läpikuultavia pikkareitani lenkillä ja kaupungilla! Ja olen huomannut, että joku muukin mies tykkää😉

Vierailija
27/32 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten pitäisi käyttää urheilussa?

Vierailija
28/32 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko siellä tosiaan perse ja mahdollisesti (ei kuitenkaan aina) alusvaatteet?

Vierailija
29/32 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole kyllä huomannut että kenenkään perse sieltä läpi loistaisi

Vierailija
30/32 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin tajutaan.

Siksi me niitä pidetään!

Juuri näin. Kauniisti kuultaa paikat. Kuuma näky.

Vierailija
31/32 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö tässä hävetä sitä, että

A omistaa takapuolen vai

B käyttää alusvaatteita?

En kertakaikkiaan ymmärrä mitä pahaa siinä on, jos joku näkee "perseen muodon" tai millaiset alushousut minulla on. Ei kummassakaan mitään kovin ihmeellistä ole.

Vierailija
32/32 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tästä aloituksesta huolimatta kävellä salilta kotiin urheilutrikoissa. Asun siis kävelymatkan päässä. Ärsyttääkö? Mulle on itseasiassa ihan sama mitä fiiliksiä se sinussa herättää  :)