Ettekö te urpot todellakaan tajua, että nuo mustat ihonmyötäiset urheilutrikoot näyttävät perseen muodot ja alusvaatteet läpi!
Varmaan kaupassa ovat vielä läpinäkymättömät, mutta kun tungette sen kookkaan ahterinne vaatteeseen, se venyy niin että kaikki vilkkuu läpi!
Kommentit (32)
Naisten mustat joogahousut ovat suosikkini.
Olen kasvattanut tietämystäni naisten erilaisista stringeistä valtavasti.
Etkö sinä urpo tajua että se onkin tarkoitus?
Minä en tajunnut enkä uskonut että niistä näkyy juuri mitään läpi. Kunnes autolla ajaessani ohitin lenkkeilijän jonka persikkaiset pakarat loistivat auringossa, vain musta stringinauha persvaon peittona.
Muualta housut oli mustat, mutta persauksen venyttämä kangas oli kuin 20 denierin sukkahousua.
Enkä sano tätä millään pahalla enkä tuomiten. Siltä varalta vain että jos joku ei itse tiedosta sitä eikä halua esitellä pakaraihoaan julkisesti, niin voi välttää sen.
Tiiätsä mikä ihmisryhmä tykkää kans kontrolloida naisten "paljastajaa" pukeutumista, sekin tekopyhä...
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kaupassa ovat vielä läpinäkymättömät, mutta kun tungette sen kookkaan ahterinne vaatteeseen, se venyy niin että kaikki vilkkuu läpi!
Tiedän! Siksi juuri valitsen ohuimpia trikoita, koska mieheni tykkää katsella ihanasti läpikuultavia pikkareitani lenkillä ja kaupungilla! Ja olen huomannut, että joku muukin mies tykkää😉
Mitä sitten pitäisi käyttää urheilussa?
Siis onko siellä tosiaan perse ja mahdollisesti (ei kuitenkaan aina) alusvaatteet?
En mä ole kyllä huomannut että kenenkään perse sieltä läpi loistaisi
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin tajutaan.
Siksi me niitä pidetään!
Juuri näin. Kauniisti kuultaa paikat. Kuuma näky.
Siis pitäisikö tässä hävetä sitä, että
A omistaa takapuolen vai
B käyttää alusvaatteita?
En kertakaikkiaan ymmärrä mitä pahaa siinä on, jos joku näkee "perseen muodon" tai millaiset alushousut minulla on. Ei kummassakaan mitään kovin ihmeellistä ole.
Aion tästä aloituksesta huolimatta kävellä salilta kotiin urheilutrikoissa. Asun siis kävelymatkan päässä. Ärsyttääkö? Mulle on itseasiassa ihan sama mitä fiiliksiä se sinussa herättää :)
Näin on. Se on aina miesten etu kun naisten narsismi ja itsensä esittelyn luontainen halu saadaan markkinatalouden kautta pistettyä toimintaan. Hyödymme myös me setämiehet.