Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nipisti mun toista rintaa, kun en suostunut menemään..

Vierailija
09.09.2018 |

Meillä oli riitaa siitä, että en suostunut menemään pienentämään F 85 kokoisia rintojani. Riita päättyi siihen, että mies nipisti minun toista rintaa ja se sattui. Olen ihan rikki asiasta. Mitä teen? Tämä tapahtui saunassa eilen

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko pellolle samantien. En katsois sekuntiakaan. Mun silmille ukot ei hypi eikä mua arvostella. Heittäisin samantien ikkunan läpi karmit kaulassa pihalle.

Vierailija
2/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota uusi mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Ansaitset ihmisen joka arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet (ja toisinpäin). Älä tyydy vähempään

Vierailija
4/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiskaiset täysiä peniksestä, siis täysiä, ja huudat että tässä sulle pidennys mätisäkki!

Vierailija
5/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko pellolle samantien. En katsois sekuntiakaan. Mun silmille ukot ei hypi eikä mua arvostella. Heittäisin samantien ikkunan läpi karmit kaulassa pihalle.

Menikö tunteisiin?

Vierailija
6/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi myös suoraa, että häpeää mun vartaloa eikä kuulema enää tahdo seksiä kanssani. Rinnassani on mustelma :(

Ap.

Vierailija
7/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi myös suoraa, että häpeää mun vartaloa eikä kuulema enää tahdo seksiä kanssani. Rinnassani on mustelma :(

Ap.

Oletteko viisitoistakesäisiä?

Vierailija
8/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te oikein löydätte tuollaisia miehiä?! Ja miksi vihaatte itseänne niin paljon, että alistutte olemaan tuollaisten kanssa? 

Vierailija
9/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä naisesta, jolla on isot rinnat.

Vierailija
10/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdat olla melkoinen amatsoni.

Vierailija
11/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan täyttää pahoinpitelyn tunnusmerkistön.

Vierailija
12/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Vaihtoehto nro 1: Olet oikeasti mies, semmoinen mies, joka tekee jatkuvasti näitä naisaloituksia tälle palstalle.

Vaihtoehto nro 2: Vaikea uskoa, että tämä voisi olla totta, mutta jos nyt sattuu olemaan, on varmasti viisainta erota. Miksi olla yhdessä, jos ette välitä toisistanne? 

Vierailija
13/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarita?

Vierailija
14/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan painonpudotuskin auttaisi pienentämään rintoja. 85 on melko iso ympärysmitta.

Vierailija
15/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva mustelmasta ja tee rikosilmoitus!

Vierailija
16/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen joku isorintainen nainen tuli tanssimaan mieheni eteen. Nainen varmaan kuvitteli olevansa kuuma. Mies meinasi vetää oluen väärään kurkkuun naurusta. Huoh , että häpesin. Ihan vaan tiedoksi, että jos kuvittelette olevanne kaikkien miesten mieleen, niin väärässä olette. Ette ole sen seksikkäämpiä kuin kukaan muukaan

Vierailija
17/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ompa sinulla kyllä outo mies. Tai sitten aloitus on provo.

Vierailija
18/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta uskottavalta kun mies haluaa naisen menevän rintojen pienennysleikkaukseen 🤔

Vierailija
19/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ihana! Tehdäänko treffit? Mummotunneli, tänään klo 22:30?

Vierailija
20/22 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta uskottavalta kun mies haluaa naisen menevän rintojen pienennysleikkaukseen 🤔

Mies haluaa mieluummin katsella rasvaisia roikkuvia utareita kuin ryhdikkäitä nuorekkaita rintoja? Jos sinä ihannoit mummotissejä niin se ei tarkoita, että kaikki ihannoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän